Die liever dan dezequote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De emo.gif moet nog eigenlijk.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ] & [ afbeelding ] beelden toch hetzelfde uit
quote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het altijd zo verrot dat je op "plaats reactie" te klikken om die emoticons erbij te zien, of zit er ook 1 of andere optie weer in fok dat je de emoticons bij quickreply ook ziet?
Het programma wat nu isquote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zit helemaal klaar...
Krijg ik zo'n idiote... wat is het eigenlijk?
Ik ga dan nog even thee zetten.quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
Ik ben geen truttekop....quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben geen truttekop....
Het begint! [ afbeelding ]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Moet dat nou, telkens die drol in beeld?
Nou inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ik mis het steedsquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ga dan uit de wind zitten. Dude.
Hiukwanquote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
Hiukwan "Het schiet wel door mijn hoofd dat ik twee stemmen heb gekregen"
mwah... als iemand haar nou even door het hoofd schiet zijn wij van die dagboekstem af
Hicham.quote:Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef DuchessX het volgende:
Wie is die buitenlandse meneer? Een egyptenaar ofzo?
Dat dagboekgelul op kleuterniveau moet vandaag nog weg. Tenenkrommend.quote:Op zondag 7 september 2008 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat nare dagboeken-gelul is echt heel erg NIET ok.
Eensch.quote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dagboekgelul op kleuterniveau moet vandaag nog weg. Tenenkrommend.
Hmm jammer. Ben er wel benieuwd naar.quote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Staat hier niet bij: http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/kandidaten/hicham.xml
Ik miste ook een introductieaflevering.quote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ben er wel benieuwd naar.
Ach, ieder zo z'n ding hequote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Joe. het volgende:
Hoe kunnen mensen die Sharon nou weer lekker vinden?
Ik zet er wel een klaar.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef rene90 het volgende:
Ik zeg alvast bij deze, als ik de laatste post heb, kan ik niet zo snel een nieuw topic maken. Zit hier op me netbook zonder muis, dus dan mag iemand anders het even doen. Aangezien er sommige tussenzitten die het binnen 10 seconde fixen.
Ze is de enige die bereidt om het te doen. Daarbij is ze waarschijnlijk de enige die dat hele dagboek vol heeft gepend.quote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef Trigalti het volgende:
Waarom niet de andere personen wat uitdiepen?
Waarom continue die chinees?
Nee totaal niks..quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
waarom word ik altijd gebeld als Robinson net begint?!
heb ik iets drastisch gemist??!?
Hiukwam heeft pannenkoeken gebakken met jam en een gozer had een blauwe keutel gescheten.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
Dat valt toch best mee.quote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nou....de actie in het eerste deel was nog een beetje ver te zoeken.
Er zit zo een knopje op je telefoon he....vaak het rode horentjequote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zit zo een knopje op je telefoon he....vaak het rode horentje
Wat Hiukwam van het eten vindt.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef babette21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |