Jeweettochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:13 schreef Pheno het volgende:
Jij ook al?
06-9500?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Fha het volgende:
Maar wat is het nummer van Dribbel nou?
1 of ander bedrijf in Den Hoorn weet niet hoe het heet eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Fha het volgende:
Maar wat is het nummer van Dribbel nou?
Kun je ze naar me op sturen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:En als er nog mensen bij zandvoort in de buurt wonen kunnen ze zondag gratis tuccies komen ophalen
tuc
Ik kan er wel heen rijden! Tucquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:En als er nog mensen bij zandvoort in de buurt wonen kunnen ze zondag gratis tuccies komen ophalen
tuc
Nee inderdaadquote:
waardeloze werknemer ben jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 of ander bedrijf in Den Hoorn weet niet hoe het heet eigenlijk
Misschien kan OA ze wel hier heen rijdenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik er idd zelf een stapel achterover druk
[KSC #988] Klean Prep, brood, koffie, wc enzo :9quote:
Koetsiekoetsiekoequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben geen werkpaard ik ben een luipaard
nee, dat hoort op vrijdagmiddag. Mooi symbolischquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog voor de 1000 vandaag?
Vraag me af of we dat reddenquote:
In dit tempo redden we dat nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat hoort op vrijdagmiddag. Mooi symbolisch
Tsjeh ik wil een nieuwe tvquote:
Undercover MODquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
[KSC #988] Klean Prep, brood, koffie, wc enzo :9
[KSC #992] Waar JortK het vuile werk weer doet.
Kutsoftware
Hopelijk niet. Morgenmiddagquote:
Oh jawel, ik ben namelijk vrij en heb geen verplichtingenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit tempo redden we dat niet
Good for youquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsjeh ik wil een nieuwe tv
tv = geld
geld = werk
werk =
tv =
=(
Ik wil niet veel hoeven te doen voor veel geld, nou dat heb ik nu dus ik blij![]()
Maar dan is er kans dat ik m misquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Morgenmiddag
ZOals het hoort met de KSC. Vrijdagmiddag is baas!
Hoop spammen dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jawel, ik ben namelijk vrij en heb geen verplichtingen
O ja, ik moet niet vergeten dit op de FP te zetten, bij gebrek aan sportcrew...quote:
We laten er wel een paar plekjes open, want brandX moet er ook nog in.quote:
Klinkt verleidelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop spammen dus
Al kan je dan ook een 23 gangen menu naar binnen gaan zitten werken
Dacht ik ook, beetje zitten en mensen doorverbinden, zondag tuccies uitdelenquote:
Ik spam nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop spammen dus
Al kan je dan ook een 23 gangen menu naar binnen gaan zitten werken
Oohw okequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We laten er wel een paar plekjes open, want brandX moet er ook nog in.
BX is mod, dus zij muckt maar gewoon!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We laten er wel een paar plekjes open, want brandX moet er ook nog in.
hahahahquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef OA het volgende:
[..]
BX is mod, dus zij muckt maar gewoon!
Je bent ook oudquote:
Ja vet oud ben ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent ook oud
Maar wat heb je gedaan?
Maakt mij niet uitquote:
http://www.uefa.com/live/(...)9.gs/draw_basic.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, ik moet niet vergeten dit op de FP te zetten, bij gebrek aan sportcrew...
Ach ja, ieder zijn dingquote:
Van het weekend weer echt kokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitfood is welcome any time
Mja moet ik misschien ook maar weer een keer doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het weekend weer echt koken
Vanavond is het meer opwarmen, dat noem ik niet kokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
Ik kook eigenlijk alle dagen echt? Nooit problemen mee. Kken
Mja brood met knakworst hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhh ik moet ook nog eten, maar moet ook over 20 minuten weer wegik vreet wel wat broodjes
Daar vreet ik me altijd ziek aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja brood met knakworst hiermaar dat is pure luiheid haha
Ik ook niet. Gisteren en vandaag doe ik niet veel. Logischquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond is het meer opwarmen, dat noem ik niet koken
Ik ken hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar vreet ik me altijd ziek aan
Je kan nu toch wel weer gewoon eten? Als het niet teveel is dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Zal ik toch een cheeseburgertje maken. Cheddarcheese
Nee, dat is niet koken, maar dan maar kotsmisselijk eten.
Dat denk ik ook. Hup, ligt al in de pan, cheddar er over en een broodje met mayo en hela curryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan nu toch wel weer gewoon eten? Als het niet teveel is dan.
Ik heb al gezapt. Bummer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
bah dr phil is veel te weinig drama vandaag
Zo ook wel eens reclames op auto's, echt ergquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Pfrrt waarom kan een fatsoenlijk bedrijf niet eens een mail zonder belachelijke spelfouten maken
"WIJ HEBBEN ALLE VERTROUWEN IN JOUW"
dan/als is ook moeilijk uit elkaar te houden
sowiezo
solicitatie![]()
![]()
Je mist domme mensen die een band verwisselenquote:
Zal ik de eerste hulp vast voor je bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hup, ligt al in de pan, cheddar er over en een broodje met mayo en hela curry
Oma's frieten van Avikoheb ik ook nog liggen.
Oh dear....
Nah, ik zet de wc deur alvast openquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik de eerste hulp vast voor je bellen
Mja klein beetje moeite doen is teveel werkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo ook wel eens reclames op auto's, echt erg
Vies heh?!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Starwars the clone wars? Wat de neuk is dat voor lelijke crap?
Tekenfilmachtig jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Starwars the clone wars? Wat de neuk is dat voor lelijke crap?
Nogal. Het ziet er nog erger uit dan die Lego Starwars, wat dan nog grappig isquote:
Mijn moeder was ook echt super verontwaardigd "wat is dit nou weer voor gare onzin?!"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Het ziet er nog erger uit dan die Lego Starwars, wat dan nog grappig is
Je moeder heeft gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook echt super verontwaardigd "wat is dit nou weer voor gare onzin?!"
En, misselijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
Zo. de knakworsten zijn ook weer op.
Mja dat vond ik ookquote:
Nog niet. Het rammelt wel nog daar beneden, maar dat zal morgen wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef Fha het volgende:
En, misselijk?
Ik word zo scheit ziek van al die reality crapquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
Lol, one million wedding (ofzo iets): een deskundige jury....
wtf deskundig? Sterf!
En wendy van dijk mag ook deskundig een injectie krijgen
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Het rammelt wel nog daar beneden, maar dat zal morgen wel voorbij zijn.
Woaaaaahquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
Vroegah was alles beter. Ik was nog onbedorven onder andere.
Wie immer. Het zal het abosysteem al zijn.quote:
quote:Spam-records
190 posts - JortK - [JortKSC #788] Waar Koffie helpt om postaantal op te krikken!!!
146 posts - Sander170 - [KSC #867] Koffie is waar het om gaat, niet de drab!
132 posts - indahnesia.com - [KSC #867] Koffie is waar het om gaat, niet de drab!
127 posts - eer-ik - [KSC #393] Bijna 400 al.
125 posts - juon_jacket1 - [KSC 630] On the first day of christmas my true love gave to me.
Alsof het nut heeft. Al die devvers denken dat ze bij MS of zo kunnen werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:09 schreef JortK het volgende:
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #3
Reageren maar.
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
- witte paginas: 1x op de 100 pogingen tot postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef iteejer het volgende:
Hoe zit het bij jullie nu met witte pagina's?
En met een lag tussen het submitten van een post ne het terugzien in de MyAT/AT?
Snelheid is wisselend, nu zitten we met ca 2950-3000 users er op en het is nog goed snel. Maar soms is het traag met weinig users. Oftewel, user-load nu niet meer de beperkende factor.
Effe kappen joh, dat gespam is echt geen aars aan. EN ik ben expert op het gebied van aarsen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Iedereen weg?
Of je daar nou zo blij mee moet zijn..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
EN ik ben expert op het gebied van aarsen.
Don't tell me the detailsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Effe kappen joh, dat gespam is echt geen aars aan. EN ik ben expert op het gebied van aarsen.
Niet bepaald. Maar ik heb maar 1 jaar biologie gehad, maar dat heb ik nu wel ingehaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Of je daar nou zo blij mee moet zijn..
*upload filmpje naar youtube.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar ik heb maar 1 jaar biologie gehad, maar dat heb ik nu wel ingehaald
Ik ook nietquote:
Hotmail doet het weer, wat let jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie gaat er met een kloon een topic aanmaken dat men phpBB moet gaan draaien
Aaarg the horrorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ze hadden het tv scherm voor mijn neus. By far de slechtste film die ik gezien heb in jaren
Anale seksquote:
Not my thingquote:
Het is teveel moeitequote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hotmail doet het weer, wat let je
Luie draakquote:
Het hoeft niet te wennen van mijquote:
quote:VBL [CL Groep H] Real, Juventus, Zenit en Bate Borisov. » M0NTANA 3 26 28/08 19:22 - mcyodogg
VBL [CL Groep G] Arsenal, Porto, Fener en Dinamo Kiev. » M0NTANA 0 9 28/08 19:15
VBL [CL Groep E] Man Utd, Villarreal, Celtic en Aalborg. » M0NTANA 1 8 28/08 19:20 - mcyodogg
VBL [CL Groep F] Lyon, Bayern, Steaua en Fiorentina. » M0NTANA 0 3 28/08 19:15
VBL [CL Groep D] Liverpool, PSV, Marseille en Atlético. » M0NTANA 3 28 28/08 19:22 - borisz
VBL [CL Groep C] Barça, Sporting, Basel en Shakhtar. » M0NTANA 1 8 28/08 19:21 - borisz
VBL [CL Groep B] Inter, Werder, P'naikos en A. Famagusta. » M0NTANA 3 19 28/08 19:20 - mcyodogg
VBL [CL Groep A] Chelsea, AS Roma, Bordeaux en Cluj. » M0NTANA 4 25 28/08 19:22 - M0NTANA
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi. Hier is alvast een post van mij in dit topic, voor het weer te laat is
Kutspamz0rsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:24 schreef JortK het volgende:
Er zit iemand geloof ik nieuwe topics aan te maken:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn. Dan blijft het beter hangen blablabla.. maar voor mij is het iig een reden om noooooit meer iets via de LOI te gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
Kan iemand de LOI even vertellen dat die reclames met Wouter echt niet leuk zijn?
Bij mij ook!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:14 schreef Fha het volgende:
Mijn f5 ziet er nog prachtig uit. Alleen mijn N slijt. ik vraag me af waarom.
Dat dus. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn. Dan blijft het beter hangen blablabla.. maar voor mij is het iig een reden om noooooit meer iets via de LOI te gaan doen
N euke Nquote:
Nee inderdaad, ik ben ook lekker bij NTI aan het rondsnuffelen. Gna!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn. Dan blijft het beter hangen blablabla.. maar voor mij is het iig een reden om noooooit meer iets via de LOI te gaan doen
Maar zo vaak typ ik dat heul nietquote:
Dan zou de E net zo hart moeten slijten...quote:
awwwww... *knuf*quote:
pwnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zou de E net zo hart moeten slijten...
True, true.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mja ook dat..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietus, nee, nakkes, nada, njet, nemais!quote:
mcd en zo. Die de mirrors aan het opzetten warenquote:
Picsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga lekker mijn joggingbroek en trui aantrekken en op de bank liggen met een boek
Tot straks of zo
JeRa en Skinkie ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
mcd en zo. Die de mirrors aan het opzetten waren
Ik heb alleen mcd gezien.quote:
Kerel spoort niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Jesus, na 2011: als je met pensioen bent voor je 65ste meer belasting betalen
Die lui hebben er voor gewerkt Wouter! Meer dan jij ooit zal doen. Vuile Bubba Naaier.
FIjnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Jesus, na 2011: als je met pensioen bent voor je 65ste meer belasting betalen
Die lui hebben er voor gewerkt Wouter! Meer dan jij ooit zal doen. Vuile Bubba Naaier.
Mee met Wendy van Dijk. Jesus, wat kan ik me daar kwaad om maken. Dat doorwerken is echt triest.quote:
Dan kunnen we zien dat die marc de grootste spamz0r is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:37 schreef JortK het volgende:
Eens kijken of ik wat KSC stats in elkaar kan rossen
Ik kan wel kijken of ik de dagstats van gister kan maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kunnen we zien dat die marc de grootste spamz0r is.
Je geilt op joggingbroeken? Of op truien? Of op boeken natuurlijkquote:
Hij is mod, mods lezen over alles heen.quote:
Hey die heeft mijn mama ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je geilt op joggingbroeken? Of op truien? Of op boeken natuurlijk
[ afbeelding ]
Als adoptiekindje?quote:
Als onderzetter tegenwoordig geloof ikquote:
Alleen eerste en laatste woord.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is mod, mods lezen over alles heen.
hij heen. dus dan ben je doodquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alleen eerste en laatste woord.
Wel handig zo'n plat hoofd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Als onderzetter tegenwoordig geloof ik
worden er daadwerkelijk woorden gepost in KPDquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alleen eerste en laatste woord.
Ja daaromquote:
Werk jij bij rover en heb je ook zo'n rotkop van een pvda'er?quote:
En Hitler en Stalin weer terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:48 schreef Fha het volgende:
Gewoon alle politieke figuren maar dood maken dan?
Je bent me alweer vergetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:48 schreef Pheno het volgende:
Tijd voor een BBQ meet
Die buitenlandsequote:
En die sjorhand weer geen KPD filmpjes zien te scoren van haar hequote:
Oiquote:
Amateur modquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die sjorhand weer geen KPD filmpjes zien te scoren van haar he
Zijn zaad is glutenvrij, dat scheelt.quote:
+1 scherpquote:
Nah hitler liever niet, dan word ik vergast.quote:
Waar t kwam heeft geen verbinding met haar maag. Tenminste niet zonder overstap.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn zaad is glutenvrij, dat scheelt.
Fuck, ze slikt niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar t kwam heeft geen verbinding met haar maag. Tenminste niet zonder overstap.
Dat zal hij vast weer vergeten zijn. Hij is wat jaartjes ouder, dementie is niet vreemd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah hitler liever niet, dan word ik vergast.
Ghehe. ik denk dat hij meer last heeft van rottings verschijnselen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal hij vast weer vergeten zijn. Hij is wat jaartjes ouder, dementie is niet vreemd.
En mijn schoonzusje, en mijn neefje, en mijn vriendje, en, en, en.... Die niet iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
want bij Stalin ging je idd niet doodquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
pics!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar t kwam heeft geen verbinding met haar maag. Tenminste niet zonder overstap.
Mooi, kan niet hard genoeg rottenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ghehe. ik denk dat hij meer last heeft van rottings verschijnselen.
Door hem hebben we die golfjes met die petmongolen achter (of schuinachter) het stuurquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, kan niet hard genoeg rotten.
pff.. je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
want bij Stalin ging je idd niet dood
Die heeft duidelijk minder indruk gemaakt. Was ook alles behalve een aangenaam mens iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
want bij Stalin ging je idd niet dood
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door hem hebben we die golfjes met die petmongolen achter (of schuinachter) het stuur
Je komt nooit op de weg? Die halfgare jostis met een schuine ruggegraat die proberen een auto te besturen met vooral veel geluid?quote:
Ik bedoelde VH1 te typen, maar de shifttoets bleef hangen, door het muzikale geweld.quote:
Ik heb geen rijbewijs dus ik kom weinig op de weg iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt nooit op de weg? Die halfgare jostis met een schuine ruggegraat die proberen een auto te besturen met vooral veel geluid?
Dat kun je bij Pil.es al zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kunnen we zien dat die marc de grootste spamz0r is.
Ze zijn overal. Ze zitten schuin naar het midden te hangen omdat dat helemaal baas is. En natuurlijk een petje op. Maar volgens mij hebben ze ook geen rijbewijs.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs dus ik kom weinig op de weg idd. Zulk soort hebben we hier geloof ik niet echt...
I rest my casequote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je bij Pil.es al zien.
Nr 1 met meer dan 28k posts in KSC.
Godfather of the Coffee Slowchatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je bij Pil.es al zien.
Nr 1 met meer dan 28k posts in KSC.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
Waar is Piles ding dan. of moet ik de Op lezen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:08 schreef Pheno het volgende:
De OP dus
Het lijkt wel een fokserver.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
Drinken.
Prachtig nummer..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
And I think to myself, what a wonderful world....
Heerlijk.quote:
quote:
Ik ga de cd zo maar weer even zoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk.
Sitting on a dock ook al
quote:Ladylike 183
Pheno 149
Fha 140
marcb1974 88
dndiek 77
MPG 65
cablegunmaster 56
OA 52
JortK 50
Klonk 47
Frutsel 45
es70 38
Bengeltje 27
Papierversnipperaar 26
Kijk, dat zeg ik.quote:
Die stand kan ik je morgen wel geven, ik moet nog een en ander indexerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
Al heb ik nog twee andere sc's, maar goed, dat tellen we niet mee
Ook al zo fijnquote:
Nah, no need.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Die stand kan ik je morgen wel geven, ik moet nog een en ander indexeren
Absoluutquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:08 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik sta ver onderaan. Mooi, zelfs Muck heeft meer post. maar ja, die maakt ze illegaal.
je hebt ze ontdektquote:
Nightwishquote:
Ik moet Muck nog vragen of ze de making of wilt, die heb ik ooit kunnen downloaden van een gast met 8kbquote:
quote:
Ik luister bijna alles. Op de hedendaagse hiphop na.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |