Niet gek met die vijfsetters en het feit dat het een kanon is natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Muller heeft trouwens al 92 aces totaal. Daar zijn denk ik nog niet de aces van deze partij bij opgeteld. Toch wel veel zeg.
Moet 'ie eerst van Gonzo winnen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie Roddick Djokovic wel verslaan.
Ligt er een beetje aan hoe Djokovic speelt, dat kan volgende wedstrijd heel anders zijn. Ik zie Roddick trouwens ook nog wel verliezen van Gonzalez, eerder eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens mij was hij iets stabieler..als je Muller in het achterveld kan houden is het niet veel soeps, dan komen de fouten vanzelf.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Instorting van Muller. Volgens mij deed Davy het niet veel beter.
Zo zijn de regels nu eenmaal. Je mag niet wachten om te kijken wat jouw bal doet en daarna nog eens gaat kijken naar die vorige bal. Je moet direct het spel stoppen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Snap niet dat dat er zoveel voor doet. De bal was uit, of hij nou laat of vroeg challengede.
Ja achteraf welquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:08 schreef sven234 het volgende:
ja vind ik ook eigenlijk...en de game was toch voor federer..
Mwah ff warmdraaien. Wennen aan het spel van Andreev. Heel anders dan Stepanek. Veel topspin.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
Ok, Fed speelt weer crap...
was dus eenmalig een goede wedstrijd.
Alles gaat ook zacht en door het middenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:27 schreef sven234 het volgende:
ja niet alleen de returns...ook het voetenwerk vaak ...sjezis....heeft ie nog geluk dat andreev choked
Who cares. Veel wind. Lastig voor Federer met zijn timing. Gewoon rustig de rally aangaan met Andreev tot die een fout maakt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alles gaat ook zacht en door het midden
Fed is geen goede windspeler inderdaad...Maar ja, ik ben gewoon zo stupefait dat fed zo speelt de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Who cares. Veel wind. Lastig voor Federer met zijn timing. Gewoon rustig de rally aangaan met Andreev tot die een fout maakt.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed is geen goede windspeler inderdaad...Maar ja, ik ben gewoon zo stupefait dat fed zo speelt de laatste tijd
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet 'ie eerst van Gonzo winnen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef Norrage het volgende:
maar, stel, tegen roddick in de halve finale verliezen...dat is toch echt de ondergang van het tennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |