Wakker blijven allen !quote:Op woensdag 3 september 2008 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Roddick direct hierna.
Ik haak wel af na deze wedstrijd.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk, maar ik vermaak me hier uitstekend mee.
Damn, dat kan me een nacht worden.
Maar ik ben heel moe. Kun je voor mij een uitzondering maken?quote:
Daarnaquote:Op woensdag 3 september 2008 01:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ambrosius, wanneer ga jij dan slapen als je ook Roddick-Gonzalez gaat kijken?
Oké, maar zit er dan nog tijd tussen het moment waarop je naar bed staat en de tijd dat je naar je werk/studie moet?quote:
Zekersquote:Op woensdag 3 september 2008 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is wel briljant mooi tennis.
Ow, ik dacht dat dat je antwoord was op mijn verzoek.quote:
Studie is net klaar en werk op het moment nog niet, dus meerdere dagenquote:Op woensdag 3 september 2008 01:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar zit er dan nog tijd tussen het moment waarop je naar bed staat en de tijd dat je naar je werk/studie moet?
Ja, vond ik ook gek. Humor als Federer een herhaling ziet en dan ziet dat die bal uit was.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:38 schreef Tim86 het volgende:
die bal op deuce van Andreev leek echt uit en was een DF geweest..die had ik toch gechallenged..
Federer keek er extra naar, dus zal toch wel in zijn geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:38 schreef Tim86 het volgende:
die bal op deuce van Andreev leek echt uit en was een DF geweest..die had ik toch gechallenged..
Zo scherp is zijn oog niet de laatste tijd..quote:Op woensdag 3 september 2008 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer keek er extra naar, dus zal toch wel in zijn geweest.
Nee, maar deze bal was aan zijn kant en hij kon de afdruk nog zien. Dus zal wel in geweest zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo scherp is zijn oog niet de laatste tijd..
Zo goed ziet hij het niet altijd. Hij zit er ook met zijn challenges vaak naast.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer keek er extra naar, dus zal toch wel in zijn geweest.
Maar 850? Ik vind het nogal wat.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, het kost hem maar 850 punten als hij verliest.
Niet nu wat? Gebroken worden?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk in bed verder, kom op Igor, niet nu.
Het gebeurt regelmatig dat Federer in een (mogelijk) beslissende set teruggebroken wordt hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kat in 't bakkie voor Federer...
Precies. Daarom ben ik pas zeker bij een dubbele break.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig dat Federer in een (mogelijk) beslissende set teruggebroken wordt hoor.
Ja, zeker. Fijn dat hij het zo belangrijk vindt.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wel mooi om Federer zo eens te zien
Truste kanjert !quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk in bed verder, kom op Igor, niet nu.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 01:53 schreef TubewayDigital het volgende:
3-0
dit komt wel goed, ga naar bed
Ja, zeker, het past gewoon niet. Dat hij maar snel weer nummer 1 mag worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het blijft raar als er gezegd wordt: "Het staat 3-0 voor de nummer 2 van de wereld."
Helaas...hopelijk komt er nog een en pakt hij dat wel.quote:
He's alive, he's alive!quote:Op woensdag 3 september 2008 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Igor leeft nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |