In totaal wat er gaat gebeuren:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet er zoal geklust worden?
En zit dat ' keuken-barretje' niet erg dicht bij de deur?
En dizer gaat leren om meer vanuit zijn knieën te werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:07 schreef Dizer het volgende:
En weg bar + keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt trouwens een kookeiland
Last van je rug?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dizer gaat leren om meer vanuit zijn knieën te werken
Ja dat is het nadeel... vloer kon alleen dit weekend gedaan worden. Anders werd het pas begin novemberquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:14 schreef richie29 het volgende:
Braaaaf![]()
Neem aan dat de vloer zo'n beetje als laatst klus aangepakt wordt? Als je daarna nog gaan stuken en schilderen hou je 'm echt nooit mooi meer en krijg je er hoe voorzichtig je ermee doet toch nog verf of beschadigingen op.
Zijn die muren zo slecht dat er gestukd / gestucked /etc. moet worden? Detailfoto?![]()
En wat voor stukwerk komt erop dan? Glad? Spack?
Dommelstraat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven
Ik kan het niet velen dat ik het uitzicht niet herken verdimme
Een eenheid (los van de keuken) met alleen maar kookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Dizer gefeliciteerd met je appartement. Nu een vraag wat is kookeiland ?
Whehe, ik ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven
Oké, dankje voor je uitleg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:57 schreef rieski het volgende:
[..]
Een eenheid (los van de keuken) met alleen maar kook
Grote bergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven
Idd, boeit mij dat appartement nou. UIT DAT SHIRTquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Ik kom hier enkel om foto's te kunnen zien van een instant-geile, zwetende Dizer die noeste arbeid verricht.
Net als jullie dus.
Maak het heeeeeeel goed stofvrij daaronder dat karton. Elk kruimeltje geeft weer krassen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef Dizer het volgende:
Wij halen bij de Gamma zo een kartonrol om helemaal af te dekken. Dan wordt er pas aan stukwerk gedaan.
OP:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:37 schreef Marsepein het volgende:
Leuk appartement, hoe groot is het eigenlijk, of lees ik daar over heen?
[..]
Maak het heeeeeeel goed stofvrij daaronder dat karton. Elk kruimeltje geeft weer krassen.
quote:Oppervlakte: ± 100 m2
Damn, had ik het nog zo goed verpakt door óók iets over het appartement te zeggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Ik kom hier enkel om foto's te kunnen zien van een instant-geile, zwetende Dizer die noeste arbeid verricht.
Net als jullie dus.
Fluug,, dat zou ik echt heel leuk vinden. Heb jullie al zo lang niet gezien!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Damn, had ik het nog zo goed verpakt door óók iets over het appartement te zeggen
Maar idd, ik verwacht dit keer ook klusfoto's mét klusser! enne Dizer, als het klaar is kom ik gewoon op de koffie met Martijn, zo lekker dichtbij wil ik het niet missen
Zquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:47 schreef Zhenar het volgende:
Super tof app. Dizzle!![]()
!!!!
Dizer met sleutels in handen & trots in nwe appartement = cute
Dizer voorovergebogen als een orang oetang = fysical injuries waiting to happen![]()
Maar wel heel tofDat je eindelijk op jezelf gaat wonen is natuurlijk hoera-puntje #1, maar dat het ook nog een tof pimphouse is, is extra bonus hoera
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. En naar de zwetende, geile klusfoto's, wat Bupa al zeer correct opmerkte
Ik heb een donkerbruine strakke leren bank. Nu een groene stoel erbij. Twee hoogglans wit blokken als salontafel en een donkerbruine met RVS poten eettafel. De keuken is hoogglans wit met notenhout aanrechtblad en rvs handgrepenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:48 schreef MissHobje het volgende:
Oe leuk om te volgen
wat voor inrichting ga je doen??>
En die vloer is nu al opgeknapt zeg!
Kookeiland besaat uit 2 kasten van 90 cm met daarop een aanrechtblad. Die zet je op de vloer en schroef je vast. Hoeft dus niks ingewikkelds aan te gebeurenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:17 schreef flugeltje het volgende:
Mooi opgeknapt die vloer idd, maar ik vraag me ineens iets af. Als je je kookeiland op ongeveer dezelfde plek wilt hebben als nu de bar stond moet je toch weer dóór die vloer heen? Of ga je daar een andere oplossing voor verzinnen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toooooooof![]()
Eindelijk een leuk klus topic voor de jongere generatie
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Toooooooof![]()
Eindelijk een leuk klus topic voor de jongere generatie
quote:
Maar er moet toch ook een gasleiding naar toe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kookeiland besaat uit 2 kasten van 90 cm met daarop een aanrechtblad. Die zet je op de vloer en schroef je vast. Hoeft dus niks ingewikkelds aan te gebeuren
Inductie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:51 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar er moet toch ook een gasleiding naar toe?
Wow leuk !!! beetje straks ook welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruine strakke leren bank. Nu een groene stoel erbij. Twee hoogglans wit blokken als salontafel en een donkerbruine met RVS poten eettafel. De keuken is hoogglans wit met notenhout aanrechtblad en rvs handgrepen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:22 schreef Dizer het volgende:
Ok, de bank:
[ afbeelding ]
(wel een ikea ding, maar mooie bank!)
De stoel van 700 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salontafel 2x van deze naast elkaar:
[ afbeelding ]
Eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Keuken volgt...
Gisteren besteld, tafel + salontafel = eind oktober en dat was uit voorraadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]beetje de Goossens leegkopen
Hoe lang is de levertijd momenteel ongeveer? wij gaan morgen ook e.e.a. bestellen
Oh, dat belooft watquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren besteld, tafel + salontafel = eind oktober en dat was uit voorraad
De stoel wordt half december verwacht
Kan ook, maar dan moet er een electrakabel naar toe. Hoe dan ook, je krijgt een leiding over je plafond of je moet je houten vloer openleggen.quote:
Of een sleuf in de vloer maken; daar je gasleiding door leggen, dat weer dichtstorten en daarover je houten vloer leggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet er een electrakabel naar toe. Hoe dan ook, je krijgt een leiding over je plafond of je moet je houten vloer openleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |