abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61280414

Welkom in het Expeditie Robinson 2008 topic.

Expeditie Robinson is een realityserie die overgewaaid is vanuit Zweden. Het programma speelt zich af op een onbewoond eiland, waar een groep Vlamingen en Nederlanders moeten overleven. Het eerste seizoen werd in 2000 uitgezonden, in Nederland door Net5 en in Vlaanderen door VT4. De presentatie lag toen in handen van Ernst-Paul Hasselbach en Desiré Naessens. Vanaf het derde seizoen volgde Roos van Acker, bekend van Peking Express, Desiré Naessens op. Ondertussen lagen de rechten van het uitzenden bij het Nederlandse Talpa/Tien en het Vlaamse KanaalTwee. Vanaf het zesde seizoen moest Van Acker noodgedwongen stoppen, omdat zij door haar contract met VT4 geen presentatrice van KanaalTwee kon worden. Zij werd opgevolgd door Lotte Verlackt. Maar na twee seizoen moest ook zij het veld ruimen voor Evi Hanssen, bekend van De Farm. Sinds dit seizoen liggen de Nederlandse uitzendrechten bij RTL.

De Expeditie begint meestal met 2 kampen, Kamp Noord en Kamp Zuid. In iedere aflevering strijden de twee kampen twee keer tegen elkaar. De eerste keer is een Robinsonproef, waarna het winnende team een prijs krijgt en het verliezende kamp eventueel een 'straf'. De tweede keer is een Eliminatieproef, waarna het verliezende kamp een kamplid naar huis moet stemmen tijdens de Eilandraad. Gedurende de expeditie, ongeveer halverwege, komen deze twee kampen samen, de zogenaamde Samensmelting, en verhuizen ze naar een ander eiland. Ook verandert de Robinsonproef in een Immuniteitsproef, degene die die proef wint krijgt Immuniteit. Dat betekent dat hij/zij tijdens de komende Eilandraad niet kan worden weggestemd. De finale is meestal als er nog maar 3 of 4 mensen over zijn. Dan volgt een finaleproef, waarna er nog maar 2 (of 3) mensen over zijn, die mogen dan naar de eindronde. De eindronde is de laatste Eilandraad, waarbij de deelnemers die sinds de Samensmelting zijn afgevallen, mogen stemmen op de finalist van hun keuze.

Ernst-Paul Hasselbach
Bekend van: Peking Express: Seizoen 1, 71 Graden Noord

Hasselbach heeft een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Ze wonen samen in Haarlem en hebben samen een dochter. Hasselbach heeft zelf nog 2 zoons uit eerdere relaties. De broer van Hasselbach, Harald Hasselbach, is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.

Evi Hanssen
Bekend van: De Farm, 71 Graden Noord

Hanssen is getrouwd met Fred di Bono, lid van de punkgroep 'Silverene'. Zij verwachten in januari 2009 hun eerste kindje. Hanssen begon haar carrière bij de muziekzender TMF Vlaanderen en zit zelfs bij de Vlaamse band Hookers Green. Sinds maart 2007 is Hanssen ook te zien in De Foute Quiz en GodzijDank.

De Nederlandse uitzending is op zondag van 20:30 tot 21:30 uur op RTL 5. De Vlaamse uitzending is op maandag 21:40 op 2BE.

Heb je een uitzending gemist? Niet getreurd, hier onder staan de linkjes naar RTL Gemist.

Uitzending 1 (31 augustus)
Uitzending 2 (7 september)
Uitzending 3 (14 september)
Uitzending 4 (21 september)
Uitzending 5 (28 september)
Uitzending 6 (5 oktober)
Uitzending 7 (12 oktober)
Uitzending 8 (19 oktober)
Uitzending 9 (26 oktober)
Uitzending 10 (2 november)
Uitzending 11 (9 november)
Uitzending 12 (16 november)
Uitzending 13 (23 november)

Wijzigingen onder voorbehoud.

Bovenste rij: Dirk, Geert D., Hannie en Hans.
Onderste rij: Kyra, Mano, Sharon en Yin.

Bovenste rij: Claudia, Geert T., Hicham en Hiukwan.
Onderste rij: Marleen, Prince, Sarah en Wim.

Expeditie Robinson 2008 #1 - Terug naar de basis.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je
Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwan

• Wil degene die de 300e post zet even de Wiki updaten. De Wiki staat hier.
  • Zouden jullie het slowchatten over andere TV-programma's even willen beperken. Er loopt een TV SlowChat reeks in FTR, daar mag het wel. Slowchatten over Expeditie Robinson mag natuurlijk wel.
  • Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.

Veel plezier met Expeditie Robinson 2008.

[ Bericht 74% gewijzigd door SaintOfKillers op 06-09-2008 16:42:08 ]
  • pi_61280450
    Op die ene minuut na vind ik dat we gehaald hebben

En ja, dit hassstikke een tvp
    pi_61280605
    Jullie gaan snel
    Noot noot.
    pi_61282101
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 00:07 schreef ItaloDancer het volgende:

Is er al een fake-pic topic?
    pi_61283188
    ThuisblijvenVeelPrettiger
    pi_61283942
    Kijkcijfers: 604.000

Dat valt me niet tegen.
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
      maandag 1 september 2008 @ 08:29:34 #7
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_61284026
    Was een leuke eerste aflevering
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_61284333
    Wat een vervelend wijf die Hiukwan
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_61284436
    Dat was een hassstikke leuke eerste aflevering
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_61284485
    Ik had het even opgenomen dus heb het vannacht gekeken. Erg leuke aflevering moet ik zeggen. Het begon bij de eerste minuut al, EINDELIJK weer het originele robinson geluid weer terug, prachtig. en hiukwan vind ik stiekem toch best sexy. Ze kan alleen wel ratelen.
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    pi_61284547
    Wat gaan jullie snel zeg ! Maar wat een toffe eerste aflevering .
    pi_61284607
    Leuk leuk leuk
    pi_61284697
    zo, ben ik ff blij dat die zuidlimbo met d'r liedje weg is...
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_61284718
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 08:19 schreef Bruce117 het volgende:

Dat valt me niet tegen.
    Inderdaad.
    pi_61284855
    Oh dat is netjes idd!
    pi_61284891
    Logo is nog wat lelijk, maar het is even quick & dirty voor nu. Ook een andere header? www.fok.nl/shop

maandag 1 september 2008 @ 10:15:50 #17
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_61285508
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 08:19 schreef Bruce117 het volgende:

Dat valt me niet tegen.
    Hmm, tja het is natuurlijk niks in vergelijking met de miljoenen destijds op Net 5, maar het is wel okay.

Aanstaande zondag een mooie clash tussen Geert en die vrouwen . Waarin Geert eigenlijk ook wel een beetje gelijk heeft, mannen kunnen gewoon beter survivalen/proeven winnen
    pi_61285607
    Kunnen we niet een nette TS krijgen met pics en namen van alle kandidaten? Dan leer je ze wat sneller kennen.

Uit het stukje uit VM, het soort kandidaten waar Ernst-Paul naar zoekt:
    ..Dit is waar hij naar zoekt:'Paradijsvogels: wow-types met een eigen kijk op het leven. Een paar middenmoters voor de balans. Tenminste twee jongeren die bij het zenderprofiel passen. Een obvious winner: een militair of een bouwvakker. En altijd iemand met een kleurtje.'

Geert is dus de obvious winner. Prince is de excuus-neger. Marleen was dus een paradijsvogel.

Uit het stukje haal je ook dat ze de schoenen van ER krijgen en ook dat ze nieuwe krijgen als ze versleten zijn. Ook wordt duidelijk gemaakt wat ze met 'back to basic' bedoelen. De show is afgelopen jaren meer van survival naar soap veranderd. Dat willen ze nu terugdraaien. We krijgen dus weer honger, verveling en uitputting te zien en hoe daarop gereageerd wordt.

Was overigens wel duidelijk dat die Chinees, de juf, Marleen of Geert eruit zou gaan. Zijn als enigen uitgebreid in beeld geweest. De rest is nog nauwelijks in beeld geweest.

Mooie aflevering. Lig toch elk jaar weer dubbel door de subtiele grapjes van de regie.
    pi_61285690
    Heerlijke aflevering, uiteraard lekker zitten ergeren aan Marleen & Hiukwan.. die laatste is wel een someone you love to hate.

Blij dat die Marleen er uit is, wat een stom mens zeg, met dr liedje.

Expeditie Robinson, Marleen, er uit...
    pi_61286121
    Go Hiukwan! Maar snap niet dat alleen zij 'dagboekt' en constant in beeld is..
    is iedereen dan zooo saai?

Hiukwan 4 da win! Iemand die veel ratelt en waar je je beetje kan aan irriteren. Aja zij er uit zal niet goed voor het programma zijn! Ben wel benieuwd of Marleen er ook echt uit is!
    pi_61286542
    Zooo dat poepen was echt te goor, WAAROM werd dat zo in beeld gebracht
    (Zal vast wel besproken zijn al in het vorige topic)
    pi_61286633
    Ik heb gisteren steeds Geert na zitten te praten. Best moeilijk. Vooral het woordje: beginnen. Het voelde ook best raar in de keel.
    Go hard or go home
    pi_61286755
    Zo het derde topic alweer!
      maandag 1 september 2008 @ 11:28:42 #24
    3542 Gia
    User under construction
    pi_61287024
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef Frank-NL het volgende:
    Zooo dat poepen was echt te goor, WAAROM werd dat zo in beeld gebracht
    (Zal vast wel besproken zijn al in het vorige topic)
    Haha, hadden we het net daarvoor over gehad. De kids vroegen hoe dat dan moest, als je aan elkaar geketend was. Wij zeiden al: Een gat graven en zand erover. Vraag 2: Zouden ze dat dan laten zien?

En ja hoor, echt zo smerig, die drijvende drollen.

Was weer ouwerwets genieten. Ik hoop dat er geen afvallerseiland of zo is. Gewoon eruit is eruit.
    Iedereen rekent daar toch op. Marleen begon er ook meteen over.

En ja, graag helemaal terug naar de basis. Echt survivallen. Moeite doen voor je bakkie voer en afzien. Dat is wat wij willen zien.
    pi_61287173
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 11:28 schreef Gia het volgende:

[..]

......Ik hoop dat er geen afvallerseiland of zo is. Gewoon eruit is eruit.
    Iedereen rekent daar toch op. Marleen begon er ook meteen over.

En ja, graag helemaal terug naar de basis. Echt survivallen. Moeite doen voor je bakkie voer en afzien. Dat is wat wij willen zien.
    Idd, tot op het laatst was er hoop in d'r ogen dat Evy toch zou zeggen dat ze naar een ander eiland mocht. Volgens mij was ze gewoon pissig toen dat niet zo bleek te zijn.
      maandag 1 september 2008 @ 11:38:45 #26
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61287296
    Ik zal het vanavond eens even online terugzien, vind het wel weer jammer dat RTL5 dit op zondag uitzendt Doe het gewoon op dinsdagavodn ofzo als er toch niets op tv is.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_61288502
    zondag avond is ER avond, lekker fucking boeiend, is altijd zo geweest.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_61288863
    heb t ook liever doordeweek, jammer dat dat zeikwijf er niet uit is. Na 5 minuten in beeld te zijn geweest was die al onuitstaanbaar. Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
    pi_61289622
    Die Hiukwan in het begin over het aaneengeketend zijn: je zult maar naast iemand zitten die erg zeurt

En Marleen, jeetje,
    wat iemand al eerder zei hier: je "15 minutes of fame" gaat over een lange oranje drol Die zal er mooi opstaan vanmiddag in de AH
    pi_61289748
    "Ik ben de sterkste van het eiland want ik heb veel noten gegeten."
    pi_61289894
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Paracelsus het volgende:
    Ja, want daar kreeg ze sterk vet van
    pi_61289952
    Ik vond die Marleen idd ook wel irritant, helemaal met dat stomme liedje dat ze van tevoren zong dat wel even zou winnen.
    Mijn zusje was in ieder geval wel vaak en positief in beeld
    pi_61289962
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef planethugo het volgende:
    heb t ook liever doordeweek, jammer dat dat zeikwijf er niet uit is. Na 5 minuten in beeld te zijn geweest was die al onuitstaanbaar. Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
    Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?
    pi_61290113
    ik hoop dat ze ook weer toffe proeven hebben bedacht, vorig jaar vond ik het iets tegenvallen namelijk..
    Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
    pi_61291309
    Hiukwam is echt heeeeel irritant .

Ik weet het nog niet zo - ik vind die dagboekstukjes weer zo strontirritant en het komt zo suf over . Er mag wel gelijk wat meer pit in.
    pi_61291870
    Die Huikwam vond ik wel grappig, nog niet echt irritant ofzo !
    pi_61291915
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?
    daar zit wat in maar zo irritant als die Hiukwan (misschien beter dat we daar een makkelijke bijnaam voor verzinnen) is dat nog lang niet. Dat is echt zo een doos die wat lekker de hele dag gaat zonnen en dan gaat klagen dat er geen eten is
    pi_61292082
    Gewoon die jap
    Noot noot.
    pi_61292564
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

daar zit wat in maar zo irritant als die Hiukwan (misschien beter dat we daar een makkelijke bijnaam voor verzinnen) is dat nog lang niet. Dat is echt zo een doos die wat lekker de hele dag gaat zonnen en dan gaat klagen dat er geen eten is
    Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.
    "Meneel, waal kan ik u mee helpen"
    -Nummertje 69 alstublieft
    Top 5 China producten
    pi_61292602
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.
    "Meneel, waal kan ik u mee helpen"
    -Nummertje 69 alstublieft
    -Hassstikke lekker eten hier
    pi_61292715
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef Piles het volgende:

[..]

-Hassstikke lekker eten hier
    pi_61292796
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef cypher21 het volgende:
    Ik vond die Marleen idd ook wel irritant, helemaal met dat stomme liedje dat ze van tevoren zong dat wel even zou winnen.
    En, was je zusje snel thuis ?
    Alhoewel ze volgens mij allemaal ergens in een hotel moeten wachten tot de 40 dagen erop zitten en mogen ze bij thuiskomst niks vertellen maar toch .. Hoe heet ze ? Sharon ?
    “The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
    Amsterdam ... zo slecht nog niet
    TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
      maandag 1 september 2008 @ 15:30:52 #43
    3542 Gia
    User under construction
    pi_61293477
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef planethugo het volgende:
    Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
    Ze blies het vuurtje uit, toen ze het net aan hadden.
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Paracelsus het volgende:
    Tja, en van veel vet eten, krijg je drollen die drijven.
      maandag 1 september 2008 @ 15:32:35 #44
    3542 Gia
    User under construction
    pi_61293541
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef cypher21 het volgende:
    En wie is jouw zusje? Sharon soms? Die vind ik, tot nu toe, wel het sympathiekst overkomen.
    pi_61293597
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 15:03 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

En, was je zusje snel thuis ?
    Alhoewel ze volgens mij allemaal ergens in een hotel moeten wachten tot de 40 dagen erop zitten en mogen ze bij thuiskomst niks vertellen maar toch .. Hoe heet ze ? Sharon ?
    Dat is ze idd ja,
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_61293875
    Dus jij zelf weet niet hoe het met je zus is gegaan Cypher ?

Is het trouwens dit keer weer zo'n live finale in de studio, of zullen alleen de laatste 16 weer stemmen.
    pi_61293993
    Het is toch ook helemaal niet leuk om dat soort dingen nu al te weten.
    pi_61294000
    Gewoon een heel topic gemist

Wordt weer aardig gevolgd hier.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_61294008
    Wel tof dat je zusje mee heeft gedaan trouwens!
    pi_61294314
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 15:44 schreef ROFLOL het volgende:
    Dus jij zelf weet niet hoe het met je zus is gegaan Cypher ?

Is het trouwens dit keer weer zo'n live finale in de studio, of zullen alleen de laatste 16 weer stemmen.
    Ik weet uiteraard wel wat meer dan de tv kijker maar goed, dat hou ik wel voor me!

Ik heb alleen geen idee of er al een winnaar is, of dat dit weer via een live finale in de studio bekend wordt gemaakt.
    Aangezien het een commerciële zender is, gok ik wel op het laatste.
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Wel tof dat je zusje mee heeft gedaan trouwens!
    Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maar
    pi_61295391
    Mijn God dat jullie nog naar deze onzin kijken. Ik ben tijden geleden al afgehaakt(na seizoen 3?) omdat het een beetje teveel van hetzelfde was met deelnemers die nou ook niet bijster intelligent overkwamen laat snuggerheid ver weg van zich lieten.( dat was toch met die baardaap die uit Belgie kwam?)
    75 topics = FIN
    pi_61295931
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:37 schreef FP128 het volgende:
    Mijn God dat jullie nog naar deze onzin kijken. Ik ben tijden geleden al afgehaakt(na seizoen 3?) omdat het een beetje teveel van hetzelfde was met deelnemers die nou ook niet bijster intelligent overkwamen laat snuggerheid ver weg van zich lieten.( dat was toch met die baardaap die uit Belgie kwam?)
    Dus, waarom neem je de moeite om jouw niet boeiende mening hier te verkondigen?
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_61296548
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef cypher21 het volgende:

[..]

Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maar
    Zoals ze zelf al zei
    pi_61296610

Ja sorry slechte tvp
    gr gr
    pi_61296659
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja sorry slechte tvp
    Die onderste was een kandidaat vorig jaar.
      maandag 1 september 2008 @ 17:40:26 #56
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_61297032
    Expeditie Robinson, ik kom ik kom...
    Het zit de hele dag al in m'n hoofd .

Prince en Sharon vond ik wel okay, Hiukwan is briljant.
    Marleen vond ik trouwens wél tof.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_61297111
    Ik vond Marleen ook tof.
    pi_61297474
    Zow, dit gaat snel.

Ik hou van jullie allemaal.

OP komt dit weekend.
      Moderator maandag 1 september 2008 @ 18:27:50 #59
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61298089
    Eerste aflevering was tof Heb alleen de eerste 5 minuten gemist. Dat ze aankwamen op het vlot. Was dat nog spannend?
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_61298118
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef MaJo het volgende:
    Was dat nog spannend?

Dat werd maar 1 seconde in beeld gebracht.
      Moderator maandag 1 september 2008 @ 18:30:20 #61
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61298147
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Dat werd maar 1 seconde in beeld gebracht.
    Serieus? Dan heb ik dus niets gemist
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_61298377
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:
    [ afbeelding ]

Ja sorry slechte tvp
    Kristien had wel een tweetal goede eigenschappen ja

pi_61298986
    Ik vond Marleen ook nog wel meevallen. Maar ze was wel dusdanig veel in beeld dat ik zoiets had van, mmmh die kon er wel eens uitgaan.
    Dat is eens wat anders...
    pi_61300016
    Misschien al eerder opgemerkt, maar Prince deed toch ook mee in 1 van de eerste seizoenen van 'Wie is de mol'? Verder was het een veelbelovend begin! Hebben we weer iets te kijken op de zondagavond
    pi_61300057
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef ElYefe het volgende:
    Misschien al eerder opgemerkt, maar Prince deed toch ook mee in 1 van de eerste seizoenen van 'Wie is de mol'? Verder was het een veelbelovend begin! Hebben we weer iets te kijken op de zondagavond
    De serie in Portugal. De derde was dat.

Mol was:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_61300245
    Ik moet altijd nog serie 2 t/m 4 kijken, had ze eens gedownload omdat ik pas keek vanaf de celebrity serie.
    Alleen jammer dat ik de mol al weet.
    pi_61300264
    Ik ben blij dat Marleen eruit is, wat een vreselijk mens!

En die Huikwan mag de volgende zijn wat mij betreft.
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_61300379
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Quyxz_ het volgende: afbeelding

pi_61300457
    Dat poepstukje word nu door RTL gepromoot als videosnack.

http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)rsnack.avi_plain.xml
    pi_61300529
    Foutje
    pi_61301016
    heb het gemist:(
    Wordt het nog herhaald of alleen op rtlgemist?
    ~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
    * Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
    pi_61301050
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
    Ik dacht op zaterdagavond. Maar anders kijk je gewoon op internet.
    pi_61301088
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
    Staat er al op
    pi_61301099
    ff zoeken dan maar
    pi_61301178
    volgens de rtl site zaterdag avond rond 18:00 RTL 5
    Op tv kijkt toch even wat makkelijker dan achter de pc
    pi_61301460
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef ElYefe het volgende:
    Klopt ja! En Prince vond ik toen ook al wel tof, dus voor mij hoeft hij er nog niet uit!
    pi_61301523
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Nyand het volgende:
    volgens de rtl site zaterdag avond rond 18:00 RTL 5
    Op tv kijkt toch even wat makkelijker dan achter de pc
    Als je voor de tv zit kijkt de tv makkelijker, als je achter de pc zit kijkt de pc makkelijker
    Nee tv > pc, ik zit ook niet echt met een bak zoutjes voor de pc, maar op de pc heb je dan weer geen reclame
    pi_61301907
    Truetrue.
    Maar met zijn tweetjes achter een beeldschermpje zitten is toch minder leuk dan samen op de bank
      dinsdag 2 september 2008 @ 00:00:33 #80
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61310289
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef cypher21 het volgende:

[..]

Ik weet uiteraard wel wat meer dan de tv kijker maar goed, dat hou ik wel voor me!

Ik heb alleen geen idee of er al een winnaar is, of dat dit weer via een live finale in de studio bekend wordt gemaakt.
    Aangezien het een commerciële zender is, gok ik wel op het laatste.
    [..]

Wanneer zie ik jouw zus weer ?
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      dinsdag 2 september 2008 @ 00:03:10 #81
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61310353
    Ik vond die Hiukwan wel grappig om te zien en alle Chinezen gebruiken dat verschil in toonhoogte dus dat is zeker niet storend.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_61313966
    Dan zijn alle Chinezen storend
    pi_61315716
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef Houniet het volgende:

[..]

Wanneer zie ik jouw zus weer ?
    Hej Jeroen,
    Pas op wat je zegt
    Je kunt zo naar www.rtl.nl gaan en uitzending gemist zien, of wachten tot zaterdag en zondag
    pi_61325661
    Het hoge woord is eruit. Remlof zei gister in FOK!radio, dat er GEEN eigen subforum komt voor ER / PE of WIDM.
    pi_61325822
    hmm.. anders een subforum voor realityshows.. met de slechtere? popstars, so you think you can dance etc.
    pi_61325907
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 18:04 schreef Deceit het volgende:
    hmm.. anders een subforum voor realityshows.. met de slechtere? popstars, so you think you can dance etc.
    Dat leek mij iig een goed idee, maar blijkbaar denken degene die erover gaan er anders over, en dat moeten we maar accepteren.

Als we nou het met deze reeks tot minstens 50 topics schoppen, misschien bedenken ze zich dan.
    pi_61326576
    Ergens in Azië daar is een eiland klein, wie gaat daar binnenkort de overwinnaar zijn? Expeditie Robinson ik kom ik kom Expeditie Robinson ik kom ik kom

Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
    pi_61326702
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Het hoge woord is eruit. Remlof zei gister in FOK!radio, dat er GEEN eigen subforum komt voor ER / PE of WIDM.
    Nou dat heb ik niet gehoord hoor zeg nooit nooit toch en net alsof Remlof hier de baas is
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 18:04 schreef Deceit het volgende:
    Dat lijkt me nou weer niks eigenlijk. En dan wordt static ook boos (niet dat dat uitmaakt want dat is ie permanent, maar toch).
    pi_61326712
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 18:40 schreef BartK. het volgende:
    Ergens in Azië daar is een eiland klein, wie gaat daar binnenkort de overwinnaar zijn? Expeditie Robinson ik kom ik kom Expeditie Robinson ik kom ik kom

Eiland klein zo slecht.
    Maar van welk lied is die melodie gejat?
    pi_61327386
    Of we openen gewoon zoveel topics net zoals ze dat bij BB en die andere pulpshows doen Moet er wel een subforum komen
    pi_61327570
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 18:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Dat leek mij iig een goed idee, maar blijkbaar denken degene die erover gaan er anders over, en dat moeten we maar accepteren.

Als we nou het met deze reeks tot minstens 50 topics schoppen, misschien bedenken ze zich dan.
    Dan doen we toch een televisie slowchat zoals jij al had voorgesteld.
    pi_61327606
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Dan doen we toch een televisie slowchat zoals jij al had voorgesteld.
    Goed plan

Wie maakt er een leuke OP?
    pi_61327879
    Daar ben ik absoluut niet goed in, dus ik doe het niet.
    pi_61328005
    Televisie slowchat, over gewoon alle programma's slowchatten? Hoeveel tijd mag er tussen elke post zitten dan?:p
    Kunnen we niet gewoon een SC/FC (fast chat ) openen voor alle TV programmas. Dat als deze op tv zijn er even flink gepost kan worden in dat topic .
    Top 5 China producten
    pi_61328071
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef rene90 het volgende:
    Kunnen we niet gewoon een SC/FC (fast chat ) openen voor alle TV programmas. Dat als deze op tv zijn er even flink gepost kan worden in dat topic .
    Dat doen we toch al

En er zijn genoeg programma's die geen eigen topic hebben, dus dat kan mooi in de algemene SC
    pi_61328239
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef Nuna het volgende:
    Of we openen gewoon zoveel topics net zoals ze dat bij BB en die andere pulpshows doen Moet er wel een subforum komen
    Dat laatste is nou net waar het spaak loopt tenminste ik neem aan dat je forum bedoelt, en niet subforum (filter)
      dinsdag 2 september 2008 @ 20:10:04 #98
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61329166
    Tinuz... ik heb een begin gemaakt met de OP, met iig de kandidaten erin.
    Maar leef je uit als je er iets mooiers van wil maken hoor!
    pi_61329192
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
    pi_61329202
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
    Nee hoor, hasssstikke goed. Even als alternatieve OP tot zaterdag.
      dinsdag 2 september 2008 @ 20:13:58 #101
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61329260
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 20:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Anders weet ik niet waar jullie het over hebben als het over Sharon gaat ofzo!
    pi_61329275
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 20:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Anders weet ik niet waar jullie het over hebben als het over Sharon gaat ofzo!
    Lees mn tweede post eens.
      dinsdag 2 september 2008 @ 20:22:09 #103
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61329516
    Zag ik! Maar ik wilde per se op die reageren.
    pi_61329539
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
    Zag ik! Maar ik wilde per se op die reageren.
    Dat is dan weer jammer.
    pi_61331365
    Interviewtje met Hiukwan:
    quote:
    Hiukwan doet mee aan Expeditie Robinson om aan haar vrienden en familie te bewijzen dat ze zo'n avontuur aan kan. Ze wil ook haar vrienden en familie verbazen maar vooral laten zien dat ze haar mannetje kan staan.
    Ze heeft zich zo min mogelijk voorbereid op de Expeditie om er zo 'blanco' mogelijk in te gaan. Maar Hiukwan heeft wel nog zo veel mogelijk genoten van het samenzijn met vrienden en uit eten gaan omdat ze wist dat ze het ging missen.
    Hiukwan wil zichzelf tijdens de expeditie tegenkomen of een grens tegenkomen en daar overheen gaan. Ze wil zichzelf versteld doen staan van eigen kunnen en wereldervaring rijker worden.

De Robinson vragenlijst:
    * Ik blink uit in: mijn passie voor mode
    * Ik bak echt helemaal niets van: opruimen en schoonmaken, ik kan het wel, maar vind het gewoon echt niet leuk.
    * Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: een jaarwisseling in een tropisch land, met andere woorden: geen oliebollen, gourmet en wijn, maar cocktails, een barbecue en dat alles met een aangenaam temperatuurtje..
    Wat ik nooit meer wil meemaken is: Het gevoel dat je er helemaal alleen voor staat
    * Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: Waar je me altijd vind.. met mn vrienden lekker relaxed in de stad.. Terassen, kroegen, bioscoop pakken.. Of ouderwets luieren bij mijn zus en/of ouders..
    * Als ik de lotto zou winnen dan zou ik … Eerst iedereen die me dierbaar is een groot deel geven zodat we samen ervan kunnen genieten. Mijn ouders omdat ze altijd keihard werken, mijn zus omdat ik als tante van 3 geweldige kids een bijdrage zou willen doen voor hun latere studiekosten, mijn zusje omdat ze dan haar wens in vervulling zou kunnen laten gaan (reizen naar Japan en/of Californie), mijn beste vriend omdat hij er altijd voor me zal zijn en ik hem dat zo erg gun.. en zo zijn er nog wel meer mensen..
    * Mijn levensmotto is …Heb niet echt motto's, maar deze citaten staan me heel nabij: Hoop doet leven / Wanneer je niks verwacht krijg je meer dan ooit verwacht / No one can tell you what you can't do / It's better to have loved and lost than to never have loved at all (Shakespeare)
    * Mezelf in 3 woorden: impulsief, praatgraag, chaotisch.
    Top 5 China producten
    pi_61334403
    hiukwan in 1 woord: praatgraag
    pi_61338851
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Deceit het volgende:
    En een sexy Chineesje
    Top 5 China producten
    pi_61422574
    OP komt vandaag.
    pi_61422938
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    OP komt vandaag.
      zaterdag 6 september 2008 @ 11:27:51 #110
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61422997
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Deceit het volgende:
    Ik wordt doodziek van dat wijf..
    Hoop serieus dat ze er snel uit ligt, want zo ongelooflijk irritant aarghh.
    ------------------
    pi_61423323
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    OP komt vandaag.
    Ben benieuwd!

Overigens weer erg veel zin in de uitzending van morgen!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    pi_61427927
    De OP is af. Hij is ontiegelijk lang geworden, dus ik zal hem hier niet plaatsen.
    Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Een mod zal hem zo plaatsen.

Je kunt hem ook in de Wiki bekijken: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Expeditie_Robinson_2008

O ja, wat een werk is dat ook.
    Gelukkig vind ik het niet erg.
    En ik doe het voor jullie.
    pi_61427994
    Mooi hoor! Ziet er goed uit, diegene die eruit liggen markeren we dan gewoon met zoiets? Of moet het plaatje ook elke keer aangepast worden?
    pi_61428012
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
    Mooi hoor! Ziet er goed uit, diegene die eruit liggen markeren we dan gewoon met zoiets? Of moet het plaatje ook elke keer aangepast worden?
    Ik verander het plaatje iig niet, er zijn altijd nog mensen die het nog niet gezien hebben enzo.
    pi_61429354
    Goede OP Tinuzzz.
    pi_61429445
    De OP staat er.
      zaterdag 6 september 2008 @ 17:34:53 #117
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61430236
    Bedankt tinuzz
    ------------------
    pi_61430896
    Nu de herhaling op RTL 5.
    pi_61431077
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    De OP staat er.
    Nice!
      zaterdag 6 september 2008 @ 18:23:36 #120
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_61431251
    Mooie op.

Vraagje. misschien is ie al tig keer gesteld, maar heeft Prince niet meegedaan aan Wie is de Mol ooit ? hij lijkt er op
    pi_61431269
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 18:23 schreef Susi het volgende:
    Mooie op.

Vraagje. misschien is ie al tig keer gesteld, maar heeft Prince niet meegedaan aan Wie is de Mol ooit ? hij lijkt er op
    Ja.

Seizoen 3 in Portugal.
    pi_61432190
    Mooie op Talpa, top!

Misschien een optie om een kruis door de foto te zetten wie eruit is. Of een rode magnesiumstick of iets, lekker toepasselijk hehe.
    Top 5 China producten
      zaterdag 6 september 2008 @ 19:10:25 #123
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_61432275
    Heb er echt weer zin in. Wordt een leuk seizoen dit, denk ik. In ieder geval geen ER-moeheid bij me.

Ik ga Marleen wel missen .

Daar in de oceaan, daar is een eiland klein,
    wie gaat daar binnenkort, de overwinnaar zijn?
    Expeditie Robinson, ik kom, ik kom,
    Expeditie Robinson, ik kom, ik kom...

Zo tof ! .
    pi_61432634
    Mooie OP , ga 't ook weer volgen, kijk nu de eerste aflevering .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 6 september 2008 @ 19:27:16 #125
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61432692
    Sharon .
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_61433029
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Houniet het volgende:
    Sharon .
    Precies.

pi_61433181
    Mwah nee het is wel obvious dat zij het 'mooie meisje' moet spelen maar ja... nee, niet echt
      zaterdag 6 september 2008 @ 19:48:53 #128
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61433194
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef ItaloDancer het volgende:
    Mwah nee het is wel obvious dat zij het 'mooie meisje' moet spelen maar ja... nee, niet echt
    Wacht maar tot je haar in het echt ziet .
    pi_61433793
    Puike OP.
    pi_61433799
    Ik ben trouwens benieuwd hoe goed Hiukwan kan koken 14.gif
    pi_61433846
    Dat het nog steeds bestaat ..ga het weer volgen !
    Niet geschoten is altijd mis..
    Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
    pi_61434959
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

Wacht maar tot je haar in het echt ziet .
    Kan ik nog lang wachten, niet?
      zaterdag 6 september 2008 @ 20:50:54 #133
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61434998
    Ik ben voor Hiukwan.
    pi_61435140
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 20:50 schreef Adelante het volgende:
    Ik ben voor Hiukwan.
    pi_61435208
    Kijk als we nu een eigen forum hadden, dan konden we zo zo'n topic openen: "Hiukwan's fanclub" waar dan alle fans samen kwamen om te kletsen over hoe goed en leuk Hiukwan is
    Maar ja FOK! wil het aantal posts duidelijk beperken en opent allerlei fora waar geen hond in geïnteresseerd is.
    pi_61435275
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 20:57 schreef ItaloDancer het volgende:
    Kijk als we nu een eigen forum hadden, dan konden we zo zo'n topic openen: "Hiukwan's fanclub" waar dan alle fans samen kwamen om te kletsen over hoe goed en leuk Hiukwan is
    Maar ja FOK! wil het aantal posts duidelijk beperken en opent allerlei fora waar geen hond in geïnteresseerd is.
    Ja echt waarom mag het nu niet weer, poepzooi.
    Top 5 China producten
    pi_61435320
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 20:57 schreef ItaloDancer het volgende:
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_61435430
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    pi_61435803

Even ontopic
    Top 5 China producten
    pi_61435963
    Ik zoek nog wat steun voor mijn wanhoopspoging

CBML - waarom is discussie er over taboe?
    pi_61436295
    Morgen weer!!
    geniet nooit met mate
    pi_61441500
    vanavonddddddddd
    pi_61441530
    valt me op dat alleen die aziatisch wijf aan het prate is
    IM A NIGHTELF MOHAWK
    pi_61442410
    en die moet ook winnen
      zondag 7 september 2008 @ 07:15:41 #145
    138448 PeZu
    Suspended animation
    pi_61442458
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 03:17 schreef kangeennaamregistreren het volgende:
    valt me op dat alleen die aziatisch wijf aan het prate is
    zij praat raar
    There's a virus in my system
    There's a virus in my brain
    There's a virus in my system
    And it's driving me insane
      zondag 7 september 2008 @ 12:06:43 #146
    3542 Gia
    User under construction
    pi_61444858
    Valt me wel op dat in beide kampen overeenkomstige type zitten.

Hiukwan in het ene kamp en Yin in het andere.
    Geert en Geert
    Marleen en Kyra
    Sharon en Claudia
    Mano en Hicham

Tja, niet iedereen is te linken, maar hier is volgens mij wel over nagedacht.
    pi_61445335
    Daarnaast zijn er mensen die in het onderwijs werken.

Sharon, Prince & nog iemand.
    pi_61445913
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 03:13 schreef Deceit het volgende:
    vanavonddddddddd
    .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_61447287
    Het is bijna weer zover.
    pi_61447437
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Het is bijna weer zover.
    Kijk eens wat ik gevonden heb
    Hyves van Hiukwan

Meteen voor de OP:

Top 5 China producten
    pi_61447530
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kijk eens wat ik gevonden heb
    Hyves van Hiukwan

Meteen voor de OP:

[ afbeelding ]
    Haha.
    pi_61447542
    Wehehehe Hiukwan

Tonight
    Noot noot.
    pi_61448290
    Vanavond weer!
    Go hard or go home
    pi_61448561
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 14:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Haha.
    Ik ben bezig met de header(s), ze worden heel gaaf
    pi_61448576
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 15:09 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik ben bezig met de header(s), ze worden heel gaaf
    Tof, dan komen ze in de OP.
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 15:11:01 #156
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61448589
    Vanavond! Heb er echt te veel zin in
    pi_61448725
    Ik heb er ook wel zin an!
    pi_61449150
    netjes Tinus, die OP!
    gr gr
    pi_61449224
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:
    netjes Tinus, die OP!
    Bedankt, het heeft me toch bijna 3 uur gekost.
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 15:46:58 #160
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61449540
    Trouwens, volgens mij valt Hiukwan best mee. Ok ja ze praat alsof ze het tegen een kind van 3 heeft ( ) maar volgens mij is ze best tof verder
    pi_61449574
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
    Trouwens, volgens mij valt Hiukwan best mee. Ok ja ze praat alsof ze het tegen een kind van 3 heeft ( ) maar volgens mij is ze best tof verder
    Oh, vast wel
    Maar dat praten is zo opvallend irritant
    pi_61449576
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
    Volgens mij ook wel. Ben serieus benieuwd naar haar kookkwaliteiten
    pi_61449593
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Oh, vast wel
    Maar dat praten is zo opvallend irritant
    Dat kun je wel zeggen.
      zondag 7 september 2008 @ 17:47:20 #164
    58921 Day
    You can fly!
    pi_61452674
    Zit er ook weer helemaal klaar voor!
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 17:58:01 #165
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61453018
    Nog 2,5 uur
    pi_61453054
    Zometeen maar even me mexicaanse wraps maken!
    Top 5 China producten
    pi_61453488
    SPOILER
    Bron: 2BE

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinuzzz_Talpa op 07-09-2008 18:33:59 ]
      zondag 7 september 2008 @ 18:33:26 #168
    177156 rene90
    René
    pi_61453707
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Had je dat niet even tussen spoilers kunnen zetten
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 18:34:12 #169
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61453722
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 18:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Had je dat niet even tussen spoilers kunnen zetten

Gedaan.
      zondag 7 september 2008 @ 18:35:51 #170
    177156 rene90
    René
    pi_61453754
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 18:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Gedaan.
    Top 5 China producten
    Zenmate VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZenmate VPN
      zondag 7 september 2008 @ 18:36:34 #171
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61453778
    terug vind oranje keutel. Nu even snel meehelpen met het eten
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 18:45:06 #172
    43582 DaFrenk
    pi_61453981
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    SPOILER
    Oeh! Heb er nu nog meer zin in!!
      zondag 7 september 2008 @ 18:45:34 #173
    159579 conleche
    pi_61453994
    NVTK!!!
      zondag 7 september 2008 @ 19:32:43 #174
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61455105
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 18:45 schreef conleche het volgende:
    NVTK!!!
    Niet-vergeten-trutten-kop
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 19:37:19 #175
    177156 rene90
    René
    pi_61455230
    Me wraps zitten in de oven, nog 7 minuutjes! Ik zit al startklaar.
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 19:40:48 #176
    153459 Jojoortje
    pi_61455327
    Spoiler?
    Noot noot.
      zondag 7 september 2008 @ 19:46:58 #177
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61455471
    Ik kijk morgen pas, download aflevering wel.. geen zin in die reclames
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 19:48:39 #178
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61455515
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 19:46 schreef Trigalti het volgende:
    Ik kijk morgen pas, download aflevering wel.. geen zin in die reclames
    Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 19:49:48 #179
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61455544
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.
      zondag 7 september 2008 @ 19:51:26 #180
    153459 Jojoortje
    pi_61455593
    quote:

[..]

Noot noot.
    Betrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPNDe snelste VPN - FastestVPN
      zondag 7 september 2008 @ 19:54:29 #181
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61455702
    quote:

[..]

Jamaar jamaar.. er komt zo ook bezoek...
    Vooruit, tot het bezoek er is doe ik gezellig mee
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 19:59:38 #182
    180211 Pretletter
    pi_61455841
    Hebben die lui eindelijk dat vuurtje aan, komt die wildpoeper er gauw tussen en blaast heb uit! Terecht dat ze eruit is, al was het alleen maar om dat stomme liedje. Nog 30 minuten...

Overigens verwacht ik nog wel dat Frans ergens op dat eiland woont.
    Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 20:07:39 #183
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61456088
    Nog maar 23 minuten
      zondag 7 september 2008 @ 20:07:57 #184
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456104
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef MaJo het volgende:
    Nog maar 23 minuten
    Ben jij onze countdown?
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 20:08:54 #185
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61456133
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ben jij onze countdown?
    Ja

Nog 22
      zondag 7 september 2008 @ 20:09:35 #186
    193654 Tabloid
    pi_61456159
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja

Nog 22
      zondag 7 september 2008 @ 20:12:12 #187
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456239
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja

Nog 22
    Heb je ook een mute-knop?
      zondag 7 september 2008 @ 20:16:11 #188
    193654 Tabloid
    pi_61456374
    Nog 14.
      zondag 7 september 2008 @ 20:16:54 #189
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456398
    Ik ga spoileren hoor.
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 20:18:47 #190
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61456456
    Nog 12 minuten
    De snelste VPN - FastestVPNZavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van Primevideo
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 20:19:00 #191
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61456467
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Heb je ook een mute-knop?
    Nee
      zondag 7 september 2008 @ 20:20:18 #192
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456512
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee
    Vrouwen.
      zondag 7 september 2008 @ 20:20:39 #193
    91474 Piles
    pi_61456526
    Kap eens met dat aftellen
      zondag 7 september 2008 @ 20:21:08 #194
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456541
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
    Er is een nieuwe PI.
    Die had je moeten gebruiken.
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 20:21:19 #195
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61456545
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:20 schreef Piles het volgende:

Nog 9
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 20:21:48 #196
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61456562
    Ik ga richting tv, fok wel in de pauzes
      zondag 7 september 2008 @ 20:21:50 #197
    167902 Paaskonijn
    Bwaap.
    pi_61456565
    BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
      zondag 7 september 2008 @ 20:22:14 #198
    167902 Paaskonijn
    Bwaap.
    pi_61456588
    WHEHEHE ER IS EEN NIEUWE PI!!

Wel een lelijke. Hij ziet er onaf uit.
      zondag 7 september 2008 @ 20:22:25 #199
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_61456601
    8.
    Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
    Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
    Look out! He's a Spider Pig!
      zondag 7 september 2008 @ 20:22:34 #200
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456610
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
    WHEHEHE ER IS EEN NIEUWE PI!!

Wel een lelijke. Hij ziet er onaf uit.
    De emo.gif moet nog eigenlijk.
    Zavvi - Fandom en GeekgearSurf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
      zondag 7 september 2008 @ 20:23:30 #201
    177156 rene90
    René
    pi_61456643
    RTl 5 toch?
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:23:52 #202
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456654
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:23 schreef rene90 het volgende:
    RTl 5 toch?
    Klopt.
      zondag 7 september 2008 @ 20:24:04 #203
    91474 Piles
    pi_61456663
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

De emo.gif moet nog eigenlijk.
    Die liever dan deze
    & beelden toch hetzelfde uit
      zondag 7 september 2008 @ 20:24:47 #204
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456697
    is chagrijnig
    is boos
      zondag 7 september 2008 @ 20:26:09 #205
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61456754
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:24 schreef Piles het volgende:

[..]

[ afbeelding ] & [ afbeelding ] beelden toch hetzelfde uit
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:26:23 #206
    177156 rene90
    René
    pi_61456760
    Ik vind het altijd zo verrot dat je op "plaats reactie" te klikken om die emoticons erbij te zien, of zit er ook 1 of andere optie weer in fok dat je de emoticons bij quickreply ook ziet?
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:26:23 #207
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61456761
    * Brighteyes zit helemaal klaar...
    Krijg ik zo'n idiote... wat is het eigenlijk?
      zondag 7 september 2008 @ 20:27:00 #208
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61456785
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef rene90 het volgende:
    Ik vind het altijd zo verrot dat je op "plaats reactie" te klikken om die emoticons erbij te zien, of zit er ook 1 of andere optie weer in fok dat je de emoticons bij quickreply ook ziet?

Bij opties idd!
      zondag 7 september 2008 @ 20:27:07 #209
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61456791
    Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:27:26 #210
    91474 Piles
    pi_61456802
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
    * Brighteyes zit helemaal klaar...
    Krijg ik zo'n idiote... wat is het eigenlijk?
    Het programma wat nu is
    Dat is nou waarom we er een forum bij hebben
    Surf volledig anoniem met NordVPNZavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
      zondag 7 september 2008 @ 20:27:36 #211
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456807
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
    Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
    Ik ga dan nog even thee zetten.
      zondag 7 september 2008 @ 20:29:39 #212
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456874
    Het begint.
      zondag 7 september 2008 @ 20:29:45 #213
    75077 Bruce117
    D-0
    pi_61456877
    Begonnen
      zondag 7 september 2008 @ 20:29:55 #214
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61456881
    Hehae
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:30:04 #215
    159579 conleche
    pi_61456887
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
    Ik ben geen truttekop....

Het begint!
      zondag 7 september 2008 @ 20:30:30 #216
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61456899
    Moet dat nou, telkens die drol in beeld?
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:30:46 #217
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61456909
      zondag 7 september 2008 @ 20:30:57 #218
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61456916
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben geen truttekop....

Het begint! [ afbeelding ]
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:31:00 #219
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456917
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
    Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
      zondag 7 september 2008 @ 20:31:01 #220
    158654 MissJ
    pi_61456920
    quote:
    Nou inderdaad
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    Anoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPNSurf prive met PureVPN
      zondag 7 september 2008 @ 20:31:09 #221
    91474 Piles
    pi_61456924
    quote:
    Ik mis het steeds
      zondag 7 september 2008 @ 20:31:20 #222
    91474 Piles
    pi_61456931
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

zondag 7 september 2008 @ 20:31:45 #223
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61456938
    quote:
    Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:31:45 #224
    177156 rene90
    René
    pi_61456940
    Hij zat erop te wachten om in bomen te klimmen

Oeeewwwh het orginele expeditie robinson geluidje, dat brengt het gevoel weer echt terug.
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:32:47 #225
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61456978
    'Ik ben totaal geen survivalmens.'

zondag 7 september 2008 @ 20:33:18 #226
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61457001
    Ga dan uit de wind zitten. Dude.
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:33:31 #227
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61457011
    Bwahaha.. knijpen jongen knijpen!
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 20:33:48 #228
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61457024
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
    Ga dan uit de wind zitten. Dude.
    Ja echt he
    En dan zegt ie: Ik maak een keertje vuur..
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 20:33:57 #229
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457030
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Hiukwan
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:00 #230
    105597 avonne
    pi_61457032
    wahahahah .... kijk die krab
    Zavvi - Fandom en GeekgearSurf prive met PureVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:00 #231
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457033
    'sjungel'
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:11 #232
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61457043
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef Trigalti het volgende:
    Bwahaha.. knijpen jongen knijpen!
    Zo moet het ja!
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:23 #233
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457051
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:27 #234
    105597 avonne
    pi_61457054
    Geert zoekt alleen voedsel voor zichzelf?
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:46 #235
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457067
    RTL, hou eens op met die vooruitwijzingen, dat zien we vanzelf wel.
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:47 #236
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61457069
    Dat minzame van sommige mensen naar een ander nog.
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:50 #237
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61457073
    Gaan we weer... Klotechinees
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:55 #238
    91474 Piles
    pi_61457076
    Een spannend verhaaltje voor het slapen gaan
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:57 #239
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457079
    O nee, daar heb je haar weer.
      zondag 7 september 2008 @ 20:34:59 #240
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457083
    Hiukwan go home!
    #geen
    Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internetAnoniem en veilig met ProtonVPN
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:12 #241
    19080 Wup
    pi_61457090
    dat dagboek commentaar is vrij storend.
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:18 #242
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457093
    Groningen?
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:26 #243
    159579 conleche
    pi_61457103
    Waarom heeft die kleuterpinda alleen het dagboekrecht
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:33 #244
    162110 Arth_NL
    pi_61457108
    Hiukwan krijgt wel extreem veel aandacht.
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:36 #245
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457112
    Teveel van het goede
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:36 #246
    105597 avonne
    pi_61457113
    Hiukwan "Het schiet wel door mijn hoofd dat ik twee stemmen heb gekregen"

mwah... als iemand haar nou even door het hoofd schiet zijn wij van die dagboekstem af
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:45 #247
    177156 rene90
    René
    pi_61457118
    Slikken maar!
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:51 #248
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61457121
    Ehm, ze "brak" met haar chineze bloed? Wat bedoelen ze ermee?
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:35:53 #249
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457124
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
    Hiukwan "Het schiet wel door mijn hoofd dat ik twee stemmen heb gekregen"

mwah... als iemand haar nou even door het hoofd schiet zijn wij van die dagboekstem af
      zondag 7 september 2008 @ 20:36:17 #250
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457142
    Hasssstikke leuk.
    Betrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf prive met PureVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
      zondag 7 september 2008 @ 20:36:19 #251
    54615 Frasier
    A.F.C.A
    pi_61457143
    Hassssssssssssssstikke
    X
    X
    X
      zondag 7 september 2008 @ 20:36:22 #252
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61457144
    Zijn ze nou echt zo weg van haar, die programma-makers? Ik vind 'r echt helemaal niks.
    Maar wie weet, wat niet is, kan nog komen.

Oh shit... nee... vast niet. Dat nare dagboeken-gelul is echt heel erg NIET ok.
      zondag 7 september 2008 @ 20:36:44 #253
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_61457160
    Dat stemmetje van dat mens, vreselijk!!!
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      zondag 7 september 2008 @ 20:36:47 #254
    158654 MissJ
    pi_61457163
    Ja hoor daar hebben we 'm weer "hasssstikke"
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zondag 7 september 2008 @ 20:36:50 #255
    177156 rene90
    René
    pi_61457165
    Jezus, het lijkt wel zo een nijntje verhaaltje.

Maar ze houdt het wel lang voor, wie goed is in de keuken is een sterke aanwinst voor het kamp. Dat zou dom zijn om die weg te stemmen.
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:00 #256
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457171
    Wie is die buitenlandse meneer? Een egyptenaar ofzo?
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:20 #257
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457183
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef DuchessX het volgende:
    Wie is die buitenlandse meneer? Een egyptenaar ofzo?
    Hicham.
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:24 #258
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457186
    Pannenkoeken met Jam
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:29 #259
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61457188
    Zelfs tijdens het eten kan ze der mond niet houden
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:31 #260
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61457189
    Je verpest het nu al.
    A little bit hateful
    Cyberghost VPNZenmate VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:36 #261
    177156 rene90
    René
    pi_61457190
    Aan laat bran-dun
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:37 #262
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_61457191
    Ze kan zo door naar Sesamstraat.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:37 #263
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457192
    Kus kus.
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:44 #264
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457198
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Hicham.
    Wat is zijn afkomst bedoel ik?
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:37:55 #265
    75077 Bruce117
    D-0
    pi_61457204
    Die "Lief dagboek" dingen mogen ze ook wel achterwegen laten.
      zondag 7 september 2008 @ 20:38:09 #266
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_61457216
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
    Dat nare dagboeken-gelul is echt heel erg NIET ok.
    Dat dagboekgelul op kleuterniveau moet vandaag nog weg. Tenenkrommend.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      zondag 7 september 2008 @ 20:38:22 #267
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457229
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Wat is zijn afkomst bedoel ik?
    Staat hier niet bij: http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/hicham.xml
      zondag 7 september 2008 @ 20:38:26 #268
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457231
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dagboekgelul op kleuterniveau moet vandaag nog weg. Tenenkrommend.
    Eensch.
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:38:45 #269
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_61457237
    Hiukwan.
      zondag 7 september 2008 @ 20:38:47 #270
    54615 Frasier
    A.F.C.A
    pi_61457238
    Oeh Sharon
    X
    X
    X
    De snelste VPN - FastestVPNZenmate VPNZenmate VPN
      zondag 7 september 2008 @ 20:38:48 #271
    177156 rene90
    René
    pi_61457239
    Lekker scheef.....de rijst niet droog houden.
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:39:02 #272
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457250
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Staat hier niet bij: http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/hicham.xml
    Hmm jammer. Ben er wel benieuwd naar.
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:39:23 #273
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457262
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hmm jammer. Ben er wel benieuwd naar.
    Ik miste ook een introductieaflevering.
      zondag 7 september 2008 @ 20:39:27 #274
    105597 avonne
    pi_61457267
    Wie heeft die rijst nat laten worden? Wie verdient er zweepslagjes?
      zondag 7 september 2008 @ 20:39:29 #275
    177156 rene90
    René
    pi_61457269
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef Sanne het volgende:
    Ze kan zo door naar Sesamstraat.
    Als dat roze kutvarkentje
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:39:34 #276
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_61457272
    Hoe kunnen mensen die Sharon nou weer lekker vinden?
    Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
    Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
    Look out! He's a Spider Pig!
      zondag 7 september 2008 @ 20:39:41 #277
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_61457273
    Sharon lijkt op FOK!ster Karoltje.
      zondag 7 september 2008 @ 20:40:28 #278
    54615 Frasier
    A.F.C.A
    pi_61457306
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Joe. het volgende:
    Hoe kunnen mensen die Sharon nou weer lekker vinden?
    Ach, ieder zo z'n ding he
    X
    X
    X
      zondag 7 september 2008 @ 20:40:38 #279
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61457309
    Haar hoofd heeft dezelfde vorm als die van toeps.
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:40:45 #280
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457312
    Alwéér dagboek van Hiukwan
    #geen
    Betrouwbaar en snel - ExpressVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZavvi - Fandom en Geekgear
      zondag 7 september 2008 @ 20:40:51 #281
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61457316
    Waarom niet de andere personen wat uitdiepen?
    Waarom continue die chinees?
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:01 #282
    177156 rene90
    René
    pi_61457320
    Ik zeg alvast bij deze, als ik de laatste post heb, kan ik niet zo snel een nieuw topic maken. Zit hier op me netbook zonder muis, dus dan mag iemand anders het even doen. Aangezien er sommige tussenzitten die het binnen 10 seconde fixen.
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:03 #283
    105597 avonne
    pi_61457322
    serieus... ik sta op ht punt op de TV uit te zetten, pleur op met dat dagboek!

ah... een proef. Gelukkig
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:11 #284
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457324
    Eens opletten of er nog een lekkere kerel tussen zit
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:17 #285
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457331
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef rene90 het volgende:
    Ik zeg alvast bij deze, als ik de laatste post heb, kan ik niet zo snel een nieuw topic maken. Zit hier op me netbook zonder muis, dus dan mag iemand anders het even doen. Aangezien er sommige tussenzitten die het binnen 10 seconde fixen.
    Ik zet er wel een klaar.
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:34 #286
    177156 rene90
    René
    pi_61457341
    Evi is ook enorm sexy.....
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:36 #287
    54615 Frasier
    A.F.C.A
    pi_61457343
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef DuchessX het volgende:
    Alwéér dagboek van Hiukwan
    Hoekwan is gewoon cult.
    X
    X
    X
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:42 #288
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61457350
    waarom word ik altijd gebeld als Robinson net begint?!

heb ik iets drastisch gemist??!?
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:51 #289
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61457356
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef Trigalti het volgende:
    Waarom niet de andere personen wat uitdiepen?
    Waarom continue die chinees?
    Ze is de enige die bereidt om het te doen. Daarbij is ze waarschijnlijk de enige die dat hele dagboek vol heeft gepend.
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:41:56 #290
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61457359
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:

Nee totaal niks..
    ------------------
    Zenmate VPNZenmate VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
      zondag 7 september 2008 @ 20:42:21 #291
    4774 DuchessX
    DuchessX
    pi_61457368
    Oeh lekkere vent gespot met rood t-shirt en pretogen
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 20:42:29 #292
    177156 rene90
    René
    pi_61457371
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ik zet er wel een klaar.
    Nou....de actie in het eerste deel was nog een beetje ver te zoeken.
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:42:36 #293
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457372
    Nieuw topic staat al klaar.
      zondag 7 september 2008 @ 20:42:43 #294
    169729 Liquidootje
    Tactloos
    pi_61457375
    quote:

Hiukwam heeft pannenkoeken gebakken met jam en een gozer had een blauwe keutel gescheten.
    A little bit hateful
      zondag 7 september 2008 @ 20:42:53 #295
    158922 Tinuzzz_Talpa
    pi_61457382
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nou....de actie in het eerste deel was nog een beetje ver te zoeken.
    Dat valt toch best mee.
      zondag 7 september 2008 @ 20:43:14 #296
    177156 rene90
    René
    pi_61457393
    quote:

Er zit zo een knopje op je telefoon he....vaak het rode horentje
    Top 5 China producten
      zondag 7 september 2008 @ 20:43:32 #297
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61457410
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Er zit zo een knopje op je telefoon he....vaak het rode horentje
    Dus je neemt niet op als je iets aan het kijken bent?
    ------------------
      zondag 7 september 2008 @ 20:43:40 #298
    153459 Jojoortje
    pi_61457415
    Ik heb zin in krab
    Noot noot.
      zondag 7 september 2008 @ 20:43:52 #299
    162110 Arth_NL
    pi_61457427
    quote:

Wat Hiukwam van het eten vindt.
    Wat Hiukwam van het team vindt.
    Wat Hiukwam van de stemming vindt.
    Wat Hiukwam van de show vindt.
    Wat Hiukwam van de tegenstanders vindt.
    Wat Hiukwam van zichzelf vindt.

Etc.
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 20:43:53 #300
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61457428
    Aaaaah hou eens op met dat irritante voorlezen En die vooruitblikken zijn ook irritant ja
    Zenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZavvi - Fandom en Geekgear
      zondag 7 september 2008 @ 20:44:03 #301
    177156 rene90
    René
    pi_61457434
    Welke blauwe keutel, die heb ik ook gemist dan.
    Top 5 China producten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')