Lieve fancy,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja je moet toch ergens leren met worsten om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet een slechte reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Was zij er ook bij maandag op het 'Proud to be Fout'feestje?quote:
Alleen langs zien komen of heb je er ook nog wat mee gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Swine het volgende:
Maar verder genoeg ander leuks langs zien komen hoor
Zeker ingeseind omdat ie anders niet mocht komen meeten?quote:
niet eens of die hier kwam posten, wel gevraagd of die meegingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeker ingeseind omdat ie anders niet mocht komen meeten?
Ik was wel fout maar achteraf niet zo proudquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Was het maandag proud to be fout?
Waar wij waren?
Helaasch..Ik werd wel ongegeneerd versierd door een leuk meisje terwijl ik in mijn zusterpakje achter de bar stond. Helaas was het te druk op dat moment en even later was ze weg...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alleen langs zien komen of heb je er ook nog wat mee gedaan?
ah merciquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
proud to be fout was in de boogy volgends mij
Wat is er dan?quote:
Watskeburt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn darmen weer van binnen gezien. Radboud
Nicequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn darmen weer van binnen gezien. Radboud
Was ze d'r maar maandag, dan wist ik het welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Swine het volgende:
Goddamn die OP is even sjiek geworden. Mooi werk hoor!
[..]
Was zij er ook bij maandag op het 'Proud to be Fout'feestje?Ik heb d'r geloof ik gemist..
![]()
Maar verder genoeg ander leuks langs zien komen hoor
Dat is het idd, anders denk je dr alleen maar (onbewust?) aan dat je zo weer wakker moet zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Powernappen als je weet dat je bijtijds weer wakker moet zijn heeft overigens weinig nut, heb ik net gemerkt. M'n energieniveau is niet echt gestegen ofzo, terwijl dat normaal wel zo is..
Te lang verhaal, teveel medische missers en 1 acute buik door een geplofte blinde darm waar ik nog mee aan het spinnen wasquote:
voor degene die het gemist haddenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:55 schreef pisnicht het volgende:
[..]
lijkt wel een beetje op een kreidler, leuke brommer hoor
Uhm ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
nou cocktail wat weet je vanaf koppelingen af? en het draadje wat er aan vast zit aanstellen
Kreidlersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor degene die het gemist hadden
Dat is toch pas 's avonds. Dus over een paar uur als het in amerika donker wordt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die toespraak van Obama nou al geweest, snap er geen snars van
.
Ik denk 't ja, geen CNN hier volgens mijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch pas 's avonds. Dus over een paar uur als het in amerika donker wordt?
Morgen te zien op elke nieuwsuitzendingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk 't ja, geen CNN hier volgens mij.
We hebben wel CNN zie ik netquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
Morgen te zien op elke nieuwsuitzending
Jup! geweldige film vond ik..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
Heeft iemand American Gangster al gezien? Heb hem hier liggen namelijk.
je kont onder je benen uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo nu ga ik weer gezellig mijn kont onder mijn benen uit lopen om te zorgen dat iedereen drinken heeft
Zo tof vaders en broers die gewoon zichzelf ergens int midden parkeren en er dus niet uit kunnen
Dan ga ik die snel maar eens kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup! geweldige film vond ik..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
this looks like a job for:
relmof
quote:
Nog niet zo duidelijk als Staticquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:51 schreef Houniet het volgende:
Ik neem aan dat ik wel duidelijk ben.
Relnichtquote:
Nee? Vertel eensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Had ik al verteld dat die motor nu echt gewoon zweeft als je et gas open doet ?
Nou eerst met dat vieze luchtfilter was het zo van, vol gas.... rustig naar 3 4 5000 toeren en dan kwam die ineens. Nu is het gas open en meteen hoppa woeshaa!@!# WIIIEEEEEEEEquote:
wist je dat de regel is pics or it didn't happen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Had ik al verteld dat die motor nu echt gewoon zweeft als je et gas open doet ?
Zie vorige topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wist je dat de regel is pics or it didn't happen?
Begrensd 25 KW 160 kmpu, rechtop en platquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef Manu82 het volgende:
Hoe hard gaat dat kreng nu eigenlijk?
Mijne ging 70quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef Manu82 het volgende:
Hoe hard gaat dat kreng nu eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga de stad infijne avond nog mensen
Je hebt nooit genoeg oefening gehad, elke meter leer je weer bijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:09 schreef Manu82 het volgende:
Je had toch genoeg oefening gehad?
Ja die ene die zo op een kreidler lijkt maar eigenlijk een Suzuki GS 500 isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:12 schreef Houniet het volgende:
Eh dat is toch je scooter CP?
Was grapquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja die ene die zo op een kreidler lijkt maar eigenlijk een Suzuki GS 500 is
UTWOL?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ttjeeeeeee weet je wie ik nou echt mis in deze reeks?
Mijn ego.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ttjeeeeeee weet je wie ik nou echt mis in deze reeks?
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je nu de climax aan 't uitstellen?
+1quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:, ik bibber van nieuwsgierigheid.
Door voor de koelkastquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij heb jij behoefte aan een chick CP.
Eens kijken of we bij die meet eens wat kunnen regelen voor jequote:
Hoe kun je nou slapen zonder 't antwoord der antwoorden te wetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:43 schreef Houniet het volgende:
Ik wens jullie een fijne nacht toe.
ah nu weet ik het weer, CP is van de blauwtjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij heb jij behoefte aan een chick CP.
'quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kont onder je benen uitknap
Denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ah nu weet ik het weer, CP is van de blauwtjes
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ah nu weet ik het weer, CP is van de blauwtjes
Godver kut verjaardag, nog een rel gemist ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:45 schreef Misstique het volgende:
Die onzin van BozoNightmare is weg en alle reacties er op ook.
Bozo gaat normaal meeposten of blijft weg.
We? Ik, ik mis ietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat missen we dan?
dat weet alleen CPquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat missen we dan?
quote:Ttjeeeeeee weet je wie ik nou echt mis in deze reeks?
Ie ook zonder t9 ? Dus alles letter voor letter enzquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:52 schreef LaGrive het volgende:
hoi, ons internet thuis is kapot . dus nu even op gsm. maar is kut
Ah zo, 't is al laatquote:
Ja, houniet zei et alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iets met tieten?
lololol LG kan echt niet met t9 overwegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ie ook zonder t9 ? Dus alles letter voor letter enz
Ik eerlijk gezegd ook niet echt, sms altijd alles letter voor letterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:42 schreef LastRequest het volgende:
Mensen kinderen ik begreep zelfs wat CP miste
[..]
lololol LG kan echt niet met t9 overweg![]()
Ja, even laatste dagje doen en dan heel erg weekend! Welterusten en fijne dromen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 06:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga trouwens nu naar bed,,, jij staat net op gok ik ?
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef LastRequest het volgende:
Manu82 hij miste iemand met tieten in het topic
Kwestie van sigs uitzettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dus maar net wat je gewend bent LRIk vind die baggerlayout echt verschrikkelijk, alle posts superver van elkaar vandaan enzo..
Oh bluh, wens dr maar beterschapquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef LaGrive het volgende:
Nu stiekem op internet van de buren.
Mijn zus heeft blaas- en nierbekkenontsteking![]()
Dus nu moet ik vanalles doen
Ja echt heel sneu voor dr! Dat doet zo'n pijn volgens mij! En dit weekend vieren jullie je verjaardag toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef LaGrive het volgende:
Nu stiekem op internet van de buren.
Mijn zus heeft blaas- en nierbekkenontsteking![]()
Dus nu moet ik vanalles doen
Mja daar doe ik mn best voor, had met moeite een echo kunnen regelen, en nu dan ergo, maar die gast gaf me echt beetje t gevoel dat ik aan t zeuren was, bluh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dupje zorg wel dat ze het beste doen dat ze kunnen, zeker als het zo belangrijk is voor later! Sterkte ermee
was je bij Radboud dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja daar doe ik mn best voor, had met moeite een echo kunnen regelen, en nu dan ergo, maar die gast gaf me echt beetje t gevoel dat ik aan t zeuren was, bluh.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef LaGrive het volgende:
Ja morgen :p en maandag heeft ze rijexamen...
Kan jij dat niet voor haar doen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef LaGrive het volgende:
Ja morgen :p en maandag heeft ze rijexamen...
ow was ik het vergeten te melden ? ik heb een cabrio sinds kortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef LastRequest het volgende:
Iets voor swarma? [TK] 2 x opvouwbare Step!
Missie, al dat kon had ik het wel gedaan. Helaas heeft de betreffende user z'n inbox uit staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 05:17 schreef Mikkie het volgende:
-edit: ik heb niet voor niks zijn posts verwijderd, dit gaan we dus níet doen hier. als je hem zo nodig wilt aanspreken, doe dat dan maar via PM oid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow was ik het vergeten te melden ? ik heb een cabrio sinds kort
Matig Duppie! Vriend van me had dat ook, zo'n bultje met vocht, ter hoogte van het gewricht. Twee keer doorgeprikt maar het bleef terugkomen, uiteindelijk is ie eraan geopereerd en volgens mij is het nu wel wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Dupje het volgende:
Pfff de orthopeed was stom. Ik had echo laten maken van mn pols tijdje geleden, zat er duidelijk op beide pezen vocht, ofwel ontstoken. Dus ik naar orthopeed voor een "uitslag", kan hij niks aan mn pols doen! Opereren kon die niet, nee gelukkig niet, want dat vond ik ook wel iets te ver gaan. Nu ben ik na lang aandringen doorgestuurd naar ergo therapie.
Bluh, ik had echt t idee dat ik aan t zeuren was, maar mn pols is gewoon vet belangrijk voor mijn studie, en dus mijn werk later!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie mouse is een dikke klootzak die woont in disneyland!!!
foto van betreffende muis:
[ afbeelding ]
Helaas dan wel ondersteboven en achterstevoren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma heeft zijn humorpet weer op?
Je zou natuurlijk ook zelf naar haar kunnen smsen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, hoer.. Je hebt me nog steeds niet gesmst.. Dus ben je nog steeds bezig of was het een grote deceptie..
Ze heeft gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo zei maandag tegen me op het I-feest dat ze zou posten! heeft ze trouwens ook niet gedaan
Maar iig ze ging maandag voor het eerst inNijmegen
slapen en dan ging ze neuken met rene..
Dus ik zo bedankt voor de infoen toen zei ze van jah ik sms wel oft lekker was..
In dat gare Nijmegenarentopic jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
Ze heeft gepost.
Ja ik had er eerst al achter staan "ik weet alleen niet meer precies waar en wanneer" maar dat heb ik om een of andere reden weggehaald hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In dat gare Nijmegenarentopic ja.
Ja nee ik wil die info nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft gepost.
En voor de informatie die je van dr wil hebben:
Ze heeft het toch al aangeboden...beetje bespelen en dan komt ze ook voor jou wel met de autoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef LastRequest het volgende:
Moeders vond het zo leuk dat we allebei vandaag naar huis komt dat ze ons wel met de auto wilde ophalen
Zegt zusje dat ze toch niet naar huis gaat
Nee ze heeft een altoverjaardag ofzo. Onzin zeg ik jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, mams is een gevaar op de weg.
Is ook zo maar dan vind ik het lullig haha.. ik vraag wel of ze me in Ede ophaalt, scheelt me ook een half uur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze heeft het toch al aangeboden...beetje bespelen en dan komt ze ook voor jou wel met de auto
geen seksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, hoer.. Je hebt me nog steeds niet gesmst.. Dus ben je nog steeds bezig of was het een grote deceptie..
Mailen is toch veel makkelijker dan branden.. En dan heb ik ze tenminste meteen nu, niet pas dinsdagquote:ps: ik brand de foto's wel ff voor je. Mailen is altijd een heel gedoe.
Ik heb zojuist een bakkie gemaaktquote:
Dat gaat ze helemaal nooit snappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Foto's zijn te groot om te mailen, gewoon rarren en dan via msn. Zo hebben wij 't gedaan met 500MB aan foto's zo'n beetje
.
Ik denk ook niet dat alle foto's hyvesgeschikt zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze kan ze ook op hyves gooien, maar dat is brak voor de kwaliteit.
Pindakaas met hagelslagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een boterham met hagelslag eten zonder boter is niet zo handig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, swarma is een gevaar op de weg.
boter, hagelslag op de boterham, en dan nog een heel klein laagje boter eroverheen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een boterham met hagelslag eten zonder boter is niet zo handig
Ik doe zelfs geen boter bij mijn hagelslag zo ranzig vind ik hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:38 schreef Faithy het volgende:
[..]
boter, hagelslag op de boterham, en dan nog een heel klein laagje boter eroverheen.
zo blijft het plakken en is het lekkerterwijl ik normaal geen boter lust
Damn dat klinkt lekker! Als je nou hier een stukje komt brengen, heb ik wel zeezout voor jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb iets lekkers in de oven staan... stukjes pitabrood met daarop olijfolie, gehakte knoflook & rode pepers en zout! Eigenlijk moet er zeezout op maar dat heb ik niet
Ik ben echt aan het minderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:40 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de beste manier om 10 hamburgers te eten?
Goed topic voor CP, die is immers zo getraind
Dat is ook niet gezond hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het minderenEet steeds gezonder, heb al tijden de verleiding van de Mac weten te weerstaan. En ook de friettent levert mij vaak niet meer dan een frikandel speciaal. Als het dan toch snel eten moet zijn, dan zo gezond mogelijk, een durum shoarma dus
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef LastRequest het volgende:
Volgende keer kom ik jullie verblijden met mijn aanwezigheid in ruil voor zeezout, voor deze keer heb ik er al keukenzout overheen gegooid
Durum lamsshoarma, tortilla met ijsbergsla komkommer augurk tomaat wortel, lamsshoarma vd grill. En ja wel een bak knoflooksaus maar boeie. Gezonder dan een friet super / big mac / loempia / pizzaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook niet gezond hoorMaar inderdaad, in verhouding met de Mac wel. Al ligt dat ook aan de hoeveelheid saus die je erop kwakt. Ik heb gisteren weer eens friet gehaald met een vriend van me, verder al de hele week netjes gekookt
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, heb je alle foto's zelf gemaakt, je staat er amper op.
Ah, kookmeet verplaatst naar mobloquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:01 schreef Faithy het volgende:
ik ga wel een keer een cursus lekker en gezond koken geven![]()
QFT!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
ik heb daar een groot genoege keuken voor
Ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH my fucking godik krijg gewoon een te geniale foto op gestuurd van swarma en mij
Beter mijd ik camera's voortaan als ik zat ben
quote:Blijf je vanna-na-na-na-navond bij mij
Zie ik je la-la-later aan het ontbijt
Welke fa-fa-fantasieën heb jij
Wanneer je naar me kijkt
Ga jij met me mee
Ga jij met me mee
ben gewoon ziekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Ben je ergens misselijk van geworden of zomaar?
Ik dacht serieus hetzelfde haha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten
Maar wel meteen msnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten
Dat is hét nummer van de intro 2008quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie ik heb zon klote hekel aan dat lied, blijft constant in mijn kop hangen, op weekendkamp draaide ze hem namelijk 3 keer per uur..
quote:Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen
We rijden over prairies
Steeds op zoek naar avontuur
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Sterf ik aan de totempaal
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Zo spannend is 't nou ook allemaal nietquote:
Opera 10 resized de pics niet automatisch, dus ik kreeg full frontal nudity van Swarma op men scherm. Dat is wel shockingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo spannend is 't nou ook allemaal niet.
Niet alleen maandag, en niet alleen bij Ovumquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die draaide ze bij Ovum novum maandag
Briljant nummer tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat lassonummer hoorde ik ook bij Ovum, die kende ik niet
LastRequest?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje op EG heeft een baby gekregen en die heeft dezelfde naam als ik
Echt apart!
quote:
Iets met swarma's NMGN in zijn naamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een geniale TTingeving?
er zijn al hele KLB-topics overquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Iets met swarma's NMGN in zijn naam
Vind ik niet maar er is hier vast wel iemand die het niet met me eens isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef Faithy het volgende:
zitten bij Ovum eigenlijk dezelfde kansloze kakkers als bij Carolus?
Beetje laat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iets met swarma's NMGN in zijn naam
patatje metalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet die band die allemaal metalversies maakt van "normale nummers", ze stonden op de waalkade afgelopen zomerfeesten maar we waren te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |