quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, heb je alle foto's zelf gemaakt, je staat er amper op.
Ah, kookmeet verplaatst naar mobloquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:01 schreef Faithy het volgende:
ik ga wel een keer een cursus lekker en gezond koken geven![]()
QFT!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
ik heb daar een groot genoege keuken voor
Ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH my fucking godik krijg gewoon een te geniale foto op gestuurd van swarma en mij
Beter mijd ik camera's voortaan als ik zat ben
quote:Blijf je vanna-na-na-na-navond bij mij
Zie ik je la-la-later aan het ontbijt
Welke fa-fa-fantasieën heb jij
Wanneer je naar me kijkt
Ga jij met me mee
Ga jij met me mee
ben gewoon ziekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Ben je ergens misselijk van geworden of zomaar?
Ik dacht serieus hetzelfde haha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten
Maar wel meteen msnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten
Dat is hét nummer van de intro 2008quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie ik heb zon klote hekel aan dat lied, blijft constant in mijn kop hangen, op weekendkamp draaide ze hem namelijk 3 keer per uur..
quote:Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen
We rijden over prairies
Steeds op zoek naar avontuur
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Sterf ik aan de totempaal
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Zo spannend is 't nou ook allemaal nietquote:
Opera 10 resized de pics niet automatisch, dus ik kreeg full frontal nudity van Swarma op men scherm. Dat is wel shockingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo spannend is 't nou ook allemaal niet.
Niet alleen maandag, en niet alleen bij Ovumquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die draaide ze bij Ovum novum maandag
Briljant nummer tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat lassonummer hoorde ik ook bij Ovum, die kende ik niet
LastRequest?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje op EG heeft een baby gekregen en die heeft dezelfde naam als ik
Echt apart!
quote:
Iets met swarma's NMGN in zijn naamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een geniale TTingeving?
er zijn al hele KLB-topics overquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Iets met swarma's NMGN in zijn naam
Vind ik niet maar er is hier vast wel iemand die het niet met me eens isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef Faithy het volgende:
zitten bij Ovum eigenlijk dezelfde kansloze kakkers als bij Carolus?
Beetje laat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iets met swarma's NMGN in zijn naam
patatje metalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet die band die allemaal metalversies maakt van "normale nummers", ze stonden op de waalkade afgelopen zomerfeesten maar we waren te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |