Haha, hadden we het net daarvoor over gehad. De kids vroegen hoe dat dan moest, als je aan elkaar geketend was. Wij zeiden al: Een gat graven en zand erover. Vraag 2: Zouden ze dat dan laten zien?quote:Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef Frank-NL het volgende:
Zooo dat poepen was echt te goor, WAAROM werd dat zo in beeld gebracht
(Zal vast wel besproken zijn al in het vorige topic)
Idd, tot op het laatst was er hoop in d'r ogen dat Evy toch zou zeggen dat ze naar een ander eiland mocht. Volgens mij was ze gewoon pissig toen dat niet zo bleek te zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 11:28 schreef Gia het volgende:
[..]
......Ik hoop dat er geen afvallerseiland of zo is. Gewoon eruit is eruit.
Iedereen rekent daar toch op. Marleen begon er ook meteen over.
En ja, graag helemaal terug naar de basis. Echt survivallen. Moeite doen voor je bakkie voer en afzien. Dat is wat wij willen zien.
Ja, want daar kreeg ze sterk vet vanquote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Paracelsus het volgende:
"Ik ben de sterkste van het eiland want ik heb veel noten gegeten."
Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef planethugo het volgende:
heb t ook liever doordeweek, jammer dat dat zeikwijf er niet uit is. Na 5 minuten in beeld te zijn geweest was die al onuitstaanbaar. Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
daar zit wat inquote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?
Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar zit wat inmaar zo irritant als die Hiukwan (misschien beter dat we daar een makkelijke bijnaam voor verzinnen) is dat nog lang niet. Dat is echt zo een doos die wat lekker de hele dag gaat zonnen en dan gaat klagen dat er geen eten is
-Hassstikke lekker eten hierquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.
"Meneel, waal kan ik u mee helpen"
-Nummertje 69 alstublieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |