In totaal wat er gaat gebeuren:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet er zoal geklust worden?
En zit dat ' keuken-barretje' niet erg dicht bij de deur?
En dizer gaat leren om meer vanuit zijn knieën te werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:07 schreef Dizer het volgende:
En weg bar + keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt trouwens een kookeiland
Last van je rug?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dizer gaat leren om meer vanuit zijn knieën te werken
Ja dat is het nadeel... vloer kon alleen dit weekend gedaan worden. Anders werd het pas begin novemberquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:14 schreef richie29 het volgende:
Braaaaf![]()
Neem aan dat de vloer zo'n beetje als laatst klus aangepakt wordt? Als je daarna nog gaan stuken en schilderen hou je 'm echt nooit mooi meer en krijg je er hoe voorzichtig je ermee doet toch nog verf of beschadigingen op.
Zijn die muren zo slecht dat er gestukd / gestucked /etc. moet worden? Detailfoto?![]()
En wat voor stukwerk komt erop dan? Glad? Spack?
Dommelstraat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven
Ik kan het niet velen dat ik het uitzicht niet herken verdimme
Een eenheid (los van de keuken) met alleen maar kookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer gefeliciteerd met je appartement. Nu een vraag wat is kookeiland ?
Whehe, ik ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven
Oké, dankje voor je uitleg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:57 schreef rieski het volgende:
[..]
Een eenheid (los van de keuken) met alleen maar kook
Grote bergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven
Idd, boeit mij dat appartement nou. UIT DAT SHIRTquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Ik kom hier enkel om foto's te kunnen zien van een instant-geile, zwetende Dizer die noeste arbeid verricht.
Net als jullie dus.
Maak het heeeeeeel goed stofvrij daaronder dat karton. Elk kruimeltje geeft weer krassen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef Dizer het volgende:
Wij halen bij de Gamma zo een kartonrol om helemaal af te dekken. Dan wordt er pas aan stukwerk gedaan.
OP:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:37 schreef Marsepein het volgende:
Leuk appartement, hoe groot is het eigenlijk, of lees ik daar over heen?
[..]
Maak het heeeeeeel goed stofvrij daaronder dat karton. Elk kruimeltje geeft weer krassen.
quote:Oppervlakte: ± 100 m2
Damn, had ik het nog zo goed verpakt door óók iets over het appartement te zeggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Ik kom hier enkel om foto's te kunnen zien van een instant-geile, zwetende Dizer die noeste arbeid verricht.
Net als jullie dus.
Fluug,, dat zou ik echt heel leuk vinden. Heb jullie al zo lang niet gezien!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Damn, had ik het nog zo goed verpakt door óók iets over het appartement te zeggen
Maar idd, ik verwacht dit keer ook klusfoto's mét klusser! enne Dizer, als het klaar is kom ik gewoon op de koffie met Martijn, zo lekker dichtbij wil ik het niet missen
Zquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:47 schreef Zhenar het volgende:
Super tof app. Dizzle!![]()
!!!!
Dizer met sleutels in handen & trots in nwe appartement = cute
Dizer voorovergebogen als een orang oetang = fysical injuries waiting to happen![]()
Maar wel heel tofDat je eindelijk op jezelf gaat wonen is natuurlijk hoera-puntje #1, maar dat het ook nog een tof pimphouse is, is extra bonus hoera
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. En naar de zwetende, geile klusfoto's, wat Bupa al zeer correct opmerkte
Ik heb een donkerbruine strakke leren bank. Nu een groene stoel erbij. Twee hoogglans wit blokken als salontafel en een donkerbruine met RVS poten eettafel. De keuken is hoogglans wit met notenhout aanrechtblad en rvs handgrepenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:48 schreef MissHobje het volgende:
Oe leuk om te volgen
wat voor inrichting ga je doen??>
En die vloer is nu al opgeknapt zeg!
Kookeiland besaat uit 2 kasten van 90 cm met daarop een aanrechtblad. Die zet je op de vloer en schroef je vast. Hoeft dus niks ingewikkelds aan te gebeurenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:17 schreef flugeltje het volgende:
Mooi opgeknapt die vloer idd, maar ik vraag me ineens iets af. Als je je kookeiland op ongeveer dezelfde plek wilt hebben als nu de bar stond moet je toch weer dóór die vloer heen? Of ga je daar een andere oplossing voor verzinnen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toooooooof![]()
Eindelijk een leuk klus topic voor de jongere generatie
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toooooooof![]()
Eindelijk een leuk klus topic voor de jongere generatie
quote:
Maar er moet toch ook een gasleiding naar toe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kookeiland besaat uit 2 kasten van 90 cm met daarop een aanrechtblad. Die zet je op de vloer en schroef je vast. Hoeft dus niks ingewikkelds aan te gebeuren
Inductie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:51 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar er moet toch ook een gasleiding naar toe?
Wow leuk !!! beetje straks ook welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruine strakke leren bank. Nu een groene stoel erbij. Twee hoogglans wit blokken als salontafel en een donkerbruine met RVS poten eettafel. De keuken is hoogglans wit met notenhout aanrechtblad en rvs handgrepen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:22 schreef Dizer het volgende:
Ok, de bank:
[ afbeelding ]
(wel een ikea ding, maar mooie bank!)
De stoel van 700 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salontafel 2x van deze naast elkaar:
[ afbeelding ]
Eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Keuken volgt...
Gisteren besteld, tafel + salontafel = eind oktober en dat was uit voorraadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]beetje de Goossens leegkopen
Hoe lang is de levertijd momenteel ongeveer? wij gaan morgen ook e.e.a. bestellen
Oh, dat belooft watquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren besteld, tafel + salontafel = eind oktober en dat was uit voorraad
De stoel wordt half december verwacht
Kan ook, maar dan moet er een electrakabel naar toe. Hoe dan ook, je krijgt een leiding over je plafond of je moet je houten vloer openleggen.quote:
Of een sleuf in de vloer maken; daar je gasleiding door leggen, dat weer dichtstorten en daarover je houten vloer leggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet er een electrakabel naar toe. Hoe dan ook, je krijgt een leiding over je plafond of je moet je houten vloer openleggen.
Yesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Adelante het volgende:
Komt er ook een bargedeelte aan je "eiland"?
Werdt tijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
Fiets ik binnenkort een keertje langs voor dat dvd-tje!
Ja, dat begrijp ik. Maar TS is al bezig met het lakken van de vloer, dus die optie zat er niet meer in....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Of een sleuf in de vloer maken; daar je gasleiding door leggen, dat weer dichtstorten en daarover je houten vloer leggen
Kleine berg dacht ik...?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen Son, da's heul wel de Grote Berg
Op dit moment is de vloer aan het drogen, dus kan er niets mee doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer, schiet het lekker op met klussen
Badkamer + wc moet nog gedaan wordenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben benieuwd wat je er van gaat maken, zijn er nog meer dingen die aangepakt worden behalve de keuken ?
Rrrrrrrrrrquote:
En buiten een groot neonbord waarop staat "DIZER'S INLOOPDOUCHE EXTRAVAGANZA!"quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Was je dat vergeten dan![]()
Dat hele appartement wordt om die inloopdouche heen gebouwd, dork
En waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:28 schreef Dizer het volgende:
Laten doen. Best wat geld gekost!!
Ja oma. Maar daarover hoeft Diz zich pas over 40 jaar zorgen te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou er rekening mee dat een inloopdouche wel heel mooi is, maar ook een stuk kouder dan een gewone douche
1500 euro voor 60m2quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En waar moet ik dan aan denken?
Wij hebben namelijk in ons nieuwe huis een stokoude plankenvloer liggen en aangezien we die wss volgend jaar gaan vervangen zoek ik een tussenoplossing...
Een of andere lak, olie geloof ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef Skaai het volgende:
Wow, olie of wax ofzo?
Ganzgeil Daais, een open haardje, berenvelletje en kaarsje erbij en meer heb je niet nodig
Holy smoke!quote:
leg je klein stukje vloerverwarming daar neer ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou er rekening mee dat een inloopdouche wel heel mooi is, maar ook een stuk kouder dan een gewone douche
En een stukje omhoog.... knuffelmuur...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leg je klein stukje vloerverwarming daar neer ?
Heb ik thuis eigenlijk geen last van moet ik zeggen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 01:16 schreef Greys het volgende:
Tvp!
Voor de zwetende-klussende-man-foto's, that is![]()
Misschien heeft ie zichzelf een blauwe duim geslagen en kan ie even niet typenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef Sanne het volgende:
Het is stil aan het Dizer Klus Front.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef PeRi het volgende:
Oei tof appartement.
Feli met je huisje Diz,
!
Hij is van Histor. En komt van zo een waaier af... bij de praxisquote:Op donderdag 25 september 2008 11:35 schreef MissHobje het volgende:
Hey Dizer gaat lekker in je huisje zeg!!![]()
Goed bezig...
Ff vraagje over je groen kleur.. welk merk enzovind hem enorm stoer en zou graag willen weten waar je die hebt opgeduikeld
Oohh super coolies als je dat wil doen!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is van Histor. En komt van zo een waaier af... bij de praxis
Kleurcode zou ik je even moeten doorgeven vanavond of zo.. want die weet ik niet uit mijn hoofd...
Ja dat klopt.. personlig walnoot. Met een RVS rand erom heenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:56 schreef Syytön het volgende:
Wat voor werkblad heb je in de keuken? Is dat de Personlig walnoot?
En mag ik vragen welke pootjes je hebt, zijn dat de standaard pootjes waar je een plint voor monteert? (16cm hoog)
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziet er goed uit, Dizer. Het huisje wordt ook leuk:Y.
Yes. Ik heb zo een hekel aan dat logo op zo een apparaatquote:Op donderdag 25 september 2008 14:01 schreef Adelante het volgende:
Bewust gekozen voorSiemens
apparatuur en niet Whirlppol for IKEA
Yeeeaaahquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Skaai het volgende:
Oh als PeRi komt regel ik wel een fles rosé want dan kom ik ook
Begint er al kek uit te zien zegen wat zit je haar lekker verwilderd op die turksepizza foto
Tof, die heb ik ook genomen.. en ook die pootjes eronder met plint. Alleen is mijn rand dezelfde kleur als het werkblad. Wel vierkant en niet met waterkering.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. personlig walnoot. Met een RVS rand erom heen
En ik heb inderdaad de standaard poten gebruikt omdat ik een plint eromheen doe. Behalve bij het eiland, dat zijn weer van die poten die je aan de vloer bevestigd.
Niet als je het blad extra dik hebt genomen... want dan verlies je je steunbalk...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
Tof, die heb ik ook genomen.. en ook die pootjes eronder met plint. Alleen is mijn rand dezelfde kleur als het werkblad. Wel vierkant en niet met waterkering.
Ziet er wel goed uit, dat blad.
Mijn blad is alleen te lang... bleek na de bestelling en dit kon niet gewijzigd worden, hopelijk is het zaagbaar.
Ik bleek handiger te zijn dan ik dacht. Heb alles zelf geschilderd. Dat is mij 1z uitgelegd en is mij gewoon geluktquote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke kleur de groene muur Dizer!! Wat ben jij een handig mennekeof heb je klusjes mannen erbij gehaald ?
Dat is niet erg hoor
Gossamme als peri komt dan kom ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Skaai het volgende:
Oh als PeRi komt regel ik wel een fles rosé want dan kom ik ook
Begint er al kek uit te zien zegen wat zit je haar lekker verwilderd op die turksepizza foto
Die zijn errug tofquote:Op donderdag 25 september 2008 11:36 schreef Dizer het volgende:
Deze barkrukken besteld:
[ afbeelding ]
Ik ben er ook nog hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gossamme als peri Skaai komt dan kom ik ook.
Jij MOET mee anders doe ik de deur gewoon niet openquote:
Thanks babequote:
Thanks S.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef qu63 het volgende:
Die kaarsjes maken het af
Ziet er netjes uit!
Lijkt me geen inbouwkast, meestal maken ze daar geen raampjes bovenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:46 schreef babette21 het volgende:
netjes hoor!!
maar is de bar niet te laag / krukken niet te hoog? lijkt of je er niet met je benen onder kan zitten?!
(die deur rechts, is dat een inbouwkast? da's wel superhandig zo bij je keuken!!)
Dat is gewoon een deur dat naar de hal / gang gaat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lijkt me geen inbouwkast, meestal maken ze daar geen raampjes boven
hm, ik dacht dat díe deur links van de keuken zat?!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is gewoon een deur dat naar de hal / gang gaat.
Dizer heeft iig 2 deuren in de keukenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, ik dacht dat díe deur links van de keuken zat?!
Diz, maak eens 'n leuk plattegrondje in paint?!![]()
Ja leuk hé de groene muurquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:33 schreef saaw het volgende:
die groene muur![]()
en de keuken en vloer zijn ook mooi zeg
Zoals ik al zei, das de deur naar de bijkeukenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:46 schreef babette21 het volgende:
netjes hoor!!
maar is de bar niet te laag / krukken niet te hoog? lijkt of je er niet met je benen onder kan zitten?!
(die deur rechts, is dat een inbouwkast? da's wel superhandig zo bij je keuken!!)
ja dat begreep ik de eerste keer alquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:42 schreef Dizer het volgende:
Zoals ik al zei, das de deur naar de bijkeuken![]()
oh je kan ze verstellen? dan is 't prima natuurlijkquote:De keuken is 95 a 98 cm hoog. Dus hoog genoeg. De barkrukken hadden even wat lager gedaan moeten worden, had er namelijk net op gezeten
Wacht maar tot je op jezelf gaat wonen, dan snap je dat volwassen mannen óók naar inrichting gaan kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:22 schreef IQM het volgende:
Alsof jullie ook maar een rat's ass om de inrichting geven.
klussen op alle gebieden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef Skaai het volgende:
Hij heeft smaak én kan nog klussen ook![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Net als jullie dus.
Nopequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Charisma het volgende:
eeeh dus wit werd wit ? heb je de oude tegels eraf gehaald?
Ik snap je niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:38 schreef klusfoobje het volgende:
waren die heel smalle reepjes op de muur van de langze zijde van het bad niet te voorkomen ? De hoek van de wastafelzijde heeft daardoor iig bij het bad een mooier resultaat.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Burdie het volgende:
Die keuken.
Kan je ook even bij ons langs komen?.
Wees blij, ik kan niet meer wachten totdat het af isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg gelijk weer kluszin van dit topic.
Alleen is ons huis net af.
Oh nou, ik heb bedacht dat ik mn badkamer wil verven, dus kom maar langs hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:36 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg gelijk weer kluszin van dit topic.
Alleen is ons huis net af.
Meer dan een maand later dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:23 schreef Dizer het volgende:
En het hele weekend bezig geweest met de badkamer:
before:
tussentijdse resultaat:
En het eindresultaat volgt eind deze week (hoop ik)
Ik denk dat dáár die nog te plaatsen plint komt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Oblivion het volgende:
Vind het mooier dan het andere...![]()
Wat is dat lelijke randje onderaan de muur bij je wasbak?
Maar als ik zo naar de before foto's kijk was het ook wel erg makkelijk om zelf te doen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
De offere was dus 5000 euro, heb het dus zelf gedaan voor 1500 euro![]()
Oh, ik lees weer eens over dingen heen?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dáár die nog te plaatsen plint komt!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Oblivion het volgende:
Vind het mooier dan het andere...![]()
Wat is dat lelijke randje onderaan de muur bij je wasbak?
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dáár die nog te plaatsen plint komt!
Zelf geen ervaring. Heb het ook samen met iemand gedaan. Hij heeft het eerder gedaan, maar heeft mij alles geleerd. Was overigens geen moeilijk werk. Alleen de waterleidingen voor de nieuwe kraan heb ik laten doenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:06 schreef Syytön het volgende:
Erg netjes gedaan hoor, had je er helemaal geen ervaring mee? Ziet er goed uit, en het scheelt echt enorm veel geld om het zelf te doen.
Dat is ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef Skaai het volgende:
Wat moet je nog allemaal doen en van wie is die tweede elektrische tandenborstel?.
Heb je je tanden de afgelopen 6 dagen niet gepoetst?quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef IQM het volgende:
Oh, dus daar heb ik mijn tandenborstel gelaten.
Whehehequote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef IQM het volgende:
Oh, dus daar heb ik mijn tandenborstel gelaten.
Naast een kwaliteitshuis verwachten we dan ook natuurlijk kwaliteitsfoto'squote:Op woensdag 25 februari 2009 12:17 schreef Dizer het volgende:
Bijn!!! Alleen nog de plintenEn dat gebeurt volgende week en dan komen de finishing touch foto's!
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef phluphy het volgende:
Foto's-tvp.
(áls ze ooit nog komen, tenminste).
De meubel was inderdaad 800 euro. De rest van de kosten zaten in de tegels en lijm en voegsel inderdaad. Vloertegels waren 40 euro per m2. en dat was totaal van 160 euro. De muurtegels waren iets van 20 euro per m2. Ik was geloof ik iets van 300 euro.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef b9047 het volgende:
Heel netjes gedaan Dizer. Dit spoord mij aan om ook maar eens aan de slag te gaan in mijn huis... Woon er inmiddels al een tijdjemaar moet/wil nog een hoop doen.
Ik las overigens dat je badkamer ongeveer 1500 euro heeft gekost. Voornamelijk die vloertegels zijn de kosten denk ik? Alhoewel een net meubel ook al snel 800 euro of meer kost. Ik ben van plan om ongeveer hetzelfde te doen met mijn badkamer maar dan moet er tevens nog een nieuw bad in komen.
Ben benieuwd naar de finishing touch foto's.
Dank je wel. Maar ik heb wel hele goede hulp hoor. Veel geleerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef Manono het volgende:
knap dat je dat allemaal zelf door met dit resultaat
Niet op keukens... ik was overigens voor de keuken iets van 6000 euro kwijt als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Bizar eigenlijk hoeveel geld je op sommige dingen uit kan sparen
Nee, ik zou ook zelf geen keuken gaan plaatsen... die van ons was wel een tikkie duurder, maar het risico op verneuken vond ik te groot, dus dat hebben we laten doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet op keukens... ik was overigens voor de keuken iets van 6000 euro kwijt als ik mij niet vergis.
Dat allemaal voor een hoogglans witte keuken bij de ikea. Maar mijn apparatuur is van Siemens en dat heeft wat gekost
Het enige waar je trouwens niet op bespaart, dat zijn de ruzies met wie je aan het samenwerken bent
En je hebt altijf garantie op je keuken als je door een monteur laat plaatsen. Want als je zelf de keuken neerzet vervalt de garantie..Wij deden dat ook niet zelf, en liet de monteur keuken plaatsen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook zelf geen keuken gaan plaatsen... die van ons was wel een tikkie duurder, maar het risico op verneuken vond ik te groot, dus dat hebben we laten doen.
Wat ruzies betreft: mijn vader en mijn vriend renoveren de WC beneden. 2 koppige ego's op krap 1 vierkante meter, je kan je lol op
dat is niet altijd waar, da's per keukenzaak verschillend. Wij hadden trouwens niet eens de keuze bedenk ik me nu, montage door de keukenzaak was een verplichte part of the dealquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En je hebt altijf garantie op je keuken als je door een monteur laat plaatsen. Want als je zelf de keuken neerzet vervalt de garantie..Wij deden dat ook niet zelf, en liet de monteur keuken plaatsen!
Ik dacht dat het wel altijd zo was als je door de vaklui laat plaatsen vervalt de garantie niet..Bij ons niet...Maar ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is niet altijd waar, da's per keukenzaak verschillend. Wij hadden trouwens niet eens de keuze bedenk ik me nu, montage door de keukenzaak was een verplichte part of the deal
Dat is een hele mooie besparing. Ik ga dit van het voorjaar zelf ook doen. En ik hoop voor ongeveer hetzelfde budget. Hier komt dan wel nog een bad bij. Als het zo ver is, dan zal ik er ook een topic voor openen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
De meubel was inderdaad 800 euro. De rest van de kosten zaten in de tegels en lijm en voegsel inderdaad. Vloertegels waren 40 euro per m2. en dat was totaal van 160 euro. De muurtegels waren iets van 20 euro per m2. Ik was geloof ik iets van 300 euro.
Dus:
....hele lijst.....
Totaal: 1645.
Zo iets dus.
En een "mannetje" vroeg om 5000 euro excl. materiaal
Snel, snel, het topic is bijna volquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
De plinten zijn geplaatste gisteravond
Dus morgen ga ik lekker foto's maken en dan hier plaatsen.
Da's voor een goed overzicht 'van nul tot nu'quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ziet er goed uit! Chapeau!
Waarom alle oude plaatjes in de herhaling trouwens?
Er moet een vrouwmens betrokken zijn geweest bij deze inrichting, dat kan niet andersquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Skaai het volgende:
DAAIS WANNEER GAAN WE DATEN? O?+
Wat een mooi huis, jeetje wat heb jij een belachelijk goede smaak.![]()
![]()
En zeg nou, van wie is die tweede tandenborstel?.
In eerdere foto's bij andere pagina's van het topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb nu 14 keer de badkamerfoto's bekeken en ik ga het toch maar durven vragen.....
wáár zien jullie een tweede tandenborstel dan, behalve in de spiegel? Ik zie hem niet
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb nu 14 keer de badkamerfoto's bekeken en ik ga het toch maar durven vragen.....
wáár zien jullie een tweede tandenborstel dan, behalve in de spiegel? Ik zie hem niet
Goed excuus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef Dizer het volgende:
Nou het was dus heel makkelijk... dit vind ik mooi en dit niet. En vee kopiëren uit een blad
Die tweede tandenborstel is gewoon extra als de batterij van de ander op is. Zat gewoon bij de verpakking, zo een extra body
Jaaaaaa daar is ie! Ik keek alleen op de 'resultaat' foto's en ik zag hem nergensquote:
Ik begon aan mezelf te twijfelen toen ik dat las, zo van 'ben ik nou zo dom om dat spiegelbeeld als tweede aan te zien?'quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is ie! Ik keek alleen op de 'resultaat' foto's en ik zag hem nergens
Ik dacht nog dat jij verkeerd had gekeken en dat je die in de spiegel bedoelde![]()
Reserve he? Hmzzz. Ja ja. Het zal wel.
Ik werk in het Twinning Centre...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef amaranta het volgende:
Ah das gruwelijk dicht bij mijn huis. Daarnaast ken ik je ergens van Dizzer.
Mijn man zou zeggen, je kent hem vast van het ELE maar dat betwijfel ik. Ik denk gewoon van zien of van op stap ofzo.
http://www.gooidesign.nl/quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef Skaai het volgende:
En je hebt trouwens de lamp staan die ik ook wil, die chromen met 5 koppen
.
Mijn "getal" dus daar wou ik iets mee doen. Het is in hoogglans wit geschilderd. Dus je ziet hem bij bepaalde lichtinvalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |