Jeweettochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:13 schreef Pheno het volgende:
Jij ook al?
06-9500?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Fha het volgende:
Maar wat is het nummer van Dribbel nou?
1 of ander bedrijf in Den Hoorn weet niet hoe het heet eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Fha het volgende:
Maar wat is het nummer van Dribbel nou?
Kun je ze naar me op sturen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:En als er nog mensen bij zandvoort in de buurt wonen kunnen ze zondag gratis tuccies komen ophalen
tuc
Ik kan er wel heen rijden! Tucquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:En als er nog mensen bij zandvoort in de buurt wonen kunnen ze zondag gratis tuccies komen ophalen
tuc
Nee inderdaadquote:
waardeloze werknemer ben jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 of ander bedrijf in Den Hoorn weet niet hoe het heet eigenlijk
Misschien kan OA ze wel hier heen rijdenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik er idd zelf een stapel achterover druk
[KSC #988] Klean Prep, brood, koffie, wc enzo :9quote:
Koetsiekoetsiekoequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben geen werkpaard ik ben een luipaard
nee, dat hoort op vrijdagmiddag. Mooi symbolischquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog voor de 1000 vandaag?
Vraag me af of we dat reddenquote:
In dit tempo redden we dat nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat hoort op vrijdagmiddag. Mooi symbolisch
Tsjeh ik wil een nieuwe tvquote:
Undercover MODquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
[KSC #988] Klean Prep, brood, koffie, wc enzo :9
[KSC #992] Waar JortK het vuile werk weer doet.
Kutsoftware
Hopelijk niet. Morgenmiddagquote:
Oh jawel, ik ben namelijk vrij en heb geen verplichtingenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit tempo redden we dat niet
Good for youquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsjeh ik wil een nieuwe tv
tv = geld
geld = werk
werk =
tv =
=(
Ik wil niet veel hoeven te doen voor veel geld, nou dat heb ik nu dus ik blij![]()
Maar dan is er kans dat ik m misquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Morgenmiddag
ZOals het hoort met de KSC. Vrijdagmiddag is baas!
Hoop spammen dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jawel, ik ben namelijk vrij en heb geen verplichtingen
O ja, ik moet niet vergeten dit op de FP te zetten, bij gebrek aan sportcrew...quote:
We laten er wel een paar plekjes open, want brandX moet er ook nog in.quote:
Klinkt verleidelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop spammen dus
Al kan je dan ook een 23 gangen menu naar binnen gaan zitten werken
Dacht ik ook, beetje zitten en mensen doorverbinden, zondag tuccies uitdelenquote:
Ik spam nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop spammen dus
Al kan je dan ook een 23 gangen menu naar binnen gaan zitten werken
Oohw okequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We laten er wel een paar plekjes open, want brandX moet er ook nog in.
BX is mod, dus zij muckt maar gewoon!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We laten er wel een paar plekjes open, want brandX moet er ook nog in.
hahahahquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef OA het volgende:
[..]
BX is mod, dus zij muckt maar gewoon!
Je bent ook oudquote:
Ja vet oud ben ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent ook oud
Maar wat heb je gedaan?
Maakt mij niet uitquote:
http://www.uefa.com/live/(...)9.gs/draw_basic.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, ik moet niet vergeten dit op de FP te zetten, bij gebrek aan sportcrew...
Ach ja, ieder zijn dingquote:
Van het weekend weer echt kokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitfood is welcome any time
Mja moet ik misschien ook maar weer een keer doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het weekend weer echt koken
Vanavond is het meer opwarmen, dat noem ik niet kokenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
Ik kook eigenlijk alle dagen echt? Nooit problemen mee. Kken
Mja brood met knakworst hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhh ik moet ook nog eten, maar moet ook over 20 minuten weer wegik vreet wel wat broodjes
Daar vreet ik me altijd ziek aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja brood met knakworst hiermaar dat is pure luiheid haha
Ik ook niet. Gisteren en vandaag doe ik niet veel. Logischquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond is het meer opwarmen, dat noem ik niet koken
Ik ken hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar vreet ik me altijd ziek aan
Je kan nu toch wel weer gewoon eten? Als het niet teveel is dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Zal ik toch een cheeseburgertje maken. Cheddarcheese
Nee, dat is niet koken, maar dan maar kotsmisselijk eten.
Dat denk ik ook. Hup, ligt al in de pan, cheddar er over en een broodje met mayo en hela curryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan nu toch wel weer gewoon eten? Als het niet teveel is dan.
Ik heb al gezapt. Bummer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
bah dr phil is veel te weinig drama vandaag
Zo ook wel eens reclames op auto's, echt ergquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Pfrrt waarom kan een fatsoenlijk bedrijf niet eens een mail zonder belachelijke spelfouten maken
"WIJ HEBBEN ALLE VERTROUWEN IN JOUW"
dan/als is ook moeilijk uit elkaar te houden
sowiezo
solicitatie![]()
![]()
Je mist domme mensen die een band verwisselenquote:
Zal ik de eerste hulp vast voor je bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hup, ligt al in de pan, cheddar er over en een broodje met mayo en hela curry
Oma's frieten van Avikoheb ik ook nog liggen.
Oh dear....
Nah, ik zet de wc deur alvast openquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik de eerste hulp vast voor je bellen
Mja klein beetje moeite doen is teveel werkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo ook wel eens reclames op auto's, echt erg
Vies heh?!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Starwars the clone wars? Wat de neuk is dat voor lelijke crap?
Tekenfilmachtig jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Starwars the clone wars? Wat de neuk is dat voor lelijke crap?
Nogal. Het ziet er nog erger uit dan die Lego Starwars, wat dan nog grappig isquote:
Mijn moeder was ook echt super verontwaardigd "wat is dit nou weer voor gare onzin?!"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Het ziet er nog erger uit dan die Lego Starwars, wat dan nog grappig is
Je moeder heeft gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook echt super verontwaardigd "wat is dit nou weer voor gare onzin?!"
En, misselijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
Zo. de knakworsten zijn ook weer op.
Mja dat vond ik ookquote:
Nog niet. Het rammelt wel nog daar beneden, maar dat zal morgen wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef Fha het volgende:
En, misselijk?
Ik word zo scheit ziek van al die reality crapquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
Lol, one million wedding (ofzo iets): een deskundige jury....
wtf deskundig? Sterf!
En wendy van dijk mag ook deskundig een injectie krijgen
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Het rammelt wel nog daar beneden, maar dat zal morgen wel voorbij zijn.
Woaaaaahquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
Vroegah was alles beter. Ik was nog onbedorven onder andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |