ik denk altijd dat je aan hetgeen wat men typt kan zien hoe mensen denken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:02 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik geen nerd ben.
waarom zit ik nu te fokken dan hehe.
anyways, ik pik ook nooit wat op in discotheken/kroegen oid. Niet mijn ding, zelfs al hebben ze interesse. Sterker nog ik zoen ze niet eens. Das niet eens een leugen. Ik bewaar die dingen voor mensen die et waard zijn![]()
toch, soms beetje plagen wel leuk mits afgesproken, en dan thuis lekker opgebouwde spanningsex
het thuis terras is goedkoper met vrienden. dan 1 x terrassen in me eentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:03 schreef de_priester het volgende:
[..]
wie jij?
ik vind terrasje pakken 100 x leukermaar af en toe lekker dansen is ook fijn
kun je deze post even verduidelijken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik denk altijd dat je aan hetgeen wat men typt kan zien hoe mensen denken.
je kan aan de zinsopbouw zien hoe mensen reageren . door de regels lezen.
ik vind het een zeer interessante manier.
alleen ik vind dat het alleen geld voor personen die je echt kent.
sja, goed punt, ik heb straks een chill balkon op het zuiden, 10 hoogquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het thuis terras is goedkoper met vrienden. dan 1 x terrassen in me eentje
je kan door zinsopbouw zien , door bepaald nederlands gebruik hoe intelligent een persoon is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:05 schreef de_priester het volgende:
[..]
kun je deze post even verduidelijken?
okee, maar je was mijn posts aan het analyseren? doe es een gokquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je kan door zinsopbouw zien , door bepaald nederlands gebruik hoe intelligent een persoon is.
hoe erg hij zijn wil doordringt. waar het gesprek overgaat.
of hij perse het gesprek op een bepaald onderwerp wil hebben.
hoe de persoon reageert. het is zeer intrigerend.![]()
maar niet genoeg om psychologie te studeren.
student ongv 25 a 27 jaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:08 schreef de_priester het volgende:
[..]
okee, maar je was mijn posts aan het analyseren? doe es een gok
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:07 schreef de_priester het volgende:
er is gewoon echt amper over sex geluld ook he
25, net onder midden studiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
student ongv 25 a 27 jaar
ergens in de studie.
geen idee wat voor soort.
ict nerd? of iets computer achtigs. en anders sla ik zo de plank mis![]()
woont in ff gokken (daar ben ik slecht in :p) ergens in groningen? (omdat ik dat ook doe)
voor de rest, hbo niveau opleiding?
mja ik denk dat het niet de dag is of je moet eens langs onzin bagger topic gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:13 schreef de_priester het volgende:
[..]
uhmmm is dat niet iets met een staafje en een gaatje?
nou maar ik vind het privequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:19 schreef de_priester het volgende:
ik mag ook niet praten over dingen die ik niet doe van mijn moeder.
ik vind et ook privequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou maar ik vind het prive, bed talks niet waar mn vriendin het kan teruglezen
jij doet ook niet snel genoeg meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je spamt ook niet snel genoeg![]()
![]()
heb ongv dezelfde ideeen als jij hebt, zoenen niet met iemand van de bar. het is zo irreel zo nep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik vind et ook privesnap neit wrom mensen alles op inet moeten mikken.
is er een OP in 1000x ksc?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:22 schreef de_priester het volgende:
kunnen we niet een paar overbodige reacties opvullen in # 1000.
trouwens een echte KUT OP in #1000
sja, ik flirt wel, ook onbewust, maar das meer iets van de laatste tijd, dat ik et ook bewust een beetje uitprobeer. Zoenen met iemand die ik superlief vind , bv vriendinnetje ofzo, maakt me niet uit waar. maar ben niet zo dat ik et overal hele tijd aant doen ben. Keertje aan de bar moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ongv dezelfde ideeen als jij hebt, zoenen niet met iemand van de bar. het is zo irreel zo nep.
alsof iedereen je ziet en dat vind ik zo onbehagelijk gevoel.
daarnaast ben ik ook erg met flirten ik praat lievermaar mensen snappen en begrijpen dat niet altijd
![]()
(mensen van vmbo klasse en lager)
nou nee, omdat de #999 ook al zo is ist niet meer origineelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is er een OP in 1000x ksc?![]()
ik vind het passend gepost![]()
op de hyper koffie manier
ik doe mijn best terwijl ik films kijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
jij doet ook niet snel genoeg mee
998 is 2 te vroegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:25 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik zat geloofk wel nog in #998
Waar had je het over mij, doe eens een linkjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
DIEK!EINDELIJK! IK HAD HET NOG OVER JE
ik ook gemist
Omdat ik 36 koffie opheb vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:22 schreef de_priester het volgende:
[..]
heb je wel koffie dan? en waarom ben jij nog wakker?
paar pages back, ben alleen met cable aant spammen en ik vroeg me af waar onze nacht KSCer wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar had je het over mij, doe eens een linkje
Nee, het is een schatting. Op m'n werk hebben ze weinig alternatieven dan gore automaatkoffie.quote:
grrrquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:27 schreef dndiek het volgende:
Oow ja, dat had ik al verteld heel wat topics terug in #998 of zo
zelfde wat ik denk vreemde zijn vreemden. maar alleen als je echt een keer iets voor iemand voelt . dan pasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
sja, ik flirt wel, ook onbewust, maar das meer iets van de laatste tijd, dat ik et ook bewust een beetje uitprobeer. Zoenen met iemand die ik superlief vind , bv vriendinnetje ofzo, maakt me niet uit waar. maar ben niet zo dat ik et overal hele tijd aant doen ben. Keertje aan de bar moet kunnen.
Maar met willekeurigen.... nee. Ik moet echt wat voelen voor iemand wil ik dat doen.
zou er een verband zijn vmbo en lager en hoog geschoold? qua kritischheid tenopzichte van waar wij aan denken?
Het wordt trouwens denk ik wel minder, want mijn stage gaat volgende week beginnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef de_priester het volgende:
maare gaat er nog over sex gepraat worden, en waar blijf dndiek, toch wel dé nachtbraker van ksc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |