[r&p]
Laten we haar noemen, S, een mooi welgevormd meisje, ze is geloof ik 20 jaar nu. Overduidelijk blond geverfde haren, van dat hoogblond

Ze woont 2 straten achter me, heb haar vaag gekend als de zusvaneenvriendvaneenvriend. Onze blikken kruisten ook niet voor het eerst, nee wel meer dan eens keken we elkaar te lang aan. Ik weet niet hoe ze het doet, maar elke keer als ik de winkel inloop merkt ze dat op. En ik merk haar op, met haar mooie ogen
Onlangs liep ik door de winkel, wat teleurgesteld omdat ik haar niet zag zitten. Terwijl ik slenterend door de gangen loop en op mijn lijstje kijk hoor ik iets. "Hoi!". Niet vreemd natuurlijk, zoveel mensen zeggen wel eens hoi

Maar dit keer was het S, met een grote glimlach liep ze me voorbij... Nog helemaal verbaasd over dat ze me zo spontaan begroette, stamelde ik er ook een hallo uit, mijn glimlach hoefde ik uiteraard niet te forceren
Ik had mijn boodschappen bij elkaar en liep richting de kassa. Nee.... ze zat er niet? Ow, daar loopt ze, ze stond aan de dienstbalie. Ik vond die lange rij aan mijn kassa helemaal niet zo erg eigenlijk, des te meer tijd had ik om ongeneerd naar haar te staren

Ze liep nog eens wat heen en weer, wat zag ze er toch prachtig uit zeg. Ja, ze had echt de juiste broek aan op dat moment, alles kwam tot zijn recht zo

Inmiddels ben ik aan de beurt, ow ja ik kwam voor boodschappen

Terwijl ik mijn pincode in toets bedenk ik me of ik niet nog iets van de servicebalie moet hebben. Ze weet vast dat ik sigaretten moet hebben, ook al rook ik niet. Ze heeft me die al vaker verkocht, en weet vast nog wel dat ze voor mijn moeder zijn
Ik bestelde het pakje Camel Oranje, volgens mij deed ze expres alsof ze niet wist welke het was

Immers het was niet de eerste keer dat ik er voor kwam. Er werd verder niks bijzonders gezegd, het leek een normale transactie. Maar ze merkte duidelijk op hoe ik naar haar keek, en terecht, ze verdiend het ook helemaal

Terwijl ik weg loop met een glimlach, vraagt ze me of ik het bonnetje niet wil? Natuurlijk wel, en tevreden loop ik de winkel uit
Toen een hele poos heb ik haar niet gezien, vermoed dat ze op een vakantie is geweest. Vandaag moest ik weer in de Super zijn, en ik had geen spijt dat de parkeerplaatsen bij AH vol waren. Daar was ze weer

Pfoe die blondradar sloeg op hol, het is echt als fel oranje in een zwartwit film.
Ik hoefde maar een paar boodschappen te hebben, en stond dus ook al snel aan haar kassa. Voor mij stond een man, hij hoefde eigenlijk alleen nog maar af te rekenen. Naast haar was ook een kassa vrij, het scheelde mij precies een meter lopen. Ik denk als die vent nou opschiet, kan ik hier zomaar toevallig aansluiten

Het meisje aan de lege kassa keek me aan van, "Halloooo, hierrrrr, hier staat niemand kom maar.... ". Nee, ik wil bij S. afrekenen! Ik zei het maar niet hardop. De man voor mij had er toch wel moeite mee, inmiddels stond ik al ruim 30 seconden te wachten als 2e persoon, terwijl er naast me niemand stond. Nu voelde ik het toch wel ff zweterig worden, dit was wel zeer overduidelijk

Ik keek S. even aan, en besloot toch maar om naar de andere kassa te stappen. Want welke gek gaat er nou zo lang wachten, meeste mensen willen toch zo snel mogelijk weg? Mijn ijs lag te smelten, ik hoopte dat mijn boodschap duidelijk genoeg was.
En nu, zit ik hier achter mijn laptop, te typen hoe mooi ze wel niet is. Mja ze had ook nog een vriend geloof ik, dus misschien is het maar beter zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/r&p]