En waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:28 schreef Dizer het volgende:
Laten doen. Best wat geld gekost!!
Ja oma. Maar daarover hoeft Diz zich pas over 40 jaar zorgen te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou er rekening mee dat een inloopdouche wel heel mooi is, maar ook een stuk kouder dan een gewone douche
1500 euro voor 60m2quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En waar moet ik dan aan denken?
Wij hebben namelijk in ons nieuwe huis een stokoude plankenvloer liggen en aangezien we die wss volgend jaar gaan vervangen zoek ik een tussenoplossing...
Een of andere lak, olie geloof ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef Skaai het volgende:
Wow, olie of wax ofzo?
Ganzgeil Daais, een open haardje, berenvelletje en kaarsje erbij en meer heb je niet nodig
Holy smoke!quote:
leg je klein stukje vloerverwarming daar neer ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou er rekening mee dat een inloopdouche wel heel mooi is, maar ook een stuk kouder dan een gewone douche
En een stukje omhoog.... knuffelmuur...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leg je klein stukje vloerverwarming daar neer ?
Heb ik thuis eigenlijk geen last van moet ik zeggen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 01:16 schreef Greys het volgende:
Tvp!
Voor de zwetende-klussende-man-foto's, that is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |