Tof, dan komen ze in de OP.quote:Op zondag 7 september 2008 15:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de header(s), ze worden heel gaaf
Oh, vast welquote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Trouwens, volgens mij valt Hiukwan best mee. Ok ja ze praat alsof ze het tegen een kind van 3 heeft () maar volgens mij is ze best tof verder
Volgens mij ook wel. Ben serieus benieuwd naar haar kookkwaliteitenquote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Trouwens, volgens mij valt Hiukwan best mee. Ok ja ze praat alsof ze het tegen een kind van 3 heeft () maar volgens mij is ze best tof verder
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, vast wel
Maar dat praten is zo opvallend irritant
Bron: 2BESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had je dat niet even tussen spoilers kunnen zetten
quote:Op zondag 7 september 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:Oeh! Heb er nu nog meer zin in!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: 2BE
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.quote:Op zondag 7 september 2008 19:46 schreef Trigalti het volgende:
Ik kijk morgen pas, download aflevering wel.. geen zin in die reclames
quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.
quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Daarvoor doe je het niet. Je kijkt nu om samen met de liever fokkers om oneliners te kunnen spuien in dit topic.
Jamaar jamaar.. er komt zo ook bezoek...quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De emo.gif moet nog eigenlijk.quote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
WHEHEHE ER IS EEN NIEUWE PI!!![]()
![]()
Wel een lelijke. Hij ziet er onaf uit.
Die liever dan dezequote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De emo.gif moet nog eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |