Dus, waarom neem je de moeite om jouw niet boeiende mening hier te verkondigen?quote:Op maandag 1 september 2008 16:37 schreef FP128 het volgende:
Mijn God dat jullie nog naar deze onzin kijken. Ik ben tijden geleden al afgehaakt(na seizoen 3?) omdat het een beetje teveel van hetzelfde was met deelnemers die nou ook niet bijster intelligent overkwamen laat snuggerheid ver weg van zich lieten.( dat was toch met die baardaap die uit Belgie kwam?)
Zoals ze zelf al zeiquote:Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maar
Die onderste was een kandidaat vorig jaar.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sorry slechte tvp
quote:Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef MaJo het volgende:
Was dat nog spannend?
Serieus? Dan heb ik dus niets gemistquote:Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat werd maar 1 seconde in beeld gebracht.
De serie in Portugal. De derde was dat.quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef ElYefe het volgende:
Misschien al eerder opgemerkt, maar Prince deed toch ook mee in 1 van de eerste seizoenen van 'Wie is de mol'? Verder was het een veelbelovend begin! Hebben we weer iets te kijken op de zondagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht op zaterdagavond. Maar anders kijk je gewoon op internet.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
heb het gemist:(
Wordt het nog herhaald of alleen op rtlgemist?
Staat er al opquote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
heb het gemist:(
Wordt het nog herhaald of alleen op rtlgemist?
Klopt ja! En Prince vond ik toen ook al wel tof, dus voor mij hoeft hij er nog niet uit!quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef ElYefe het volgende:
Misschien al eerder opgemerkt, maar Prince deed toch ook mee in 1 van de eerste seizoenen van 'Wie is de mol'? Verder was het een veelbelovend begin! Hebben we weer iets te kijken op de zondagavond
Als je voor de tv zit kijkt de tv makkelijker, als je achter de pc zit kijkt de pc makkelijkerquote:Op maandag 1 september 2008 20:07 schreef Nyand het volgende:
volgens de rtl site zaterdag avond rond 18:00 RTL 5
Op tv kijkt toch even wat makkelijker dan achter de pc
Wanneer zie ik jouw zus weerquote:Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard wel wat meer dan de tv kijkermaar goed, dat hou ik wel voor me!
Ik heb alleen geen idee of er al een winnaar is, of dat dit weer via een live finale in de studio bekend wordt gemaakt.
Aangezien het een commerciële zender is, gok ik wel op het laatste.
[..]
Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maar
Hej Jeroen,quote:
Dat leek mij iig een goed idee, maar blijkbaar denken degene die erover gaan er anders over, en dat moeten we maar accepteren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:04 schreef Deceit het volgende:
hmm.. anders een subforum voor realityshows.. met de slechtere? popstars, so you think you can dance etc.
Nou dat heb ik niet gehoord hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het hoge woord is eruit. Remlof zei gister in FOK!radio, dat er GEEN eigen subforum komt voor ER / PE of WIDM.
Dat lijkt me nou weer niks eigenlijk. En dan wordt static ook boos (niet dat dat uitmaakt want dat is ie permanent, maar toch).quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:04 schreef Deceit het volgende:
hmm.. anders een subforum voor realityshows.. met de slechtere? popstars, so you think you can dance etc.
Eiland kleinquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:40 schreef BartK. het volgende:
Ergens in Azië daar is een eiland klein, wie gaat daar binnenkort de overwinnaar zijn? Expeditie Robinson ik kom ik kom Expeditie Robinson ik kom ik kom
![]()
Dan doen we toch een televisie slowchat zoals jij al had voorgesteld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat leek mij iig een goed idee, maar blijkbaar denken degene die erover gaan er anders over, en dat moeten we maar accepteren.
Als we nou het met deze reeks tot minstens 50 topics schoppen, misschien bedenken ze zich dan.
Goed planquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dan doen we toch een televisie slowchat zoals jij al had voorgesteld.
Dat doen we toch alquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef rene90 het volgende:
Kunnen we niet gewoon een SC/FC (fast chat) openen voor alle TV programmas. Dat als deze op tv zijn er even flink gepost kan worden in dat topic
.
Dat laatste is nou net waar het spaak looptquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef Nuna het volgende:
Of we openen gewoon zoveel topics net zoals ze dat bij BB en die andere pulpshows doenMoet er wel een subforum komen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tinuz... ik heb een begin gemaakt met de OP, met iig de kandidaten erin.
Maar leef je uit als je er iets mooiers van wil maken hoor!
Nee hoor, hasssstikke goed. Even als alternatieve OP tot zaterdag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tinuz... ik heb een begin gemaakt met de OP, met iig de kandidaten erin.
Maar leef je uit als je er iets mooiers van wil maken hoor!
Lees mn tweede post eens.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Anders weet ik niet waar jullie het over hebben als het over Sharon gaat ofzo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |