En waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:28 schreef Dizer het volgende:
Laten doen. Best wat geld gekost!!
Ja oma. Maar daarover hoeft Diz zich pas over 40 jaar zorgen te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou er rekening mee dat een inloopdouche wel heel mooi is, maar ook een stuk kouder dan een gewone douche
1500 euro voor 60m2quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En waar moet ik dan aan denken?
Wij hebben namelijk in ons nieuwe huis een stokoude plankenvloer liggen en aangezien we die wss volgend jaar gaan vervangen zoek ik een tussenoplossing...
Een of andere lak, olie geloof ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef Skaai het volgende:
Wow, olie of wax ofzo?
Ganzgeil Daais, een open haardje, berenvelletje en kaarsje erbij en meer heb je niet nodig
Holy smoke!quote:
leg je klein stukje vloerverwarming daar neer ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou er rekening mee dat een inloopdouche wel heel mooi is, maar ook een stuk kouder dan een gewone douche
En een stukje omhoog.... knuffelmuur...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leg je klein stukje vloerverwarming daar neer ?
Heb ik thuis eigenlijk geen last van moet ik zeggen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 01:16 schreef Greys het volgende:
Tvp!
Voor de zwetende-klussende-man-foto's, that is![]()
Misschien heeft ie zichzelf een blauwe duim geslagen en kan ie even niet typenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef Sanne het volgende:
Het is stil aan het Dizer Klus Front.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef PeRi het volgende:
Oei tof appartement.
Feli met je huisje Diz,
!
Hij is van Histor. En komt van zo een waaier af... bij de praxisquote:Op donderdag 25 september 2008 11:35 schreef MissHobje het volgende:
Hey Dizer gaat lekker in je huisje zeg!!![]()
Goed bezig...
Ff vraagje over je groen kleur.. welk merk enzovind hem enorm stoer en zou graag willen weten waar je die hebt opgeduikeld
Oohh super coolies als je dat wil doen!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is van Histor. En komt van zo een waaier af... bij de praxis
Kleurcode zou ik je even moeten doorgeven vanavond of zo.. want die weet ik niet uit mijn hoofd...
Ja dat klopt.. personlig walnoot. Met een RVS rand erom heenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:56 schreef Syytön het volgende:
Wat voor werkblad heb je in de keuken? Is dat de Personlig walnoot?
En mag ik vragen welke pootjes je hebt, zijn dat de standaard pootjes waar je een plint voor monteert? (16cm hoog)
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziet er goed uit, Dizer. Het huisje wordt ook leuk:Y.
Yes. Ik heb zo een hekel aan dat logo op zo een apparaatquote:Op donderdag 25 september 2008 14:01 schreef Adelante het volgende:
Bewust gekozen voorSiemens
apparatuur en niet Whirlppol for IKEA
Yeeeaaahquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Skaai het volgende:
Oh als PeRi komt regel ik wel een fles rosé want dan kom ik ook
Begint er al kek uit te zien zegen wat zit je haar lekker verwilderd op die turksepizza foto
Tof, die heb ik ook genomen.. en ook die pootjes eronder met plint. Alleen is mijn rand dezelfde kleur als het werkblad. Wel vierkant en niet met waterkering.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. personlig walnoot. Met een RVS rand erom heen
En ik heb inderdaad de standaard poten gebruikt omdat ik een plint eromheen doe. Behalve bij het eiland, dat zijn weer van die poten die je aan de vloer bevestigd.
Niet als je het blad extra dik hebt genomen... want dan verlies je je steunbalk...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
Tof, die heb ik ook genomen.. en ook die pootjes eronder met plint. Alleen is mijn rand dezelfde kleur als het werkblad. Wel vierkant en niet met waterkering.
Ziet er wel goed uit, dat blad.
Mijn blad is alleen te lang... bleek na de bestelling en dit kon niet gewijzigd worden, hopelijk is het zaagbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |