Ja, maar nu gaat het best goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hij tennist niet zo goed, maar je ziet wel de spirit
Zo, alleen wel grijs tegenwoordig.quote:
Ambro, je krijgt gelijk:quote:Op woensdag 3 september 2008 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een waardeloze tie-break eigenlijk, maar toch 1-1.
Ik neem trouwens aan dat de partij van Jankovic naar Louis Armstrong gaat? Anders begint Roddick pas over een uur of 4-5.
May be is nog niet zeker natuurlijk, dat stond er vanmorgen ook alquote:Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ambro, je krijgt gelijk:
Not Before 4:00 PM, - THIS MATCH MAY BE MOVED TO A
Of haal ik nu iets door elkaar ?![]()
Ik hoop het niet eigenlijk, ondanks dat ik Andreev een erg leuke speler vind. Vooral omdat ik Roddick-Gonzo erg graag wil zien en daarnaast nog wil slapenquote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op Igor, schenk ons een 5e set!
Misschien is dit de terugval.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd of Andreev nog terug kan komen of dat hij echt gebroken is nu..zie Fed nog wel een terugval hebben eigenlijk..
Nou, inderdaad, al mijn twijfels zijn in 1 keer verdwenen.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb een magisch voorgevoel dat Federer de Open gaat winnen, dus het komt wel goed
Federer doet zijn grote voorbeeld martin verkerk na en maakt het se-pannendquote:Op woensdag 3 september 2008 01:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, al mijn twijfels zijn in 1 keer verdwenen.
Ambrosius, wanneer ga jij dan slapen als je ook Roddick-Gonzalez gaat kijken?quote:
Ook wel begrijpelijk, maar ik vermaak me hier uitstekend mee.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eigenlijk, ondanks dat ik Andreev een erg leuke speler vind. Vooral omdat ik Roddick-Gonzo erg graag wil zien en daarnaast nog wil slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |