Dus, waarom neem je de moeite om jouw niet boeiende mening hier te verkondigen?quote:Op maandag 1 september 2008 16:37 schreef FP128 het volgende:
Mijn God dat jullie nog naar deze onzin kijken. Ik ben tijden geleden al afgehaakt(na seizoen 3?) omdat het een beetje teveel van hetzelfde was met deelnemers die nou ook niet bijster intelligent overkwamen laat snuggerheid ver weg van zich lieten.( dat was toch met die baardaap die uit Belgie kwam?)
Zoals ze zelf al zeiquote:Op maandag 1 september 2008 16:00 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maar
Die onderste was een kandidaat vorig jaar.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sorry slechte tvp
quote:Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef MaJo het volgende:
Was dat nog spannend?
Serieus? Dan heb ik dus niets gemistquote:Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat werd maar 1 seconde in beeld gebracht.
De serie in Portugal. De derde was dat.quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef ElYefe het volgende:
Misschien al eerder opgemerkt, maar Prince deed toch ook mee in 1 van de eerste seizoenen van 'Wie is de mol'? Verder was het een veelbelovend begin! Hebben we weer iets te kijken op de zondagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht op zaterdagavond. Maar anders kijk je gewoon op internet.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
heb het gemist:(
Wordt het nog herhaald of alleen op rtlgemist?
Staat er al opquote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Nyand het volgende:
heb het gemist:(
Wordt het nog herhaald of alleen op rtlgemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |