Hier kun je verder kijken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Echt weer een kut streek van Eurosport zeg. Het is niet zomaar een wedstrijd. Maarja, gelukkig wel eventjes van de stem van Micha af
.
Ik zie het. Sorry.quote:
Ik vind haar stem wel sexy.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Echt weer een kut streek van Eurosport zeg. Het is niet zomaar een wedstrijd. Maarja, gelukkig wel eventjes van de stem van Micha af
.
Ja weet ik, bedankt. Maar ik kan daar de bal amper volgen.quote:
quote:
Ja, waardeloos.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:32 schreef TubewayDigital het volgende:
3-1 voor djoko, hij heeft net robredo gebroken in de 3e set
Nou, ga dan, als het je hier niet bevalt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef TubewayDigital het volgende:
Een american green card, ja dat wil ik
Giving up the point staat er denk ik voor dat hij de service in zag. Heeft hij wel eens vaker gedaan, een punt aan de tegenstander gegeven als hij vond dat die dat verdiende.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef Norrage het volgende:
DJoko
"giving up the point"
en dan zo lomp doen...volgens mij komt er weer een opgave aan.
"Op z'n vroegst om 21.45".quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef sven234 het volgende:
komt eurosport echt al om 21.45 terug of pas om 22.00 uur?
Volgens mij doen ze het als ze denken dat de tegenstander gaat challengen en ze weten dat ze het punt toch gaan verliezen; als ze het punt weggeven, raken ze hun momentum misschien niet kwijt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Giving up the point staat er denk ik voor dat hij de service in zag. Heeft hij wel eens vaker gedaan, een punt aan de tegenstander gegeven als hij vond dat die dat verdiende.
Wellicht. Heb het voornamelijk gezien van Djokovic. Ook momentum heb ik niet gezien op 0-40 achter met verschrikkelijke puntenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het als ze denken dat de tegenstander gaat challengen en ze weten dat ze het punt toch gaan verliezen; als ze het punt weggeven, raken ze hun momentum misschien niet kwijt.
Meestal is het om het eigen ego nog wat op te krikken. 'Kijk mij eens stoer zijn, ik geef het punt weg, ik win toch wel', terwijl ze donders goed weten dat ze echt wel gelijk hebben voordat ze zoiets doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het als ze denken dat de tegenstander gaat challengen en ze weten dat ze het punt toch gaan verliezen; als ze het punt weggeven, raken ze hun momentum misschien niet kwijt.
Waarom niet? Stunten kan die...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
Muller zal toch niet ook Davydenko verslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |