Ik eerlijk gezegd ook niet echt, sms altijd alles letter voor letterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:42 schreef LastRequest het volgende:
Mensen kinderen ik begreep zelfs wat CP miste
[..]
lololol LG kan echt niet met t9 overweg![]()
Ja, even laatste dagje doen en dan heel erg weekend! Welterusten en fijne dromen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 06:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga trouwens nu naar bed,,, jij staat net op gok ik ?
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef LastRequest het volgende:
Manu82 hij miste iemand met tieten in het topic
Kwestie van sigs uitzettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dus maar net wat je gewend bent LRIk vind die baggerlayout echt verschrikkelijk, alle posts superver van elkaar vandaan enzo..
Oh bluh, wens dr maar beterschapquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef LaGrive het volgende:
Nu stiekem op internet van de buren.
Mijn zus heeft blaas- en nierbekkenontsteking![]()
Dus nu moet ik vanalles doen
Ja echt heel sneu voor dr! Dat doet zo'n pijn volgens mij! En dit weekend vieren jullie je verjaardag toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef LaGrive het volgende:
Nu stiekem op internet van de buren.
Mijn zus heeft blaas- en nierbekkenontsteking![]()
Dus nu moet ik vanalles doen
Mja daar doe ik mn best voor, had met moeite een echo kunnen regelen, en nu dan ergo, maar die gast gaf me echt beetje t gevoel dat ik aan t zeuren was, bluh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dupje zorg wel dat ze het beste doen dat ze kunnen, zeker als het zo belangrijk is voor later! Sterkte ermee
was je bij Radboud dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja daar doe ik mn best voor, had met moeite een echo kunnen regelen, en nu dan ergo, maar die gast gaf me echt beetje t gevoel dat ik aan t zeuren was, bluh.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef LaGrive het volgende:
Ja morgen :p en maandag heeft ze rijexamen...
Kan jij dat niet voor haar doen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef LaGrive het volgende:
Ja morgen :p en maandag heeft ze rijexamen...
ow was ik het vergeten te melden ? ik heb een cabrio sinds kortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef LastRequest het volgende:
Iets voor swarma? [TK] 2 x opvouwbare Step!
Missie, al dat kon had ik het wel gedaan. Helaas heeft de betreffende user z'n inbox uit staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 05:17 schreef Mikkie het volgende:
-edit: ik heb niet voor niks zijn posts verwijderd, dit gaan we dus níet doen hier. als je hem zo nodig wilt aanspreken, doe dat dan maar via PM oid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow was ik het vergeten te melden ? ik heb een cabrio sinds kort
Matig Duppie! Vriend van me had dat ook, zo'n bultje met vocht, ter hoogte van het gewricht. Twee keer doorgeprikt maar het bleef terugkomen, uiteindelijk is ie eraan geopereerd en volgens mij is het nu wel wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Dupje het volgende:
Pfff de orthopeed was stom. Ik had echo laten maken van mn pols tijdje geleden, zat er duidelijk op beide pezen vocht, ofwel ontstoken. Dus ik naar orthopeed voor een "uitslag", kan hij niks aan mn pols doen! Opereren kon die niet, nee gelukkig niet, want dat vond ik ook wel iets te ver gaan. Nu ben ik na lang aandringen doorgestuurd naar ergo therapie.
Bluh, ik had echt t idee dat ik aan t zeuren was, maar mn pols is gewoon vet belangrijk voor mijn studie, en dus mijn werk later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |