Thanx, ff downloadenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
patatje metal
Ik lig nog steeds dubbelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
mijn naam is swarmahoer... waar haal jij nijmegen uit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Krijgen we dan eindelijk de langverwachte bitchfight?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef LastRequest het volgende:
Ooit haal ik Yasha in met naamTT's
Kap daar dan mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ze me zelf naamTT's blijft geven en ik haar ook niet echt Piet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Maak je nu weer zon mooie edit?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef LastRequest het volgende:
Ooit haal ik Yasha in met naamTT'sHatuh is verlaaatuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tenminste de meeste faaltopicsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er 16(eigenlijk 17 want die van superpussy sloeg ook op mij
)
Hier hoef ik het achterliggende verhaal niet te horen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er 16(eigenlijk 17 want die van superpussy sloeg ook op mij
)
Haha tis niet in welke richting je denkt hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier hoef ik het achterliggende verhaal niet te horen!
love you tooquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb maar een paar naamtopics. Hoe kan dat?.
Of is het aantal naamtopics een indicatie van hoeveel domme opmerkingen je plaatst?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
love you too
en Yasha ik ben daar nog steeds verbaasd over haha, ik krijg niet iedere week patat weg
supertje was patat toch? of friet, whatever, dat bedoel ik niet..
Dan had swarma alle naamtopics gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Mikkie het volgende:
Of is het aantal naamtopics een indicatie van hoeveel domme opmerkingen je plaatst?
Supertje is een friet speciaal met een frikandel. En ik hou van friet, en zeker van die bij mij op de hoek, dus ik krijg het wel wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
love you too
en Yasha ik ben daar nog steeds verbaasd over haha, ik krijg niet iedere week patat weg
supertje was patat toch? of friet, whatever, dat bedoel ik niet..
verkapte-ik-roep-maar-iemand-anders-ben-ik-de-lul-postquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan had swarma alle naamtopics gehad
Een adoratietopic telt voor 50quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
verkapte-ik-roep-maar-iemand-anders-ben-ik-de-lul-post
Ja, die gedachte over gezond eten heb ik (nog) nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik hou er ook wel van maar dan heb ik het idee dat ik de dagen erna maar beter alleen groente kan eten
Ik heb gister ook echt bagger gegeten dus nu maar weer wat gezonder
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
verkapte-ik-roep-maar-iemand-anders-ben-ik-de-lul-post
/ zondigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, die gedachte over gezond eten heb ik (nog) niet
You've got to be kidding me.. je ging 5 min geleden die broodjes maken, heb je dat nu al weg??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
/ zondig
net 3 br kipcorn achter de rug
Zie topic over hamburgersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
You've got to be kidding me.. je ging 5 min geleden die broodjes maken, heb je dat nu al weg??
Men..
Ik had er staan "waar moblo al kotsend Nijmegen in gaat" maar die van Mikkie was beterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:27 schreef Faithy het volgende:
ik wil ook een naamtopicomdat ik morgen écht in Nijmegen woon
kotsen kan soms wel heel verlichtend zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had er staan "waar moblo al kotsend Nijmegen in gaat" maar die van Mikkie was beter.
Dat was dus je geheim !:oquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
kotsen kan soms wel heel verlichtend zijn(verlichtend, afvallen, snappie?
)
Die 10 postsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat heppent to Motordoewd? Vind hem nergens in de lijst ...
In Van Buren en daarna nog bij de El Sombrero. Toen had ik tegen half vier geen zin meer, maar kwam ik buiten nog een paar oud-collega's tegen waarmee ik nog ruim een uur heb staan ouwehoeren. Daarna maar eens naar huis gegaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat ze nu gaan koken bij Smaken Verschillen?
Mikkie waar ben je trouwens geweest vannacht?
Ja in het Radboud, maar omdat hij geen ganglion (vochtbultje) kon voelen vond hij een echo niet nodig ofzo...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was je bij Radboud dan?
bij mij ging het nl redelijk makkelijk
Mja, maar blijkbaar valt er niet zoveel aan te doen. Meer dan "rust" gaat niet volgens hem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sterkte Duppie, gewoon blijven zeuren die lui hebben er maar wat aan te doen.
Mja, stom hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
En sterkte DupWat piet zegt, ze lopen niet voor niets daar rond en als er overduidelijk vocht aanwezig is moeten ze het maar oplossen ook..
Ja maar dat bultje met vocht (ganglion) zit er dus niet meer. Die heb ik wel gehad. Nu is alleen die plek op de pees erg snel geirriteerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Matig Duppie! Vriend van me had dat ook, zo'n bultje met vocht, ter hoogte van het gewricht. Twee keer doorgeprikt maar het bleef terugkomen, uiteindelijk is ie eraan geopereerd en volgens mij is het nu wel weg.
Maar het klinkt wel tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dude, je hebt dit account ook nog maar pas.. Dan heb je vanzelf een hoog postgemiddelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat laatste hoeft er niet bij hoor, je bent immers nog een jongetje.
nice!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
And then I'll get aaaallllll the bitches.quote:
ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
And then I'll get aaaallllll the bitches.
Hell fucking yeah!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
And then I'll get aaaallllll the bitches.
Wat ga je kokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:01 schreef LaGrive het volgende:
net boodschappen gedaan voor morgen, vier ik mijn verjaardag en lekker voor 35 man koken
Had voor mij ook ff gedaan dan, nu moet ik er zo nog uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:01 schreef LaGrive het volgende:
net boodschappen gedaan voor morgen, vier ik mijn verjaardag en lekker voor 35 man koken
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:15 schreef LaGrive het volgende:
vanalles en nog wattomatensoep, mosterdpreisoep en uiensoep met belegde gegrillde stokbroodjes met kaas, paprika, tomaat, gorgonzola enzo(kan even niet op de naam komen). 2 pastagerechten, een met spinazie/mozarella/semizongedroogdetomaten/pijnboompitten en pesto en een met gegrillde cherrytomaten, mozarella, basilcum, citroensap/peper/zout etc(pasta caprese
) en een rijstgerecht(weet even niet wat er door heen) en toe gewoon ijs, met caramelfudges en caramel/mokkasaus
Zo dat ziet er wel sjiek uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier zitten wel een paar fotografen he. Kennen jullie dit?
http://photosynth.net/
Voorbeeld plugin nodig:
http://photosynth.net/vie(...)23-ac93-8c57bbff7042
Het automatisch aan elkaar plakken om een panorama te maken kende ik wel maar dit is nog veel gaver.
Oh het is dat ik morgen naar festival ga, maar anders was ik langs gekomen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:18 schreef LaGrive het volgende:
Tuurlijk!
Dupje LG zit ver weg in Zeelandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh het is dat ik morgen naar festival ga, maar anders was ik langs gekomen!
Swarma zou ook zo er heen gaan ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dupje LG zit ver weg in Zeeland
Ohquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dupje LG zit ver weg in Zeeland
Jij let ook goed op zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:23 schreef Mikkie het volgende:
Zeeland de provincie of Zeeland het dorp?
Spuit 11quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:05 schreef J-heronimus het volgende:
LG is toch een Zeeuw?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hebben jullie zin in een kassameisjes anekdote?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/r&p]
Jij schrijft wel vaker columns, juist jij zou moeten weten hoe lastig het is om dingen zo te verwoorden dat ze overkomen zoals jij wiltquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef Mikkie het volgende:
Wat een teaser is die CP ook hè...hihi!
ik zei hihi, hihi!
Dat dus. Mja ze blijft me verbazen met hoe mooi ze isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Dus in principe is er niks gebeurd?
Ik vind het wel ontzettend tof wat voor een verhaal ie kan bakken van 1x oogcontact en een hoiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Tuurlijk ik twijfelde ook of ik het wel neer moest zettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat dus. Mja ze blijft me verbazen met hoe mooi ze isDat mag toch
Dat was de bedoeling ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind het wel ontzettend tof wat voor een verhaal ie kan bakken van 1x oogcontact en een hoi.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Nog zo'n verkapte post, dat zijn de echte bitchstreken waar LR niet eens aan denktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk he, is LR nog een grotere bitch dan ik, zij verwoord het alleen altijd zo subtiel dat niet iederen altijd meteen de dis ziet
Laat toch staanquote:
De gebeurtenissen zijn waargebeurdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar keek dat meisje ook echt zo naar je terug, of paste dat beter int verhaal?
Ik bedoel diee ene van die hyves heeft je toch ook vrij direct erna afgewezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
over meloenen gesproken Houniet![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
De gebeurtenissen zijn waargebeurdEn die "hyveschick"
... was niet direct afgewezen alleen weinig mee van gehoord
Komt op et zelfde neer is alleen minder lomp. Btw die Zylom dingen is men ma helemaal gek van
Hap Hap hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik keek ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:14 schreef Dupje het volgende:
OMG die mensen uit popstars zijn weer lekker idioot
Hehe alleen die laatste met Bjorkquote:
Die 2 dertienjarige meisjes danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja die was goed, die vrouw met die gitaar die binnen 10sec stopte en vroeg of ze niet serieus werd genomen was echt te kansloos.
Die moeder was nog ergerquote:
Whahaha ja, maar volgens mij waren ze niet anders te troosten...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die moeder was nog erger. "Jullie waren echt goed" terwijl ze nog geen 3 zinnen gezongen hadden
.
Tsja, iedereen jonger dan 17 en ouder dan 30 wordt automatisch weggestuurd "ja we zoeken iets anders"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:49 schreef Dupje het volgende:
En ik vind dat 11 jarige jochie maar zielig.
Behalve dat Bjork meisje, die was 15quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, iedereen jonger dan 17 en ouder dan 30 wordt automatisch weggestuurd "ja we zoeken iets anders". Alles voor 't amusement maar op zich slaat 't nergens op.
Hij doet het niet meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hou je UI doet kut!
Ook al zo'n nerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:
En Yasha ik speel al die spellen gekraakt :$ Binnen 3 sec gebeurd hehe
Nice.quote:
Ja ik had een hele poos geleden daar naar gezocht maar toen kon ik het niet vinden..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:
Hoi
Wij kijken al de hele avond House & Blackadder
En Yasha ik speel al die spellen gekraakt :$ Binnen 3 sec gebeurd hehe
Kleine meisjes moeten ook vroeg naar bedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder zit constant te zeuren dat ik moet gaan slapen, want het is al anderhalve week laat, en morgenavond wordt het weer laat en en en..
Ik kan er ook niks aan doen dat ik vroegah zo lief was..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kleine meisjes moeten ook vroeg naar bed.
Zo ist maar netquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kleine meisjes moeten ook vroeg naar bed.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind het wel ontzettend tof wat voor een verhaal ie kan bakken van 1x oogcontact en een hoi.
Weet je zeker dat ze je niet uit zaten te lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik stond vanavond achter de bar, komen 2 meiden naar me toe en zeggen zo met een glimlach hoi en bestelden wat!!
Zeg, waarom heb ik eigenlijk geen uitnodiging? Dat had je toch op z'n minst maandag nog kunnen doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:25 schreef LaGrive het volgende:
ook goedemorgen. Druk met de voorbereidingen
Had je niet moeten zeggen, dat is Piet's favo nummerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Altijd goed wakker worden met De Dikdakkers en daarna Monique Smit
Fast & The Furious 4quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:10 schreef Mikkie het volgende:
Het hele concept klopt inderdaad niet meer. TFATF ging om doorsnee kutauto's die met handmatige mods getuned werden. Nu staan er een 911, een Cayman, een Mustang GT, een 350Z en een GT-R, daar klopt iets niet.
Ik denk dat ik qua niet-technische kennis van hedendaagse auto's iedereen in dit topic keihard pwnificeerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef LastRequest het volgende:
He gets gaan we nu pimpen met autokennis?
Ik weet niks
Op verzoek van LR elders gereageerd.quote:
Een hilarisch gedichtje doet 't altijd goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:50 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er iemand nog tips hoe ik een mooie soort van cadeaubon kan maken?
Gast, om half twee hoor je brood te etenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
en wtf, ik heb net voor het eerst in jaren weer chips in een bakje gedaan ipv uit de zak te eten
Heb je een uur lunchpauze? Damn da's zonde van je tijd? Ga je dan naar huis of blijf je daar hangen (en zit je nu op je mobiel te fokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:26 schreef morgane het volgende:
Ik heb ook al de hele dag zin in chipsmaar heb voor vanavond nog een bak Maxi Mix staan, jum! Heb nu een uurtje lunchpauze, dan straks nog een kwartiertje koffiepauze en voor ik het weet is het 5 uur!
nananananaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat moet dit in een NMGN topic?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Chips, het is verdomme net half 2 jongeman!
Ik ben toen ook wel es 2 uur weggeblevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een uur lunchpauze? Damn da's zonde van je tijd? Ga je dan naar huis of blijf je daar hangen (en zit je nu op je mobiel te fokken)?
Nah ik heb nu net geluncht hier. Ga nu even iets in elkaar draaien als cadeautje, het printen bij m'n ouders, kaartje kopen und so. Als ik daarna nog trek heb en zin om de stad in te gaan haal ik misschien wel een lekkerbekje jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haal gewoon een lekkerbek, heb je gelijk genoeg.
Dit noemen ze dan ook 'ontmoedigingsbeleid', het is de bedoeling dat je het niet volgtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wtf zaterdagmiddag om 14:30 een erdivisiewedstrijd. Om 't een beetje te volgen heb je echt een aparte voetbalagenda nodig tegenwoordig
.
Wat heeft die Lucille daar nou weer voor vitrage om zich heen hangenquote:
In anderhalf uur naar Zeeland...waar moet ik ergens zijn? Wel lastig, want rond 19.00u moet ik weer in Nijmegen zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef LaGrive het volgende:
natuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Het begint om 16u!
voorbereidingen zijn klaar, straks nog wat in de oven, laat de mensen maar komen!
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achteropquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef LaGrive het volgende:
natuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Het begint om 16u!
voorbereidingen zijn klaar, straks nog wat in de oven, laat de mensen maar komen!
Nog niet al geef je 'm er geld bij, vrees ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achterop
Ik heb nog geen deathwish, dus ik bedankt voor je aanbodquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achterop
Hey Cali, how are you doingquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:05 schreef LaGrive het volgende:
oke, nice!Veel plezier iig, het is dus lekker boers zuipen en springen?
Nee dat is nog veel boerser ja ook wel eens geweestquote:
Dat is niet zo'n probleem als de rest ook plat proatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:07 schreef LaGrive het volgende:
waar je heerlijk plat moet praten!
Een groot stuk familie is boers, ik heb er vrijwel niks meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond je er altijd al wat boers uitzien
Waar in O'houtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef Brammie1 het volgende:
lekker weer buitennet rondje Nijmegen-Lent-Oosterhout-Lent-Nijmegen geskate
Boerse genenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een groot stuk familie is boers, ik heb er vrijwel niks mee.
Je moet het positief zien: je bent gewoon zó leuk dat je voor beide feestjes wordt uitgenodigdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi
Heb ik vanavond gewoon weer verjaardag van mijn broer.. Waarom vieren die mensen alles dubbel
Ik werk van 07-17 en heb 1 uur lunchpauze en 2x een kwartier koffiepauze. Dat uur lijkt lang, maar als je bedenkt hoe hard het werken is op bakkerij op een zaterdagochtend/middag heb ik het toch echt wel nodig. Was op houdbaar wel anders! En ik ga inderdaad naar huis, daar ben ik in totaal maar een kwartiertje aan kwijtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een uur lunchpauze? Damn da's zonde van je tijd? Ga je dan naar huis of blijf je daar hangen (en zit je nu op je mobiel te fokken)?
Ja, of dat ik zo goed ben in de catering en bediening ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet het positief zien: je bent gewoon zó leuk dat je voor beide feestjes wordt uitgenodigd
Verkapte liefdesverklaring?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Mikkie
Door jou heb ik echt de hele dag alleen maar dit in mijn kop: Kom je van na na na na avond bij mij..
Is dit weer een subtiele van je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Mikkie
Door jou heb ik echt de hele dag alleen maar dit in mijn kop: Kom je van na na na na avond bij mij..
En dan ook echt alleen maar dat stukje iedere keer
Pwndquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is dit weer een subtiele van je?
En nog eenquote:
Komt ie zo hard dat je auw zegt ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon logisch, als ie hier heen komt, komt ie ook
Mik kennende wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Komt ie zo hard dat je auw zegt ?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat heb je of dat heb je niet. Aangeboren talent.
Alleen had ik écht niks buiten die bevestiging. Leerlingnummer was hetzelfde als vorig jaar, zelfs men pasjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CP, dom ben je nooit alleen.
Yashi moest ff gaan chillen in badquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi moet je niet alvast de drankjes klaar gaan zetten?
1 met trilfunctie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh chilldie wil ik voor mijn verjaardag
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zaterdagavond, terwijl iedereen net gaat stappen / terrassen / bediensletje spelen / zich thuis lam gaat zuipen? *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |