Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef phluphy het volgende:
Foto's-tvp.
(áls ze ooit nog komen, tenminste).
De meubel was inderdaad 800 euro. De rest van de kosten zaten in de tegels en lijm en voegsel inderdaad. Vloertegels waren 40 euro per m2. en dat was totaal van 160 euro. De muurtegels waren iets van 20 euro per m2. Ik was geloof ik iets van 300 euro.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef b9047 het volgende:
Heel netjes gedaan Dizer. Dit spoord mij aan om ook maar eens aan de slag te gaan in mijn huis... Woon er inmiddels al een tijdjemaar moet/wil nog een hoop doen.
Ik las overigens dat je badkamer ongeveer 1500 euro heeft gekost. Voornamelijk die vloertegels zijn de kosten denk ik? Alhoewel een net meubel ook al snel 800 euro of meer kost. Ik ben van plan om ongeveer hetzelfde te doen met mijn badkamer maar dan moet er tevens nog een nieuw bad in komen.
Ben benieuwd naar de finishing touch foto's.
Dank je wel. Maar ik heb wel hele goede hulp hoor. Veel geleerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef Manono het volgende:
knap dat je dat allemaal zelf door met dit resultaat
Niet op keukens... ik was overigens voor de keuken iets van 6000 euro kwijt als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Bizar eigenlijk hoeveel geld je op sommige dingen uit kan sparen
Nee, ik zou ook zelf geen keuken gaan plaatsen... die van ons was wel een tikkie duurder, maar het risico op verneuken vond ik te groot, dus dat hebben we laten doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet op keukens... ik was overigens voor de keuken iets van 6000 euro kwijt als ik mij niet vergis.
Dat allemaal voor een hoogglans witte keuken bij de ikea. Maar mijn apparatuur is van Siemens en dat heeft wat gekost
Het enige waar je trouwens niet op bespaart, dat zijn de ruzies met wie je aan het samenwerken bent
En je hebt altijf garantie op je keuken als je door een monteur laat plaatsen. Want als je zelf de keuken neerzet vervalt de garantie..Wij deden dat ook niet zelf, en liet de monteur keuken plaatsen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook zelf geen keuken gaan plaatsen... die van ons was wel een tikkie duurder, maar het risico op verneuken vond ik te groot, dus dat hebben we laten doen.
Wat ruzies betreft: mijn vader en mijn vriend renoveren de WC beneden. 2 koppige ego's op krap 1 vierkante meter, je kan je lol op
dat is niet altijd waar, da's per keukenzaak verschillend. Wij hadden trouwens niet eens de keuze bedenk ik me nu, montage door de keukenzaak was een verplichte part of the dealquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En je hebt altijf garantie op je keuken als je door een monteur laat plaatsen. Want als je zelf de keuken neerzet vervalt de garantie..Wij deden dat ook niet zelf, en liet de monteur keuken plaatsen!
Ik dacht dat het wel altijd zo was als je door de vaklui laat plaatsen vervalt de garantie niet..Bij ons niet...Maar ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is niet altijd waar, da's per keukenzaak verschillend. Wij hadden trouwens niet eens de keuze bedenk ik me nu, montage door de keukenzaak was een verplichte part of the deal
Dat is een hele mooie besparing. Ik ga dit van het voorjaar zelf ook doen. En ik hoop voor ongeveer hetzelfde budget. Hier komt dan wel nog een bad bij. Als het zo ver is, dan zal ik er ook een topic voor openen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
De meubel was inderdaad 800 euro. De rest van de kosten zaten in de tegels en lijm en voegsel inderdaad. Vloertegels waren 40 euro per m2. en dat was totaal van 160 euro. De muurtegels waren iets van 20 euro per m2. Ik was geloof ik iets van 300 euro.
Dus:
....hele lijst.....
Totaal: 1645.
Zo iets dus.
En een "mannetje" vroeg om 5000 euro excl. materiaal
Snel, snel, het topic is bijna volquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
De plinten zijn geplaatste gisteravond
Dus morgen ga ik lekker foto's maken en dan hier plaatsen.
Da's voor een goed overzicht 'van nul tot nu'quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ziet er goed uit! Chapeau!
Waarom alle oude plaatjes in de herhaling trouwens?
Er moet een vrouwmens betrokken zijn geweest bij deze inrichting, dat kan niet andersquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Skaai het volgende:
DAAIS WANNEER GAAN WE DATEN? O?+
Wat een mooi huis, jeetje wat heb jij een belachelijk goede smaak.![]()
![]()
En zeg nou, van wie is die tweede tandenborstel?.
In eerdere foto's bij andere pagina's van het topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb nu 14 keer de badkamerfoto's bekeken en ik ga het toch maar durven vragen.....
wáár zien jullie een tweede tandenborstel dan, behalve in de spiegel? Ik zie hem niet
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb nu 14 keer de badkamerfoto's bekeken en ik ga het toch maar durven vragen.....
wáár zien jullie een tweede tandenborstel dan, behalve in de spiegel? Ik zie hem niet
Goed excuus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef Dizer het volgende:
Nou het was dus heel makkelijk... dit vind ik mooi en dit niet. En vee kopiëren uit een blad
Die tweede tandenborstel is gewoon extra als de batterij van de ander op is. Zat gewoon bij de verpakking, zo een extra body
Jaaaaaa daar is ie! Ik keek alleen op de 'resultaat' foto's en ik zag hem nergensquote:
Ik begon aan mezelf te twijfelen toen ik dat las, zo van 'ben ik nou zo dom om dat spiegelbeeld als tweede aan te zien?'quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is ie! Ik keek alleen op de 'resultaat' foto's en ik zag hem nergens
Ik dacht nog dat jij verkeerd had gekeken en dat je die in de spiegel bedoelde![]()
Reserve he? Hmzzz. Ja ja. Het zal wel.
Ik werk in het Twinning Centre...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef amaranta het volgende:
Ah das gruwelijk dicht bij mijn huis. Daarnaast ken ik je ergens van Dizzer.
Mijn man zou zeggen, je kent hem vast van het ELE maar dat betwijfel ik. Ik denk gewoon van zien of van op stap ofzo.
http://www.gooidesign.nl/quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef Skaai het volgende:
En je hebt trouwens de lamp staan die ik ook wil, die chromen met 5 koppen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |