quote:
chocolade melkquote:
nou eigenlijk de tijdelijke eerbied voordat hij weggaat omdat hij zo groot werd door de aanstipping.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:00 schreef Fha het volgende:
als jij eerbied voor de wrat had zou je hem niet weg willen hebben toch?
haha oke okequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou eigenlijk de tijdelijke eerbied voordat hij weggaat omdat hij zo groot werd door de aanstipping.
picsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef cablegunmaster het volgende:
het is haast eng hoe groot het word , vraag me af wat er gebeurd want het heeft een kans op explosie
Vorige topicquote:
ik met picsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef de_priester het volgende:
Ongelooflijk hoe stil fok kan zijn op de late uurtjes. Is er nou echt geen enkele koffie lurker meer wakker ?
lijkt helemaal niet op een wrat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik met pics
[ afbeelding ]
muhahaha
het witte is een wrat komt omdat hij hopelijk uitdroogt het rooie is het opgezette bloedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef de_priester het volgende:
[..]
lijkt helemaal niet op een wrat?
mhhh toch lijkt het niet op een wrat. een wrat bloed toch ook meestal niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het witte is een wrat komt omdat hij hopelijk uitdroogt het rooie is het opgezette bloed
nou als jeje wrat aanstipt dan word het gigantisch groot. omdat de kou een blaar onder je huid aanmaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef de_priester het volgende:
Sterker nog het lijkt eerder op de foto als een soort pusblaadje tussen je huid. Heb et ook wel eens, dan is het eerst een miniem bultje en later een hele zwelling.
hey ik zit posts te verzinnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef de_priester het volgende:
cable doe eens mee, er is geen hol aan zo.....
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:13 schreef de_priester het volgende:
oh wacht dat is al na aanstippen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef de_priester het volgende:
zie ook treffend plaatje op wiki
wieeeeequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey ik zit posts te verzinnen
ik heb er misschien nog 1 zitten maar die is inactief , mss zelfs dood maar hij zit er wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:16 schreef de_priester het volgende:
ff afkloppen, laatste keer dat ik een wrattos had was al 10 jaar terug ofzo.
altijd bij voeten, dat pokke ding deed nog verrekte pijn ook.
inactief? tis geen vulkaan hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb er misschien nog 1 zitten maar die is inactief , mss zelfs dood maar hij zit er wel.
misschien wordt de plek groter bij je hand als op je voet... weet alleen dat het spul altijd gigantisch meurde , dat aanstiptroepjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou als jeje wrat aanstipt dan word het gigantisch groot. omdat de kou een blaar onder je huid aanmaakt.
waardoor de huid het mss later aanvult met rood bloed.
hopelijk droogt het uit en komt het weer uit. en valt het eraf zonder de vinger mee te nemen
ik zat aan een kopje chocolade melk te lurkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:17 schreef de_priester het volgende:
[..]
wieeeeevette shit. heb jij koffie btw? of theelurker
ik vond het zeer interressant en leuk experimentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
misschien wordt de plek groter bij je hand als op je voet... weet alleen dat het spul altijd gigantisch meurde , dat aanstiptroepje
sorry ik was ff afgeleid door iemand die het internet eruit gooidequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:19 schreef de_priester het volgende:
jezus cable we zijn de enigen ... slecht hoor
dus 4 a 6 kopjes? huh?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zat aan een kopje chocolade melk te lurken(2 a 3 paar ervan )
aanschouw het wit verkleuren van den huid. mmmmmmmhhhh dolletjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vond het zeer interressant en leuk experimentje
wie ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sorry ik was ff afgeleid door iemand die het internet eruit gooide
het werd eerst helemaal wit en blaast zichzelf op als een bootjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:28 schreef de_priester het volgende:
[..]
aanschouw het wit verkleuren van den huid. mmmmmmmhhhh dolletjes
onbekend toen ik op de scene aankwam lag het er al uitquote:
klinkt goor, kan het me niet herinneren dat het zo werkte. Formule W ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het werd eerst helemaal wit en blaast zichzelf op als een bootje
uhmmm waar woon jij dan? (situatie)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
onbekend toen ik op de scene aankwam lag het er al uithoorde wel iets maar ik weet nog steeds niet iwe
2e keer vandaag![]()
lekkerquote:
nou dat opblazen duurde 24 uur , want dat opblazen is een soort van blaar dat eronder vormt .quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:31 schreef de_priester het volgende:
[..]
klinkt goor, kan het me niet herinneren dat het zo werkte. Formule W ?
2 ouders (fyshio dinges), 1 broer die giga nerd is (wel handig) werkte bij google. en een zusje die het liefst van alles afblijft ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:31 schreef de_priester het volgende:
[..]
uhmmm waar woon jij dan? (situatie)
geneuktquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dat opblazen duurde 24 uur , want dat opblazen is een soort van blaar dat eronder vormt .
en dat vomt zich hier op zijn eigen manier waardoor het de wortel meetrekt![]()
maarja, bij jou nog iets gebeurd vandaag ?
oplos spul van de c1000 choco CEBE dingesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:32 schreef de_priester het volgende:
[..]
lekkerik vind die DE choco deluxe lekker.
ennnnn die nescafe oploszakjes. wiener melange/irish coffiee
oee bij google kom je niet zomaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2 ouders (fyshio dinges), 1 broer die giga nerd is (wel handig) werkte bij google. en een zusje die het liefst van alles afblijft ..
vmdmlijk mn moeder want die kent alleen maar uitknoppen![]()
is dat dat geeloranjebruine zakje? of die gouden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oplos spul van de c1000 choco CEBE dingeswe kopen er pakken van het is zo lekker
hoor jij hier?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:35 schreef GGMM het volgende:
Ik post hier puur zodat er ook nog een andere avatar op deze pagina staat.
mwhoah ik was bij mijn vriendin vandaag die ziek was, ( hele familie daar) iedereen ook wat anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:34 schreef de_priester het volgende:
[..]
geneukt
....
ohnee, toch niet. Ik heb emmmm de hele dag liggen ruften in mijn bed, alleen 10 minuten eruit geweest om te eten, later 10 min om te douchen, en tegen een uur of 10 op verzoek van een vriend nog even naar delft gegaan, om daar kamer te showen (laminaat feitelijk en the view) en biertje te pakken. tevens avondgegeten, superdöne
ik zoek het wel ff op googlequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
is dat dat geeloranjebruine zakje? of die gouden?
ik heb het liefst warme choco met een drupje slizovitch of hoe je het ook schrijft. maar dan liefst nutricia, met slagroom
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink op het moment geen koffie, maar ik ben wel een grote fan.
heb ik ook wel meegemaakt, dat iedereen in die familie ziek was. gekke was, dat kind was ziek, 40 graden koorts, maar was zo geil als de pest. Raarrrr moest ik er nog neuken ook. tssssquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah ik was bij mijn vriendin vandaag die ziek was, ( hele familie daar) iedereen ook wat anders.![]()
heb maar patat gehaald, en daarnaast is het best apart dat 4 personen in 1 familie ziek zijn.
daarnaast mn vriendin is geweldig![]()
dat is al vloeibaar schatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zoek het wel ff op google
nutricia lost niet goed op![]()
ik wil ook een geweldige vriendin die lief isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah ik was bij mijn vriendin vandaag die ziek was, ( hele familie daar) iedereen ook wat anders.![]()
heb maar patat gehaald, en daarnaast is het best apart dat 4 personen in 1 familie ziek zijn.
daarnaast mn vriendin is geweldig![]()
dat plaatje of dat zakje. jemig dees is kleinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets maar dan in 1 Kg formaat
heb ook een keer melk , warm, gehad. met een soort chocoladestukjes echt erbijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets maar dan in 1 Kg formaat
gewoon goed zoeken , btw de ware vind je niet in een cafequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:40 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik wil ook een geweldige vriendin die lief is
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:41 schreef de_priester het volgende:
[..]
heb ook een keer melk , warm, gehad. met een soort chocoladestukjes echt erbij
moest ik dan oplossen zelf in de melk en roeren.
GEDVER. vieze vette brei. bah. stom restaurant...
lols. ik zoek niet. hahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon goed zoeken , btw de ware vind je niet in een cafe.
weleens mensen horen zeggen :
waar heb je elkaar ontmoet?
jij : in het cafe! ze zat de bar onder te kotsen.
niet erg waarschijnlijk
dan zit je zo te roeren met die ultra deluxe choco stukjes van echte chocolade met 100% koemelkvet en 80% cacao....quote:
ik ken ook mensen die daar naarzochten maar ik vind danspartners eng... ik vind dansen maf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
lols. ik zoek niet. haha
op de een of andere manier kom ik gewoon altijd leuke mensen tegen. In eerste instantie gewoon aardige mensen en als je ze dan leert kennen, sja... maar ben nooit op zoek.
Meiske waar ik nu helemaal gek op ben al een maand of 3 (en ook wel andersom) heb ik leren kennen omdat zij mij toevoegde op msn, vanwege danspartner zoektocht.
overigens, meissies leren kennen via dansen.... werkt welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon goed zoeken , btw de ware vind je niet in een cafe.
weleens mensen horen zeggen :
waar heb je elkaar ontmoet?
jij : in het cafe! ze zat de bar onder te kotsen.
niet erg waarschijnlijk
originele cacoa valt niet te vretenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:46 schreef de_priester het volgende:
[..]
dan zit je zo te roeren met die ultra deluxe choco stukjes van echte chocolade met 100% koemelkvet en 80% cacao....
en dan zie je alleen van de veegchocoladevlekken aan je kopje ontstaan. iewwww.
daarbij was et ook goor.
maf?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ken ook mensen die daar naarzochten maar ik vind danspartners eng... ik vind dansen maf.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:47 schreef de_priester het volgende:
[..]
overigens, meissies leren kennen via dansen.... werkt wel
niet dat je tryouts gaat doen om mensen te scoren (die zijn er wel die gasten, maar das zooo triest) maar je komt op wedstrijden toch altijd weer mensen tegen.
En voordeel: ze zijn nooit lelijk
datdus. iewquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
originele cacoa valt niet te vreten
nee je moet et dansen natuurlijk wel tof vinden. Ik zelf ben supermega zelfverzekerd op zon dansvloer met een samba oid. Als je dan een leuke meid ergens wegpikt uit et publiek en je bent zo zelfverzekerd dan straal je dat ook uit natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is opzich wel handig maar, ik vind het niet zo prettig om alleen maar daarvoor heen te gaan.
hockeysletjes kijken is wel weer leuk![]()
![]()
serieus, rule 1. Even dames goed behandelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is opzich wel handig maar, ik vind het niet zo prettig om alleen maar daarvoor heen te gaan.
hockeysletjesdames kijken is wel weer leuk![]()
![]()
soms aan de bar, maar dat vind ik zelf niet prettig in mijn eentje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:49 schreef de_priester het volgende:
[..]
maf?
sja, ieder zijn ding natuurlijk.
Mij trekt dat hele ballroom gebeuren voor geen meter. Veel te stiff en uptight.
Doe mij maar een zwoele rumba, stevige jive of rock n roll, sexy samba, of speelse cha cha. Heupies los en gaan .
maar ff OT: jij hangt aan de bar in een discotheek?
wat bedoel je met die remark over asshole dan? ik snap je punt nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms aan de bar, maar dat vind ik zelf niet prettig in mijn eentje.
dus ik haal meestal een paar vrienden erbij ,maar laatste tijd vriendin neemt tijd in beslag.
en een andere vriend is soms een beetje asshole en wil liever zijn eigen manier . vind het soms associaal.![]()
maar ja straks 3 dagen vakantie van alles
soms aan de bar. Dus eigenlijk ook wel op de dansvloer. Helpt overigens wel , wedstrijden latin doen. Durf nu ook wel meer in een discotheek. Voel je je prettiger bij he. Naja, en bij sommige nummers is beetje meedansen met een meiske wel leuk, heupies weer handig hehe (a)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms aan de bar, maar dat vind ik zelf niet prettig in mijn eentje.
dus ik haal meestal een paar vrienden erbij ,maar laatste tijd vriendin neemt tijd in beslag.
en een andere vriend is soms een beetje asshole en wil liever zijn eigen manier . vind het soms associaal.![]()
maar ja straks 3 dagen vakantie van alles
ja maar niet als je dansen niet leuk vindquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee je moet et dansen natuurlijk wel tof vinden. Ik zelf ben supermega zelfverzekerd op zon dansvloer met een samba oid. Als je dan een leuke meid ergens wegpikt uit et publiek en je bent zo zelfverzekerd dan straal je dat ook uit natuurlijk
wat bedoel je met die remark over asshole dan? ik snap je punt niet wat wil die vriend dan?
En stappen kan ook met je vriendin heur. ook wel eens leuk, lekker losgaan, en beetje elkaar plagen. Flirten met wat andere mensen enzo hehe
terecht punt, niet leuk is niet leuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar niet als je dansen niet leuk vind![]()
ik heb ook geen idee, die vriend is soms wat eigenaardig op zijn manier alternatief dus ik zie wel
mss is dat handig voor jou maar niet voor mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:56 schreef de_priester het volgende:
[..]
soms aan de bar. Dus eigenlijk ook wel op de dansvloer. Helpt overigens wel , wedstrijden latin doen. Durf nu ook wel meer in een discotheek. Voel je je prettiger bij he. Naja, en bij sommige nummers is beetje meedansen met een meiske wel leuk, heupies weer handig hehe (a)
nee hij haat discothekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:59 schreef de_priester het volgende:
[..]
terecht punt, niet leuk is niet leuk.
maar waarom niet dan?
eng/onzeker/kanniet/stomdatmensendanmsswelkijken?
ik heb nooit gezegd dat ik geen nerd ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mss is dat handig voor jou maar niet voor mij![]()
ijn vriendin zou me vermoorden en ik zou het niet eens willen :p
wie wil je nog meer als je een halfbloedig nl-indisch meisje hebt. ze is m'n schat![]()
de parel uit duizend lelijkaards![]()
je weet wel die nerds die je ziet met van die bloedmooie vriendinnen.
ik ben er zo 1 doordat ik charisma gebruik
wie jij?quote:
ik denk altijd dat je aan hetgeen wat men typt kan zien hoe mensen denken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:02 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik geen nerd ben.
waarom zit ik nu te fokken dan hehe.
anyways, ik pik ook nooit wat op in discotheken/kroegen oid. Niet mijn ding, zelfs al hebben ze interesse. Sterker nog ik zoen ze niet eens. Das niet eens een leugen. Ik bewaar die dingen voor mensen die et waard zijn![]()
toch, soms beetje plagen wel leuk mits afgesproken, en dan thuis lekker opgebouwde spanningsex
het thuis terras is goedkoper met vrienden. dan 1 x terrassen in me eentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:03 schreef de_priester het volgende:
[..]
wie jij?
ik vind terrasje pakken 100 x leukermaar af en toe lekker dansen is ook fijn
kun je deze post even verduidelijken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik denk altijd dat je aan hetgeen wat men typt kan zien hoe mensen denken.
je kan aan de zinsopbouw zien hoe mensen reageren . door de regels lezen.
ik vind het een zeer interessante manier.
alleen ik vind dat het alleen geld voor personen die je echt kent.
sja, goed punt, ik heb straks een chill balkon op het zuiden, 10 hoogquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het thuis terras is goedkoper met vrienden. dan 1 x terrassen in me eentje
je kan door zinsopbouw zien , door bepaald nederlands gebruik hoe intelligent een persoon is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:05 schreef de_priester het volgende:
[..]
kun je deze post even verduidelijken?
okee, maar je was mijn posts aan het analyseren? doe es een gokquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je kan door zinsopbouw zien , door bepaald nederlands gebruik hoe intelligent een persoon is.
hoe erg hij zijn wil doordringt. waar het gesprek overgaat.
of hij perse het gesprek op een bepaald onderwerp wil hebben.
hoe de persoon reageert. het is zeer intrigerend.![]()
maar niet genoeg om psychologie te studeren.
student ongv 25 a 27 jaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:08 schreef de_priester het volgende:
[..]
okee, maar je was mijn posts aan het analyseren? doe es een gok
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef de_priester het volgende:
er is gewoon echt amper over sex geluld ook he
25, net onder midden studiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
student ongv 25 a 27 jaar
ergens in de studie.
geen idee wat voor soort.
ict nerd? of iets computer achtigs. en anders sla ik zo de plank mis![]()
woont in ff gokken (daar ben ik slecht in :p) ergens in groningen? (omdat ik dat ook doe)
voor de rest, hbo niveau opleiding?
mja ik denk dat het niet de dag is of je moet eens langs onzin bagger topic gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:13 schreef de_priester het volgende:
[..]
uhmmm is dat niet iets met een staafje en een gaatje?
nou maar ik vind het privequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:19 schreef de_priester het volgende:
ik mag ook niet praten over dingen die ik niet doe van mijn moeder.
ik vind et ook privequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou maar ik vind het prive, bed talks niet waar mn vriendin het kan teruglezen
jij doet ook niet snel genoeg meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je spamt ook niet snel genoeg![]()
![]()
heb ongv dezelfde ideeen als jij hebt, zoenen niet met iemand van de bar. het is zo irreel zo nep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik vind et ook privesnap neit wrom mensen alles op inet moeten mikken.
is er een OP in 1000x ksc?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:22 schreef de_priester het volgende:
kunnen we niet een paar overbodige reacties opvullen in # 1000.
trouwens een echte KUT OP in #1000
sja, ik flirt wel, ook onbewust, maar das meer iets van de laatste tijd, dat ik et ook bewust een beetje uitprobeer. Zoenen met iemand die ik superlief vind , bv vriendinnetje ofzo, maakt me niet uit waar. maar ben niet zo dat ik et overal hele tijd aant doen ben. Keertje aan de bar moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ongv dezelfde ideeen als jij hebt, zoenen niet met iemand van de bar. het is zo irreel zo nep.
alsof iedereen je ziet en dat vind ik zo onbehagelijk gevoel.
daarnaast ben ik ook erg met flirten ik praat lievermaar mensen snappen en begrijpen dat niet altijd
![]()
(mensen van vmbo klasse en lager)
nou nee, omdat de #999 ook al zo is ist niet meer origineelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is er een OP in 1000x ksc?![]()
ik vind het passend gepost![]()
op de hyper koffie manier
ik doe mijn best terwijl ik films kijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
jij doet ook niet snel genoeg mee
998 is 2 te vroegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:25 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik zat geloofk wel nog in #998
Waar had je het over mij, doe eens een linkjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
DIEK!EINDELIJK! IK HAD HET NOG OVER JE
ik ook gemist
Omdat ik 36 koffie opheb vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:22 schreef de_priester het volgende:
[..]
heb je wel koffie dan? en waarom ben jij nog wakker?
paar pages back, ben alleen met cable aant spammen en ik vroeg me af waar onze nacht KSCer wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar had je het over mij, doe eens een linkje
Nee, het is een schatting. Op m'n werk hebben ze weinig alternatieven dan gore automaatkoffie.quote:
grrrquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:27 schreef dndiek het volgende:
Oow ja, dat had ik al verteld heel wat topics terug in #998 of zo
zelfde wat ik denk vreemde zijn vreemden. maar alleen als je echt een keer iets voor iemand voelt . dan pasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
sja, ik flirt wel, ook onbewust, maar das meer iets van de laatste tijd, dat ik et ook bewust een beetje uitprobeer. Zoenen met iemand die ik superlief vind , bv vriendinnetje ofzo, maakt me niet uit waar. maar ben niet zo dat ik et overal hele tijd aant doen ben. Keertje aan de bar moet kunnen.
Maar met willekeurigen.... nee. Ik moet echt wat voelen voor iemand wil ik dat doen.
zou er een verband zijn vmbo en lager en hoog geschoold? qua kritischheid tenopzichte van waar wij aan denken?
Het wordt trouwens denk ik wel minder, want mijn stage gaat volgende week beginnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef de_priester het volgende:
maare gaat er nog over sex gepraat worden, en waar blijf dndiek, toch wel dé nachtbraker van ksc
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is een schatting. Op m'n werk hebben ze weinig alternatieven dan gore automaatkoffie.
ligt ook wel aan lichte wanhopigheid denk ik. najaaaa nee, wanhopig niet. Wel of je in gele bui bent hehe. Maar keertje moet kunnen iig, maar heb er geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zelfde wat ik denk vreemde zijn vreemden. maar alleen als je echt een keer iets voor iemand voelt . dan pas
is het goed,voorjezelf en dat is niet vaak voor mij. eigenlijk wil ik het niet eens, op die manier.
keertje moet kunnen.
denk dat ze minder denken dan wij doen. maar op bepaalde tijdstippen zijn wij ook mboérs![]()
![]()
![]()
* ligt aan het bier *
jij ook al weg? ik volgende week 3 dagen ameland feesten..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het wordt trouwens denk ik wel minder, want mijn stage gaat volgende week beginnen
de sex of postenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het wordt trouwens denk ik wel minder, want mijn stage gaat volgende week beginnen
wow, past er zoveul bier op 1 eilandje dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij ook al weg? ik volgende week 3 dagen ameland feesten..
stond zelfs dat er bier genoeg was en dat je niks hoefde mee te nemen![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij ook al weg? ik volgende week 3 dagen ameland feesten..
stond zelfs dat er bier genoeg was en dat je niks hoefde mee te nemen![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:31 schreef de_priester het volgende:
[..]
ligt ook wel aan lichte wanhopigheid denk ik. najaaaa nee, wanhopig niet. Wel of je in gele bui bent hehe. Maar keertje moet kunnen iig, maar heb er geen behoefte aan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:33 schreef de_priester het volgende:
ik kap wel aan het einde of semi einde van 5
postenquote:
had ook niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik geloof je filosofie. en deel hem.
maar moet er aan toevoegen niet als ik in een relatie ben![]()
ik respecteer mijn relatie, door niet vreemd te gaan en voor haar te zijn
ja half drents en half ede dinges... :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:34 schreef de_priester het volgende:
[..]
had ook niet anders van je verwacht
ben jij ook halfbloedachtig?
okeejquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja half drents en half ede dinges... :p
ik ook, alleen heb geen abboquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:36 schreef de_priester het volgende:
whehehe ik ben zoooo telefoon addict
kreeg sms, dan slaat men hart nog steeds over.
Stom, heb ik van men ex nog overgehouden toen ze half jaar op stage was.
Die smste wel eens en dan wilde ik et altijd meteen lezen.
could bequote:
ligt per persoon andersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:38 schreef de_priester het volgende:
[..]
okeejIk vind (semi) aziatische meisjes soms zoooo mooi
terwijl dat niet mijn type is eigenlijk....
japanse meisjes soms, maar ook wel indonesisch.
Alleen chinees...sja...nog geen goeie voorbeelden
ik wel. je wilt toch zeker geen dinges worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook, alleen heb geen abbo
je gaat me toch niet vertellen dat je straks in de staalindustrie gaat werken tussen ruige harige mannen en de sex dan meer gaat worden hequote:
ik probeer hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:39 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik wel. je wilt toch zeker geen dinges worden.Fok eens vaker
![]()
ik zit star trek te kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:43 schreef de_priester het volgende:
ik word echt moe cable.
wat doe jij nog op dan
ga je slapenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:47 schreef de_priester het volgende:
tssssssssssssss en niet eens doei zeggen
nerd alert?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zit star trek te kijken
is goed johquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:55 schreef de_priester het volgende:
nou het wordt me wel een beetje saai hier eigenlijk....
weltrusten kerelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:00 schreef de_priester het volgende:
3uur succes met startrek kerel
ik klop af.
ieewww mental image again!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goed johik ben ook maar zo hoe moet je het zeggen... mijn vinger helpt niet mee met het typen ...
ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:03 schreef de_priester het volgende:
jezus, het spamrecord is 190 postsdoor Jort. eig moet ik dan ff doorgaan.
das waar. nog een goeie naam voor volgende TT?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey daar ging het topic wel over
dr is no page 5 its only page 4quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:04 schreef de_priester het volgende:
dat zou ongeveer nu moeten komen
wratten, puisten en pukkels. en koffie .quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey daar ging het topic wel over
moet ik nog de op checken schandaligquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:04 schreef de_priester het volgende:
[..]
check de OP, nieuwe statscounter
hendig sjieke sjit tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dr is no page 5 its only page 4
ja, jij hebt em gemaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik nog de op checken schandalig![]()
![]()
ik ka nniet elke seconde postenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:07 schreef de_priester het volgende:
en we lopen weer vast. jammer dat diek al pitten is.
dat kan misschien komt het door dat hij moest slapenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:07 schreef de_priester het volgende:
en fha was gister veul langer op:P
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:06 schreef de_priester het volgende:
[..]
ja, jij hebt em gemaakt.hehehe
*denk ineens aan die leuke (matige) grap
Niet, valt me van je tegenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ka nniet elke seconde posten
hij? das toch een zij?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat kan misschien komt het door dat hij moest slapen![]()
![]()
ik welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sorry ik geloof niet in grappen.
ik heb zelfs helemaal geen bierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
komt omdat ik te weinig bier hier heb
Zei de dokter: Ruim je het zelf opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:13 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik welkwam een man bij de dokter...
op een stomp potlood, of de om de tepels van je vriendin te laten punten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nu heb ik 3 scherp punten kan ik ze toepassen op iets ?
ik moest lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zei de dokter: Ruim je het zelf op![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:13 schreef dndiek het volgende:
Oow en ik ga Fha niet overtreffen vannacht
Morgen weer een mooie dag
maar morgen is dit topic al vol en niet meer uitermate gaaf volgezet door mij jou en cablequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:13 schreef dndiek het volgende:
Oow en ik ga Fha niet overtreffen vannacht
Morgen weer een mooie dag
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:14 schreef de_priester het volgende:
[..]
op een stomp potlood, of de om de tepels van je vriendin te laten punten.
dit topic moet vannacht volquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:16 schreef dndiek het volgende:
Tot half 4 uur zo, dan is het mooi geweest
moet lukken, nog 1.5 paginaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:16 schreef dndiek het volgende:
Tot half 4 uur zo, dan is het mooi geweest
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:16 schreef de_priester het volgende:
ik zit gewoon alleen in dit topic
iedereen? ik ga gewoon niet eerder slapen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit topic moet vannacht vol![]()
dus iedereen moet eens echt helpen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:17 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik krijg wel veel kusjes. wordt beetje bang van je
voor mijn potloodquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:17 schreef de_priester het volgende:
[..]
voor je potlood of per tepel
homoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HEY! ik gebruik nou eenmaal veel emoticons gek!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:18 schreef de_priester het volgende:
[..]
in jouw geval heb je aan 1tje wel genoeg dan.
eevery sperm is sacred every sperm is great!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:18 schreef de_priester het volgende:
[..]
was dat nou DE nuttige bijdrage van vanavond?
waarom nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:19 schreef de_priester het volgende:
overigens, ik maak geen nieuwe OP
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eevery sperm is sacred every sperm is great!
en ik danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
pwnage, niet TE snel posten anders haal ik jort niet in
ik heb sowieso al 3x zoveel posts hier als jij denk ik zo in dit topicquote:
ill stop youquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik heb sowieso al 3x zoveel posts hier als jij denk ik zo in dit topic
Geen idee, zeg het maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:18 schreef de_priester het volgende:
[..]
was dat nou DE nuttige bijdrage van vanavond?
je word gegijzeld door je pcquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:22 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik mag niet slapen van cable
laptop, cable, laptopquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je word gegijzeld door je pc
Nou ik denk van nietquote:
gronings?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een zeer groningse uitspraak
Eigenlijk hoop ik dat ook voor jullie van nietquote:
waar ik eerst!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:24 schreef cablegunmaster het volgende:
vullen die happ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:24 schreef dndiek het volgende:
Is het een lekker hapje
viezerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:26 schreef cablegunmaster het volgende:
wratten wratten !!! allemaal wratten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |