Finale US Open: Muller - Fishquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor die Muller, hij blijft maar gaan.
Denk je? Je geeft Fish, Murray of Del Potro geen kans? Nadal is wel favouriet, maar Nadal in een hardcourt grand slam finale...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd Nadal nu, maar wie er naast staat is spannend.
Ja, Nadal is zo allround tegenwoordig. Enkel een blessure aan zijn voeten stoppen hem, denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Denk je? Je geeft Fish, Murray of Del Potro geen kans? Nadal is wel favouriet, maar Nadal in een hardcourt grand slam finale...
Juist !quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist !
Ik wil
Andy - Djoko
Andy- Fed
Andy- Nadal
Je weet dat de winnaar door gaat he?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist !
Ik wil
Andy - Djoko
Andy- Fed
Andy- Nadal
Heb juist ( meestal) zo'n moeite met die Nederlandse commentatorenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:57 schreef sven234 het volgende:
ja mooi gezegd van john van lottum....federer kan gewoon het tempo niet aan van andreev a.t.m.
Goed gezegd.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb juist ( meestal) zo'n hekel aan die Nederlandse commentatoren![]()
Altijd negatief als het even wat minder gaat, al in de 1e set voorspellen hoe de partij verloopt,
"weten wat de speler voelt ", nooit eens lekker positief of objectief.
Ze lullen te veel, mogen ook best een keer stil zijn ipv pimpen met hun eigen "kennis" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |