Inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
Kijkcijfers: 604.000
Dat valt me niet tegen.
Hmm, tja het is natuurlijk niks in vergelijking met de miljoenen destijds op Net 5, maar het is wel okay.quote:Op maandag 1 september 2008 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
Kijkcijfers: 604.000
Dat valt me niet tegen.
Haha, hadden we het net daarvoor over gehad. De kids vroegen hoe dat dan moest, als je aan elkaar geketend was. Wij zeiden al: Een gat graven en zand erover. Vraag 2: Zouden ze dat dan laten zien?quote:Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef Frank-NL het volgende:
Zooo dat poepen was echt te goor, WAAROM werd dat zo in beeld gebracht
(Zal vast wel besproken zijn al in het vorige topic)
Idd, tot op het laatst was er hoop in d'r ogen dat Evy toch zou zeggen dat ze naar een ander eiland mocht. Volgens mij was ze gewoon pissig toen dat niet zo bleek te zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 11:28 schreef Gia het volgende:
[..]
......Ik hoop dat er geen afvallerseiland of zo is. Gewoon eruit is eruit.
Iedereen rekent daar toch op. Marleen begon er ook meteen over.
En ja, graag helemaal terug naar de basis. Echt survivallen. Moeite doen voor je bakkie voer en afzien. Dat is wat wij willen zien.
Ja, want daar kreeg ze sterk vet vanquote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Paracelsus het volgende:
"Ik ben de sterkste van het eiland want ik heb veel noten gegeten."
Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef planethugo het volgende:
heb t ook liever doordeweek, jammer dat dat zeikwijf er niet uit is. Na 5 minuten in beeld te zijn geweest was die al onuitstaanbaar. Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
daar zit wat inquote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?
Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar zit wat inmaar zo irritant als die Hiukwan (misschien beter dat we daar een makkelijke bijnaam voor verzinnen) is dat nog lang niet. Dat is echt zo een doos die wat lekker de hele dag gaat zonnen en dan gaat klagen dat er geen eten is
-Hassstikke lekker eten hierquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.
"Meneel, waal kan ik u mee helpen"
-Nummertje 69 alstublieft
En, was je zusje snel thuis ?quote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef cypher21 het volgende:
Ik vond die Marleen idd ook wel irritant, helemaal met dat stomme liedje dat ze van tevoren zong dat wel even zou winnen.
Mijn zusje was in ieder geval wel vaak en positief in beeld
Ze blies het vuurtje uit, toen ze het net aan hadden.quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef planethugo het volgende:
Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
Tja, en van veel vet eten, krijg je drollen die drijven.quote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Paracelsus het volgende:
"Ik ben de sterkste van het eiland want ik heb veel noten gegeten."
En wie is jouw zusje? Sharon soms? Die vind ik, tot nu toe, wel het sympathiekst overkomen.quote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef cypher21 het volgende:
Ik vond die Marleen idd ook wel irritant, helemaal met dat stomme liedje dat ze van tevoren zong dat wel even zou winnen.
Mijn zusje was in ieder geval wel vaak en positief in beeld
Dat is ze idd ja,quote:Op maandag 1 september 2008 15:03 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
En, was je zusje snel thuis ?![]()
Alhoewel ze volgens mij allemaal ergens in een hotel moeten wachten tot de 40 dagen erop zitten en mogen ze bij thuiskomst niks vertellen maar toch .. Hoe heet ze ?Sharon ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet uiteraard wel wat meer dan de tv kijkerquote:Op maandag 1 september 2008 15:44 schreef ROFLOL het volgende:
Dus jij zelf weet niet hoe het met je zus is gegaan Cypher ?
Is het trouwens dit keer weer zo'n live finale in de studio, of zullen alleen de laatste 16 weer stemmen.
Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maarquote:Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel tof dat je zusje mee heeft gedaan trouwens!
Dus, waarom neem je de moeite om jouw niet boeiende mening hier te verkondigen?quote:Op maandag 1 september 2008 16:37 schreef FP128 het volgende:
Mijn God dat jullie nog naar deze onzin kijken. Ik ben tijden geleden al afgehaakt(na seizoen 3?) omdat het een beetje teveel van hetzelfde was met deelnemers die nou ook niet bijster intelligent overkwamen laat snuggerheid ver weg van zich lieten.( dat was toch met die baardaap die uit Belgie kwam?)
Zoals ze zelf al zeiquote:Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maar
Die onderste was een kandidaat vorig jaar.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sorry slechte tvp
quote:Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef MaJo het volgende:
Was dat nog spannend?
Serieus? Dan heb ik dus niets gemistquote:Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat werd maar 1 seconde in beeld gebracht.
De serie in Portugal. De derde was dat.quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef ElYefe het volgende:
Misschien al eerder opgemerkt, maar Prince deed toch ook mee in 1 van de eerste seizoenen van 'Wie is de mol'? Verder was het een veelbelovend begin! Hebben we weer iets te kijken op de zondagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht op zaterdagavond. Maar anders kijk je gewoon op internet.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
heb het gemist:(
Wordt het nog herhaald of alleen op rtlgemist?
Staat er al opquote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
heb het gemist:(
Wordt het nog herhaald of alleen op rtlgemist?
Klopt ja! En Prince vond ik toen ook al wel tof, dus voor mij hoeft hij er nog niet uit!quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef ElYefe het volgende:
Misschien al eerder opgemerkt, maar Prince deed toch ook mee in 1 van de eerste seizoenen van 'Wie is de mol'? Verder was het een veelbelovend begin! Hebben we weer iets te kijken op de zondagavond
Als je voor de tv zit kijkt de tv makkelijker, als je achter de pc zit kijkt de pc makkelijkerquote:Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Nyand het volgende:
volgens de rtl site zaterdag avond rond 18:00 RTL 5
Op tv kijkt toch even wat makkelijker dan achter de pc
Wanneer zie ik jouw zus weerquote:Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard wel wat meer dan de tv kijkermaar goed, dat hou ik wel voor me!
Ik heb alleen geen idee of er al een winnaar is, of dat dit weer via een live finale in de studio bekend wordt gemaakt.
Aangezien het een commerciële zender is, gok ik wel op het laatste.
[..]
Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maar
Hej Jeroen,quote:
Dat leek mij iig een goed idee, maar blijkbaar denken degene die erover gaan er anders over, en dat moeten we maar accepteren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:04 schreef Deceit het volgende:
hmm.. anders een subforum voor realityshows.. met de slechtere? popstars, so you think you can dance etc.
Nou dat heb ik niet gehoord hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het hoge woord is eruit. Remlof zei gister in FOK!radio, dat er GEEN eigen subforum komt voor ER / PE of WIDM.
Dat lijkt me nou weer niks eigenlijk. En dan wordt static ook boos (niet dat dat uitmaakt want dat is ie permanent, maar toch).quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:04 schreef Deceit het volgende:
hmm.. anders een subforum voor realityshows.. met de slechtere? popstars, so you think you can dance etc.
Eiland kleinquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:40 schreef BartK. het volgende:
Ergens in Azië daar is een eiland klein, wie gaat daar binnenkort de overwinnaar zijn? Expeditie Robinson ik kom ik kom Expeditie Robinson ik kom ik kom
![]()
Dan doen we toch een televisie slowchat zoals jij al had voorgesteld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat leek mij iig een goed idee, maar blijkbaar denken degene die erover gaan er anders over, en dat moeten we maar accepteren.
Als we nou het met deze reeks tot minstens 50 topics schoppen, misschien bedenken ze zich dan.
Goed planquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dan doen we toch een televisie slowchat zoals jij al had voorgesteld.
Dat doen we toch alquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef rene90 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een SC/FC (fast chat) openen voor alle TV programmas. Dat als deze op tv zijn er even flink gepost kan worden in dat topic
.
Dat laatste is nou net waar het spaak looptquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef Nuna het volgende:
Of we openen gewoon zoveel topics net zoals ze dat bij BB en die andere pulpshows doenMoet er wel een subforum komen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tinuz... ik heb een begin gemaakt met de OP, met iig de kandidaten erin.
Maar leef je uit als je er iets mooiers van wil maken hoor!
Nee hoor, hasssstikke goed. Even als alternatieve OP tot zaterdag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tinuz... ik heb een begin gemaakt met de OP, met iig de kandidaten erin.
Maar leef je uit als je er iets mooiers van wil maken hoor!
Lees mn tweede post eens.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Anders weet ik niet waar jullie het over hebben als het over Sharon gaat ofzo!![]()
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zag ik! Maar ik wilde per se op diereageren.
quote:Hiukwan doet mee aan Expeditie Robinson om aan haar vrienden en familie te bewijzen dat ze zo'n avontuur aan kan. Ze wil ook haar vrienden en familie verbazen maar vooral laten zien dat ze haar mannetje kan staan.
Ze heeft zich zo min mogelijk voorbereid op de Expeditie om er zo 'blanco' mogelijk in te gaan. Maar Hiukwan heeft wel nog zo veel mogelijk genoten van het samenzijn met vrienden en uit eten gaan omdat ze wist dat ze het ging missen.
Hiukwan wil zichzelf tijdens de expeditie tegenkomen of een grens tegenkomen en daar overheen gaan. Ze wil zichzelf versteld doen staan van eigen kunnen en wereldervaring rijker worden.
De Robinson vragenlijst:
* Ik blink uit in: mijn passie voor mode
* Ik bak echt helemaal niets van: opruimen en schoonmaken, ik kan het wel, maar vind het gewoon echt niet leuk.
* Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: een jaarwisseling in een tropisch land, met andere woorden: geen oliebollen, gourmet en wijn, maar cocktails, een barbecue en dat alles met een aangenaam temperatuurtje..
Wat ik nooit meer wil meemaken is: Het gevoel dat je er helemaal alleen voor staat
* Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: Waar je me altijd vind.. met mn vrienden lekker relaxed in de stad.. Terassen, kroegen, bioscoop pakken.. Of ouderwets luieren bij mijn zus en/of ouders..
* Als ik de lotto zou winnen dan zou ik … Eerst iedereen die me dierbaar is een groot deel geven zodat we samen ervan kunnen genieten. Mijn ouders omdat ze altijd keihard werken, mijn zus omdat ik als tante van 3 geweldige kids een bijdrage zou willen doen voor hun latere studiekosten, mijn zusje omdat ze dan haar wens in vervulling zou kunnen laten gaan (reizen naar Japan en/of Californie), mijn beste vriend omdat hij er altijd voor me zal zijn en ik hem dat zo erg gun.. en zo zijn er nog wel meer mensen..
* Mijn levensmotto is …Heb niet echt motto's, maar deze citaten staan me heel nabij: Hoop doet leven / Wanneer je niks verwacht krijg je meer dan ooit verwacht / No one can tell you what you can't do / It's better to have loved and lost than to never have loved at all (Shakespeare)
* Mezelf in 3 woorden: impulsief, praatgraag, chaotisch.
Ik wordt doodziek van dat wijf..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Deceit het volgende:
hiukwan in 1 woord: praatgraag
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
OP komt vandaag.
Ik verander het plaatje iig niet, er zijn altijd nog mensen die het nog niet gezien hebben enzo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:05 schreef DaFrenk het volgende:
Mooi hoor!Ziet er goed uit, diegene die eruit liggen markeren we dan gewoon met zoiets? Of moet het plaatje ook elke keer aangepast worden?
Ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:23 schreef Susi het volgende:
Mooie op.
Vraagje. misschien is ie al tig keer gesteld, maar heeft Prince niet meegedaan aan Wie is de Mol ooit ? hij lijkt er op
Wacht maar tot je haar in het echt zietquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Mwah nee het is wel obvious dat zij het 'mooie meisje' moet spelen maar ja... nee, niet echt
Kan ik nog lang wachten, niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar in het echt ziet.
Ja echt waarom mag het nu niet weer, poepzooi.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Kijk als we nu een eigen forum hadden, dan konden we zo zo'n topic openen: "Hiukwan's fanclub" waar dan alle fans samen kwamen om te kletsen over hoe goed en leuk Hiukwan is![]()
Maar ja FOK! wil het aantal posts duidelijk beperkenen opent allerlei fora waar geen hond in geïnteresseerd is.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Kijk als we nu een eigen forum hadden, dan konden we zo zo'n topic openen: "Hiukwan's fanclub" waar dan alle fans samen kwamen om te kletsen over hoe goed en leuk Hiukwan is![]()
Maar ja FOK! wil het aantal posts duidelijk beperkenen opent allerlei fora waar geen hond in geïnteresseerd is.
zij praat raarquote:Op zondag 7 september 2008 03:17 schreef kangeennaamregistreren het volgende:
valt me op dat alleen die aziatisch wijf aan het prate is
quote:Op zondag 7 september 2008 03:13 schreef Deceit het volgende:
vanavonddddddddd
Haha.quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gevonden heb![]()
Hyves van Hiukwan
Meteen voor de OP:
[ afbeelding ]
Tof, dan komen ze in de OP.quote:Op zondag 7 september 2008 15:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de header(s), ze worden heel gaaf
Oh, vast welquote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Trouwens, volgens mij valt Hiukwan best mee. Ok ja ze praat alsof ze het tegen een kind van 3 heeft () maar volgens mij is ze best tof verder
Volgens mij ook wel. Ben serieus benieuwd naar haar kookkwaliteitenquote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Trouwens, volgens mij valt Hiukwan best mee. Ok ja ze praat alsof ze het tegen een kind van 3 heeft () maar volgens mij is ze best tof verder
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, vast wel
Maar dat praten is zo opvallend irritant
Bron: 2BESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had je dat niet even tussen spoilers kunnen zetten
quote:Op zondag 7 september 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:Oeh! Heb er nu nog meer zin in!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: 2BE
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.quote:Op zondag 7 september 2008 19:46 schreef Trigalti het volgende:
Ik kijk morgen pas, download aflevering wel.. geen zin in die reclames
quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.
quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.
Jamaar jamaar.. er komt zo ook bezoek...quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De emo.gif moet nog eigenlijk.quote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
WHEHEHE ER IS EEN NIEUWE PI!!![]()
![]()
Wel een lelijke. Hij ziet er onaf uit.
Die liever dan dezequote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De emo.gif moet nog eigenlijk.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ] & [ afbeelding ] beelden toch hetzelfde uit
quote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het altijd zo verrot dat je op "plaats reactie" te klikken om die emoticons erbij te zien, of zit er ook 1 of andere optie weer in fok dat je de emoticons bij quickreply ook ziet?
Het programma wat nu isquote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zit helemaal klaar...
Krijg ik zo'n idiote... wat is het eigenlijk?
Ik ga dan nog even thee zetten.quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
Ik ben geen truttekop....quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben geen truttekop....
Het begint! [ afbeelding ]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Moet dat nou, telkens die drol in beeld?
Nou inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ik mis het steedsquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ga dan uit de wind zitten. Dude.
Hiukwanquote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
Hiukwan "Het schiet wel door mijn hoofd dat ik twee stemmen heb gekregen"
mwah... als iemand haar nou even door het hoofd schiet zijn wij van die dagboekstem af
Hicham.quote:Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef DuchessX het volgende:
Wie is die buitenlandse meneer? Een egyptenaar ofzo?
Dat dagboekgelul op kleuterniveau moet vandaag nog weg. Tenenkrommend.quote:Op zondag 7 september 2008 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat nare dagboeken-gelul is echt heel erg NIET ok.
Eensch.quote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dagboekgelul op kleuterniveau moet vandaag nog weg. Tenenkrommend.
Hmm jammer. Ben er wel benieuwd naar.quote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Staat hier niet bij: http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/hicham.xml
Ik miste ook een introductieaflevering.quote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ben er wel benieuwd naar.
Ach, ieder zo z'n ding hequote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Joe. het volgende:
Hoe kunnen mensen die Sharon nou weer lekker vinden?
Ik zet er wel een klaar.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef rene90 het volgende:
Ik zeg alvast bij deze, als ik de laatste post heb, kan ik niet zo snel een nieuw topic maken. Zit hier op me netbook zonder muis, dus dan mag iemand anders het even doen. Aangezien er sommige tussenzitten die het binnen 10 seconde fixen.
Ze is de enige die bereidt om het te doen. Daarbij is ze waarschijnlijk de enige die dat hele dagboek vol heeft gepend.quote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef Trigalti het volgende:
Waarom niet de andere personen wat uitdiepen?
Waarom continue die chinees?
Nee totaal niks..quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
waarom word ik altijd gebeld als Robinson net begint?!
heb ik iets drastisch gemist??!?
Hiukwam heeft pannenkoeken gebakken met jam en een gozer had een blauwe keutel gescheten.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
Dat valt toch best mee.quote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nou....de actie in het eerste deel was nog een beetje ver te zoeken.
Er zit zo een knopje op je telefoon he....vaak het rode horentjequote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zit zo een knopje op je telefoon he....vaak het rode horentje
Wat Hiukwam van het eten vindt.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |