Nopequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Charisma het volgende:
eeeh dus wit werd wit ? heb je de oude tegels eraf gehaald?
Ik snap je niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:38 schreef klusfoobje het volgende:
waren die heel smalle reepjes op de muur van de langze zijde van het bad niet te voorkomen ? De hoek van de wastafelzijde heeft daardoor iig bij het bad een mooier resultaat.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Burdie het volgende:
Die keuken.
Kan je ook even bij ons langs komen?.
Wees blij, ik kan niet meer wachten totdat het af isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg gelijk weer kluszin van dit topic.
Alleen is ons huis net af.
Oh nou, ik heb bedacht dat ik mn badkamer wil verven, dus kom maar langs hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:36 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg gelijk weer kluszin van dit topic.
Alleen is ons huis net af.
Meer dan een maand later dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:23 schreef Dizer het volgende:
En het hele weekend bezig geweest met de badkamer:
before:
tussentijdse resultaat:
En het eindresultaat volgt eind deze week (hoop ik)
Ik denk dat dáár die nog te plaatsen plint komt!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Oblivion het volgende:
Vind het mooier dan het andere...![]()
Wat is dat lelijke randje onderaan de muur bij je wasbak?
Maar als ik zo naar de before foto's kijk was het ook wel erg makkelijk om zelf te doen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
De offere was dus 5000 euro, heb het dus zelf gedaan voor 1500 euro![]()
Oh, ik lees weer eens over dingen heen?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dáár die nog te plaatsen plint komt!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Oblivion het volgende:
Vind het mooier dan het andere...![]()
Wat is dat lelijke randje onderaan de muur bij je wasbak?
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dáár die nog te plaatsen plint komt!
Zelf geen ervaring. Heb het ook samen met iemand gedaan. Hij heeft het eerder gedaan, maar heeft mij alles geleerd. Was overigens geen moeilijk werk. Alleen de waterleidingen voor de nieuwe kraan heb ik laten doenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:06 schreef Syytön het volgende:
Erg netjes gedaan hoor, had je er helemaal geen ervaring mee? Ziet er goed uit, en het scheelt echt enorm veel geld om het zelf te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |