Ook al zo'n nerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:
En Yasha ik speel al die spellen gekraakt :$ Binnen 3 sec gebeurd hehe
Nice.quote:
Ja ik had een hele poos geleden daar naar gezocht maar toen kon ik het niet vinden..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef LastRequest het volgende:
Hoi
Wij kijken al de hele avond House & Blackadder
En Yasha ik speel al die spellen gekraakt :$ Binnen 3 sec gebeurd hehe
Kleine meisjes moeten ook vroeg naar bedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder zit constant te zeuren dat ik moet gaan slapen, want het is al anderhalve week laat, en morgenavond wordt het weer laat en en en..
Ik kan er ook niks aan doen dat ik vroegah zo lief was..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kleine meisjes moeten ook vroeg naar bed.
Zo ist maar netquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kleine meisjes moeten ook vroeg naar bed.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef LastRequest het volgende:
Dus in principe is er niks gebeurd?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind het wel ontzettend tof wat voor een verhaal ie kan bakken van 1x oogcontact en een hoi.
Weet je zeker dat ze je niet uit zaten te lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik stond vanavond achter de bar, komen 2 meiden naar me toe en zeggen zo met een glimlach hoi en bestelden wat!!
Zeg, waarom heb ik eigenlijk geen uitnodiging? Dat had je toch op z'n minst maandag nog kunnen doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:25 schreef LaGrive het volgende:
ook goedemorgen. Druk met de voorbereidingen
Had je niet moeten zeggen, dat is Piet's favo nummerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Altijd goed wakker worden met De Dikdakkers en daarna Monique Smit
Fast & The Furious 4quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:10 schreef Mikkie het volgende:
Het hele concept klopt inderdaad niet meer. TFATF ging om doorsnee kutauto's die met handmatige mods getuned werden. Nu staan er een 911, een Cayman, een Mustang GT, een 350Z en een GT-R, daar klopt iets niet.
Ik denk dat ik qua niet-technische kennis van hedendaagse auto's iedereen in dit topic keihard pwnificeerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef LastRequest het volgende:
He gets gaan we nu pimpen met autokennis?
Ik weet niks
Op verzoek van LR elders gereageerd.quote:
Een hilarisch gedichtje doet 't altijd goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:50 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er iemand nog tips hoe ik een mooie soort van cadeaubon kan maken?
Gast, om half twee hoor je brood te etenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
en wtf, ik heb net voor het eerst in jaren weer chips in een bakje gedaan ipv uit de zak te eten
Heb je een uur lunchpauze? Damn da's zonde van je tijd? Ga je dan naar huis of blijf je daar hangen (en zit je nu op je mobiel te fokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:26 schreef morgane het volgende:
Ik heb ook al de hele dag zin in chipsmaar heb voor vanavond nog een bak Maxi Mix staan, jum! Heb nu een uurtje lunchpauze, dan straks nog een kwartiertje koffiepauze en voor ik het weet is het 5 uur!
nananananaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat moet dit in een NMGN topic?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Chips, het is verdomme net half 2 jongeman!
Ik ben toen ook wel es 2 uur weggeblevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een uur lunchpauze? Damn da's zonde van je tijd? Ga je dan naar huis of blijf je daar hangen (en zit je nu op je mobiel te fokken)?
Nah ik heb nu net geluncht hier. Ga nu even iets in elkaar draaien als cadeautje, het printen bij m'n ouders, kaartje kopen und so. Als ik daarna nog trek heb en zin om de stad in te gaan haal ik misschien wel een lekkerbekje jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haal gewoon een lekkerbek, heb je gelijk genoeg.
Dit noemen ze dan ook 'ontmoedigingsbeleid', het is de bedoeling dat je het niet volgtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wtf zaterdagmiddag om 14:30 een erdivisiewedstrijd. Om 't een beetje te volgen heb je echt een aparte voetbalagenda nodig tegenwoordig
.
Wat heeft die Lucille daar nou weer voor vitrage om zich heen hangenquote:
In anderhalf uur naar Zeeland...waar moet ik ergens zijn? Wel lastig, want rond 19.00u moet ik weer in Nijmegen zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef LaGrive het volgende:
natuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Het begint om 16u!
voorbereidingen zijn klaar, straks nog wat in de oven, laat de mensen maar komen!
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achteropquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef LaGrive het volgende:
natuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Het begint om 16u!
voorbereidingen zijn klaar, straks nog wat in de oven, laat de mensen maar komen!
Nog niet al geef je 'm er geld bij, vrees ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |