quote:Op zondag 7 september 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ] & [ afbeelding ] beelden toch hetzelfde uit
quote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het altijd zo verrot dat je op "plaats reactie" te klikken om die emoticons erbij te zien, of zit er ook 1 of andere optie weer in fok dat je de emoticons bij quickreply ook ziet?
Het programma wat nu isquote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zit helemaal klaar...
Krijg ik zo'n idiote... wat is het eigenlijk?
Ik ga dan nog even thee zetten.quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
Ik ben geen truttekop....quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang. Ik wil dat hoere can't buy me love helemaal niet zien. heb namelijk een hele verslaving gevoelige karakter
quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben geen truttekop....
Het begint! [ afbeelding ]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Moet dat nou, telkens die drol in beeld?
Nou inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ik mis het steedsquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef DuchessX het volgende:
Ja echt hequote:Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ga dan uit de wind zitten. Dude.
Hiukwanquote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, die Hiukwan doet nu eenmaal mee.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat onder water ook nog moeten filmen hoe het eruit kwam.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
Hiukwan "Het schiet wel door mijn hoofd dat ik twee stemmen heb gekregen"
mwah... als iemand haar nou even door het hoofd schiet zijn wij van die dagboekstem af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |