quote:Op zondag 7 september 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ] & [ afbeelding ] beelden toch hetzelfde uit
quote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het altijd zo verrot dat je op "plaats reactie" te klikken om die emoticons erbij te zien, of zit er ook 1 of andere optie weer in fok dat je de emoticons bij quickreply ook ziet?
Het programma wat nu isquote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zit helemaal klaar...
Krijg ik zo'n idiote... wat is het eigenlijk?
Ik ga dan nog even thee zetten.quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
Ik ben geen truttekop....quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben geen truttekop....
Het begint! [ afbeelding ]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Moet dat nou, telkens die drol in beeld?
Nou inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ik mis het steedsquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ga dan uit de wind zitten. Dude.
Hiukwanquote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
Hiukwan "Het schiet wel door mijn hoofd dat ik twee stemmen heb gekregen"
mwah... als iemand haar nou even door het hoofd schiet zijn wij van die dagboekstem af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |