Missie, al dat kon had ik het wel gedaan. Helaas heeft de betreffende user z'n inbox uit staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 05:17 schreef Mikkie het volgende:
-edit: ik heb niet voor niks zijn posts verwijderd, dit gaan we dus níet doen hier. als je hem zo nodig wilt aanspreken, doe dat dan maar via PM oid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow was ik het vergeten te melden ? ik heb een cabrio sinds kort
Matig Duppie! Vriend van me had dat ook, zo'n bultje met vocht, ter hoogte van het gewricht. Twee keer doorgeprikt maar het bleef terugkomen, uiteindelijk is ie eraan geopereerd en volgens mij is het nu wel wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Dupje het volgende:
Pfff de orthopeed was stom. Ik had echo laten maken van mn pols tijdje geleden, zat er duidelijk op beide pezen vocht, ofwel ontstoken. Dus ik naar orthopeed voor een "uitslag", kan hij niks aan mn pols doen! Opereren kon die niet, nee gelukkig niet, want dat vond ik ook wel iets te ver gaan. Nu ben ik na lang aandringen doorgestuurd naar ergo therapie.
Bluh, ik had echt t idee dat ik aan t zeuren was, maar mn pols is gewoon vet belangrijk voor mijn studie, en dus mijn werk later!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie mouse is een dikke klootzak die woont in disneyland!!!
foto van betreffende muis:
[ afbeelding ]
Helaas dan wel ondersteboven en achterstevoren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma heeft zijn humorpet weer op?
Je zou natuurlijk ook zelf naar haar kunnen smsen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, hoer.. Je hebt me nog steeds niet gesmst.. Dus ben je nog steeds bezig of was het een grote deceptie..
Ze heeft gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo zei maandag tegen me op het I-feest dat ze zou posten! heeft ze trouwens ook niet gedaan
Maar iig ze ging maandag voor het eerst inNijmegen
slapen en dan ging ze neuken met rene..
Dus ik zo bedankt voor de infoen toen zei ze van jah ik sms wel oft lekker was..
In dat gare Nijmegenarentopic jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
Ze heeft gepost.
Ja ik had er eerst al achter staan "ik weet alleen niet meer precies waar en wanneer" maar dat heb ik om een of andere reden weggehaald hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In dat gare Nijmegenarentopic ja.
Ja nee ik wil die info nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft gepost.
En voor de informatie die je van dr wil hebben:
Ze heeft het toch al aangeboden...beetje bespelen en dan komt ze ook voor jou wel met de autoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef LastRequest het volgende:
Moeders vond het zo leuk dat we allebei vandaag naar huis komt dat ze ons wel met de auto wilde ophalen
Zegt zusje dat ze toch niet naar huis gaat
Nee ze heeft een altoverjaardag ofzo. Onzin zeg ik jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, mams is een gevaar op de weg.
Is ook zo maar dan vind ik het lullig haha.. ik vraag wel of ze me in Ede ophaalt, scheelt me ook een half uur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze heeft het toch al aangeboden...beetje bespelen en dan komt ze ook voor jou wel met de auto
geen seksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, hoer.. Je hebt me nog steeds niet gesmst.. Dus ben je nog steeds bezig of was het een grote deceptie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |