Thanx, ff downloadenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
patatje metal
Ik lig nog steeds dubbelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
mijn naam is swarmahoer... waar haal jij nijmegen uit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Krijgen we dan eindelijk de langverwachte bitchfight?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef LastRequest het volgende:
Ooit haal ik Yasha in met naamTT's
Kap daar dan mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ze me zelf naamTT's blijft geven en ik haar ook niet echt Piet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Maak je nu weer zon mooie edit?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:58 schreef LastRequest het volgende:
Ooit haal ik Yasha in met naamTT'sHatuh is verlaaatuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tenminste de meeste faaltopicsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er 16(eigenlijk 17 want die van superpussy sloeg ook op mij
)
Hier hoef ik het achterliggende verhaal niet te horen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er 16(eigenlijk 17 want die van superpussy sloeg ook op mij
)
Haha tis niet in welke richting je denkt hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hier hoef ik het achterliggende verhaal niet te horen!
love you tooquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb maar een paar naamtopics. Hoe kan dat?.
Of is het aantal naamtopics een indicatie van hoeveel domme opmerkingen je plaatst?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
love you too
en Yasha ik ben daar nog steeds verbaasd over haha, ik krijg niet iedere week patat weg
supertje was patat toch? of friet, whatever, dat bedoel ik niet..
Dan had swarma alle naamtopics gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Mikkie het volgende:
Of is het aantal naamtopics een indicatie van hoeveel domme opmerkingen je plaatst?
Supertje is een friet speciaal met een frikandel. En ik hou van friet, en zeker van die bij mij op de hoek, dus ik krijg het wel wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
love you too
en Yasha ik ben daar nog steeds verbaasd over haha, ik krijg niet iedere week patat weg
supertje was patat toch? of friet, whatever, dat bedoel ik niet..
verkapte-ik-roep-maar-iemand-anders-ben-ik-de-lul-postquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan had swarma alle naamtopics gehad
Een adoratietopic telt voor 50quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
verkapte-ik-roep-maar-iemand-anders-ben-ik-de-lul-post
Ja, die gedachte over gezond eten heb ik (nog) nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik hou er ook wel van maar dan heb ik het idee dat ik de dagen erna maar beter alleen groente kan eten
Ik heb gister ook echt bagger gegeten dus nu maar weer wat gezonder
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
verkapte-ik-roep-maar-iemand-anders-ben-ik-de-lul-post
/ zondigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, die gedachte over gezond eten heb ik (nog) niet
You've got to be kidding me.. je ging 5 min geleden die broodjes maken, heb je dat nu al weg??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
/ zondig
net 3 br kipcorn achter de rug
Zie topic over hamburgersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
You've got to be kidding me.. je ging 5 min geleden die broodjes maken, heb je dat nu al weg??
Men..
Ik had er staan "waar moblo al kotsend Nijmegen in gaat" maar die van Mikkie was beterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:27 schreef Faithy het volgende:
ik wil ook een naamtopicomdat ik morgen écht in Nijmegen woon
kotsen kan soms wel heel verlichtend zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had er staan "waar moblo al kotsend Nijmegen in gaat" maar die van Mikkie was beter.
Dat was dus je geheim !:oquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
kotsen kan soms wel heel verlichtend zijn(verlichtend, afvallen, snappie?
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |