nananananaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat moet dit in een NMGN topic?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Chips, het is verdomme net half 2 jongeman!
Ik ben toen ook wel es 2 uur weggeblevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een uur lunchpauze? Damn da's zonde van je tijd? Ga je dan naar huis of blijf je daar hangen (en zit je nu op je mobiel te fokken)?
Nah ik heb nu net geluncht hier. Ga nu even iets in elkaar draaien als cadeautje, het printen bij m'n ouders, kaartje kopen und so. Als ik daarna nog trek heb en zin om de stad in te gaan haal ik misschien wel een lekkerbekje jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haal gewoon een lekkerbek, heb je gelijk genoeg.
Dit noemen ze dan ook 'ontmoedigingsbeleid', het is de bedoeling dat je het niet volgtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wtf zaterdagmiddag om 14:30 een erdivisiewedstrijd. Om 't een beetje te volgen heb je echt een aparte voetbalagenda nodig tegenwoordig
.
Wat heeft die Lucille daar nou weer voor vitrage om zich heen hangenquote:
In anderhalf uur naar Zeeland...waar moet ik ergens zijn? Wel lastig, want rond 19.00u moet ik weer in Nijmegen zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef LaGrive het volgende:
natuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Het begint om 16u!
voorbereidingen zijn klaar, straks nog wat in de oven, laat de mensen maar komen!
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achteropquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef LaGrive het volgende:
natuurlijk zijn jullie uitgenodigd! Het begint om 16u!
voorbereidingen zijn klaar, straks nog wat in de oven, laat de mensen maar komen!
Nog niet al geef je 'm er geld bij, vrees ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achterop
Ik heb nog geen deathwish, dus ik bedankt voor je aanbodquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Adres, met de motor ben ik er zo. Mikkie wil vast wel achterop
Hey Cali, how are you doingquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:05 schreef LaGrive het volgende:
oke, nice!Veel plezier iig, het is dus lekker boers zuipen en springen?
Nee dat is nog veel boerser ja ook wel eens geweestquote:
Dat is niet zo'n probleem als de rest ook plat proatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:07 schreef LaGrive het volgende:
waar je heerlijk plat moet praten!
Een groot stuk familie is boers, ik heb er vrijwel niks meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond je er altijd al wat boers uitzien
Waar in O'houtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef Brammie1 het volgende:
lekker weer buitennet rondje Nijmegen-Lent-Oosterhout-Lent-Nijmegen geskate
Boerse genenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een groot stuk familie is boers, ik heb er vrijwel niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |