Ja, want daar kreeg ze sterk vet vanquote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Paracelsus het volgende:
"Ik ben de sterkste van het eiland want ik heb veel noten gegeten."
Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef planethugo het volgende:
heb t ook liever doordeweek, jammer dat dat zeikwijf er niet uit is. Na 5 minuten in beeld te zijn geweest was die al onuitstaanbaar. Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
daar zit wat inquote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ze heeft in zee gepoept en ze heeft gezongen. Was dat nog niet genoeg?
Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar zit wat inmaar zo irritant als die Hiukwan (misschien beter dat we daar een makkelijke bijnaam voor verzinnen) is dat nog lang niet. Dat is echt zo een doos die wat lekker de hele dag gaat zonnen en dan gaat klagen dat er geen eten is
-Hassstikke lekker eten hierquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind haar tof hehe, ze mag wel achter de toonbank bij de Chinees hier staan.
"Meneel, waal kan ik u mee helpen"
-Nummertje 69 alstublieft
En, was je zusje snel thuis ?quote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef cypher21 het volgende:
Ik vond die Marleen idd ook wel irritant, helemaal met dat stomme liedje dat ze van tevoren zong dat wel even zou winnen.
Mijn zusje was in ieder geval wel vaak en positief in beeld
Ze blies het vuurtje uit, toen ze het net aan hadden.quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef planethugo het volgende:
Dan moet die andere toch wel iets geflikt hebben als die een stem meer krijgt.
Tja, en van veel vet eten, krijg je drollen die drijven.quote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Paracelsus het volgende:
"Ik ben de sterkste van het eiland want ik heb veel noten gegeten."
En wie is jouw zusje? Sharon soms? Die vind ik, tot nu toe, wel het sympathiekst overkomen.quote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef cypher21 het volgende:
Ik vond die Marleen idd ook wel irritant, helemaal met dat stomme liedje dat ze van tevoren zong dat wel even zou winnen.
Mijn zusje was in ieder geval wel vaak en positief in beeld
Dat is ze idd ja,quote:Op maandag 1 september 2008 15:03 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
En, was je zusje snel thuis ?![]()
Alhoewel ze volgens mij allemaal ergens in een hotel moeten wachten tot de 40 dagen erop zitten en mogen ze bij thuiskomst niks vertellen maar toch .. Hoe heet ze ?Sharon ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet uiteraard wel wat meer dan de tv kijkerquote:Op maandag 1 september 2008 15:44 schreef ROFLOL het volgende:
Dus jij zelf weet niet hoe het met je zus is gegaan Cypher ?
Is het trouwens dit keer weer zo'n live finale in de studio, of zullen alleen de laatste 16 weer stemmen.
Idd, ben wel trots op haar hoor, had nooit verwacht dat ze die dingen zou eten enzo, het is nogal een "luxe paard" in het dagelijks leven zeg maarquote:Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel tof dat je zusje mee heeft gedaan trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |