Ik heb een donkerbruine strakke leren bank. Nu een groene stoel erbij. Twee hoogglans wit blokken als salontafel en een donkerbruine met RVS poten eettafel. De keuken is hoogglans wit met notenhout aanrechtblad en rvs handgrepenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:48 schreef MissHobje het volgende:
Oe leuk om te volgen
wat voor inrichting ga je doen??>
En die vloer is nu al opgeknapt zeg!
Kookeiland besaat uit 2 kasten van 90 cm met daarop een aanrechtblad. Die zet je op de vloer en schroef je vast. Hoeft dus niks ingewikkelds aan te gebeurenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:17 schreef flugeltje het volgende:
Mooi opgeknapt die vloer idd, maar ik vraag me ineens iets af. Als je je kookeiland op ongeveer dezelfde plek wilt hebben als nu de bar stond moet je toch weer dóór die vloer heen? Of ga je daar een andere oplossing voor verzinnen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toooooooof![]()
Eindelijk een leuk klus topic voor de jongere generatie
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toooooooof![]()
Eindelijk een leuk klus topic voor de jongere generatie
quote:
Maar er moet toch ook een gasleiding naar toe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kookeiland besaat uit 2 kasten van 90 cm met daarop een aanrechtblad. Die zet je op de vloer en schroef je vast. Hoeft dus niks ingewikkelds aan te gebeuren
Inductie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:51 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar er moet toch ook een gasleiding naar toe?
Wow leuk !!! beetje straks ook welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruine strakke leren bank. Nu een groene stoel erbij. Twee hoogglans wit blokken als salontafel en een donkerbruine met RVS poten eettafel. De keuken is hoogglans wit met notenhout aanrechtblad en rvs handgrepen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:22 schreef Dizer het volgende:
Ok, de bank:
[ afbeelding ]
(wel een ikea ding, maar mooie bank!)
De stoel van 700 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salontafel 2x van deze naast elkaar:
[ afbeelding ]
Eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Keuken volgt...
Gisteren besteld, tafel + salontafel = eind oktober en dat was uit voorraadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]beetje de Goossens leegkopen
Hoe lang is de levertijd momenteel ongeveer? wij gaan morgen ook e.e.a. bestellen
Oh, dat belooft watquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren besteld, tafel + salontafel = eind oktober en dat was uit voorraad
De stoel wordt half december verwacht
Kan ook, maar dan moet er een electrakabel naar toe. Hoe dan ook, je krijgt een leiding over je plafond of je moet je houten vloer openleggen.quote:
Of een sleuf in de vloer maken; daar je gasleiding door leggen, dat weer dichtstorten en daarover je houten vloer leggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet er een electrakabel naar toe. Hoe dan ook, je krijgt een leiding over je plafond of je moet je houten vloer openleggen.
Yesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Adelante het volgende:
Komt er ook een bargedeelte aan je "eiland"?
Werdt tijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:03 schreef Copycat het volgende:
Fiets ik binnenkort een keertje langs voor dat dvd-tje!
Ja, dat begrijp ik. Maar TS is al bezig met het lakken van de vloer, dus die optie zat er niet meer in....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Of een sleuf in de vloer maken; daar je gasleiding door leggen, dat weer dichtstorten en daarover je houten vloer leggen
Kleine berg dacht ik...?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen Son, da's heul wel de Grote Berg
Op dit moment is de vloer aan het drogen, dus kan er niets mee doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer, schiet het lekker op met klussen
Badkamer + wc moet nog gedaan wordenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben benieuwd wat je er van gaat maken, zijn er nog meer dingen die aangepakt worden behalve de keuken ?
Rrrrrrrrrrquote:
En buiten een groot neonbord waarop staat "DIZER'S INLOOPDOUCHE EXTRAVAGANZA!"quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Was je dat vergeten dan![]()
Dat hele appartement wordt om die inloopdouche heen gebouwd, dork
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |