quote:
chocolade melkquote:
nou eigenlijk de tijdelijke eerbied voordat hij weggaat omdat hij zo groot werd door de aanstipping.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:00 schreef Fha het volgende:
als jij eerbied voor de wrat had zou je hem niet weg willen hebben toch?
haha oke okequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou eigenlijk de tijdelijke eerbied voordat hij weggaat omdat hij zo groot werd door de aanstipping.
picsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef cablegunmaster het volgende:
het is haast eng hoe groot het word , vraag me af wat er gebeurd want het heeft een kans op explosie
Vorige topicquote:
ik met picsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef de_priester het volgende:
Ongelooflijk hoe stil fok kan zijn op de late uurtjes. Is er nou echt geen enkele koffie lurker meer wakker ?
lijkt helemaal niet op een wrat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik met pics
[ afbeelding ]
muhahaha
het witte is een wrat komt omdat hij hopelijk uitdroogt het rooie is het opgezette bloedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef de_priester het volgende:
[..]
lijkt helemaal niet op een wrat?
mhhh toch lijkt het niet op een wrat. een wrat bloed toch ook meestal niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het witte is een wrat komt omdat hij hopelijk uitdroogt het rooie is het opgezette bloed
nou als jeje wrat aanstipt dan word het gigantisch groot. omdat de kou een blaar onder je huid aanmaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef de_priester het volgende:
Sterker nog het lijkt eerder op de foto als een soort pusblaadje tussen je huid. Heb et ook wel eens, dan is het eerst een miniem bultje en later een hele zwelling.
hey ik zit posts te verzinnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef de_priester het volgende:
cable doe eens mee, er is geen hol aan zo.....
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:13 schreef de_priester het volgende:
oh wacht dat is al na aanstippen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef de_priester het volgende:
zie ook treffend plaatje op wiki
wieeeeequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey ik zit posts te verzinnen
ik heb er misschien nog 1 zitten maar die is inactief , mss zelfs dood maar hij zit er wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:16 schreef de_priester het volgende:
ff afkloppen, laatste keer dat ik een wrattos had was al 10 jaar terug ofzo.
altijd bij voeten, dat pokke ding deed nog verrekte pijn ook.
inactief? tis geen vulkaan hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb er misschien nog 1 zitten maar die is inactief , mss zelfs dood maar hij zit er wel.
misschien wordt de plek groter bij je hand als op je voet... weet alleen dat het spul altijd gigantisch meurde , dat aanstiptroepjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou als jeje wrat aanstipt dan word het gigantisch groot. omdat de kou een blaar onder je huid aanmaakt.
waardoor de huid het mss later aanvult met rood bloed.
hopelijk droogt het uit en komt het weer uit. en valt het eraf zonder de vinger mee te nemen
ik zat aan een kopje chocolade melk te lurkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:17 schreef de_priester het volgende:
[..]
wieeeeevette shit. heb jij koffie btw? of theelurker
ik vond het zeer interressant en leuk experimentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
misschien wordt de plek groter bij je hand als op je voet... weet alleen dat het spul altijd gigantisch meurde , dat aanstiptroepje
sorry ik was ff afgeleid door iemand die het internet eruit gooidequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:19 schreef de_priester het volgende:
jezus cable we zijn de enigen ... slecht hoor
dus 4 a 6 kopjes? huh?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zat aan een kopje chocolade melk te lurken(2 a 3 paar ervan )
aanschouw het wit verkleuren van den huid. mmmmmmmhhhh dolletjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vond het zeer interressant en leuk experimentje
wie ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sorry ik was ff afgeleid door iemand die het internet eruit gooide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |