Missie, al dat kon had ik het wel gedaan. Helaas heeft de betreffende user z'n inbox uit staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 05:17 schreef Mikkie het volgende:
-edit: ik heb niet voor niks zijn posts verwijderd, dit gaan we dus níet doen hier. als je hem zo nodig wilt aanspreken, doe dat dan maar via PM oid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow was ik het vergeten te melden ? ik heb een cabrio sinds kort
Matig Duppie! Vriend van me had dat ook, zo'n bultje met vocht, ter hoogte van het gewricht. Twee keer doorgeprikt maar het bleef terugkomen, uiteindelijk is ie eraan geopereerd en volgens mij is het nu wel wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Dupje het volgende:
Pfff de orthopeed was stom. Ik had echo laten maken van mn pols tijdje geleden, zat er duidelijk op beide pezen vocht, ofwel ontstoken. Dus ik naar orthopeed voor een "uitslag", kan hij niks aan mn pols doen! Opereren kon die niet, nee gelukkig niet, want dat vond ik ook wel iets te ver gaan. Nu ben ik na lang aandringen doorgestuurd naar ergo therapie.
Bluh, ik had echt t idee dat ik aan t zeuren was, maar mn pols is gewoon vet belangrijk voor mijn studie, en dus mijn werk later!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie mouse is een dikke klootzak die woont in disneyland!!!
foto van betreffende muis:
[ afbeelding ]
Helaas dan wel ondersteboven en achterstevoren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma heeft zijn humorpet weer op?
Je zou natuurlijk ook zelf naar haar kunnen smsen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, hoer.. Je hebt me nog steeds niet gesmst.. Dus ben je nog steeds bezig of was het een grote deceptie..
Ze heeft gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo zei maandag tegen me op het I-feest dat ze zou posten! heeft ze trouwens ook niet gedaan
Maar iig ze ging maandag voor het eerst inNijmegen
slapen en dan ging ze neuken met rene..
Dus ik zo bedankt voor de infoen toen zei ze van jah ik sms wel oft lekker was..
In dat gare Nijmegenarentopic jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
Ze heeft gepost.
Ja ik had er eerst al achter staan "ik weet alleen niet meer precies waar en wanneer" maar dat heb ik om een of andere reden weggehaald hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In dat gare Nijmegenarentopic ja.
Ja nee ik wil die info nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze heeft gepost.
En voor de informatie die je van dr wil hebben:
Ze heeft het toch al aangeboden...beetje bespelen en dan komt ze ook voor jou wel met de autoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef LastRequest het volgende:
Moeders vond het zo leuk dat we allebei vandaag naar huis komt dat ze ons wel met de auto wilde ophalen
Zegt zusje dat ze toch niet naar huis gaat
Nee ze heeft een altoverjaardag ofzo. Onzin zeg ik jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, mams is een gevaar op de weg.
Is ook zo maar dan vind ik het lullig haha.. ik vraag wel of ze me in Ede ophaalt, scheelt me ook een half uur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze heeft het toch al aangeboden...beetje bespelen en dan komt ze ook voor jou wel met de auto
geen seksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, hoer.. Je hebt me nog steeds niet gesmst.. Dus ben je nog steeds bezig of was het een grote deceptie..
Mailen is toch veel makkelijker dan branden.. En dan heb ik ze tenminste meteen nu, niet pas dinsdagquote:ps: ik brand de foto's wel ff voor je. Mailen is altijd een heel gedoe.
Ik heb zojuist een bakkie gemaaktquote:
Dat gaat ze helemaal nooit snappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Foto's zijn te groot om te mailen, gewoon rarren en dan via msn. Zo hebben wij 't gedaan met 500MB aan foto's zo'n beetje
.
Ik denk ook niet dat alle foto's hyvesgeschikt zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze kan ze ook op hyves gooien, maar dat is brak voor de kwaliteit.
Pindakaas met hagelslagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een boterham met hagelslag eten zonder boter is niet zo handig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, swarma is een gevaar op de weg.
boter, hagelslag op de boterham, en dan nog een heel klein laagje boter eroverheen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een boterham met hagelslag eten zonder boter is niet zo handig
Ik doe zelfs geen boter bij mijn hagelslag zo ranzig vind ik hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:38 schreef Faithy het volgende:
[..]
boter, hagelslag op de boterham, en dan nog een heel klein laagje boter eroverheen.
zo blijft het plakken en is het lekkerterwijl ik normaal geen boter lust
Damn dat klinkt lekker! Als je nou hier een stukje komt brengen, heb ik wel zeezout voor jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb iets lekkers in de oven staan... stukjes pitabrood met daarop olijfolie, gehakte knoflook & rode pepers en zout! Eigenlijk moet er zeezout op maar dat heb ik niet
Ik ben echt aan het minderenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:40 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de beste manier om 10 hamburgers te eten?
Goed topic voor CP, die is immers zo getraind
Dat is ook niet gezond hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het minderenEet steeds gezonder, heb al tijden de verleiding van de Mac weten te weerstaan. En ook de friettent levert mij vaak niet meer dan een frikandel speciaal. Als het dan toch snel eten moet zijn, dan zo gezond mogelijk, een durum shoarma dus
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef LastRequest het volgende:
Volgende keer kom ik jullie verblijden met mijn aanwezigheid in ruil voor zeezout, voor deze keer heb ik er al keukenzout overheen gegooid
Durum lamsshoarma, tortilla met ijsbergsla komkommer augurk tomaat wortel, lamsshoarma vd grill. En ja wel een bak knoflooksaus maar boeie. Gezonder dan een friet super / big mac / loempia / pizzaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook niet gezond hoorMaar inderdaad, in verhouding met de Mac wel. Al ligt dat ook aan de hoeveelheid saus die je erop kwakt. Ik heb gisteren weer eens friet gehaald met een vriend van me, verder al de hele week netjes gekookt
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, heb je alle foto's zelf gemaakt, je staat er amper op.
Ah, kookmeet verplaatst naar mobloquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:01 schreef Faithy het volgende:
ik ga wel een keer een cursus lekker en gezond koken geven![]()
QFT!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
ik heb daar een groot genoege keuken voor
Ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH my fucking godik krijg gewoon een te geniale foto op gestuurd van swarma en mij
Beter mijd ik camera's voortaan als ik zat ben
quote:Blijf je vanna-na-na-na-navond bij mij
Zie ik je la-la-later aan het ontbijt
Welke fa-fa-fantasieën heb jij
Wanneer je naar me kijkt
Ga jij met me mee
Ga jij met me mee
ben gewoon ziekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Ben je ergens misselijk van geworden of zomaar?
Ik dacht serieus hetzelfde haha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten
Maar wel meteen msnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten
Dat is hét nummer van de intro 2008quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie ik heb zon klote hekel aan dat lied, blijft constant in mijn kop hangen, op weekendkamp draaide ze hem namelijk 3 keer per uur..
quote:Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen
We rijden over prairies
Steeds op zoek naar avontuur
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Sterf ik aan de totempaal
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Zo spannend is 't nou ook allemaal nietquote:
Opera 10 resized de pics niet automatisch, dus ik kreeg full frontal nudity van Swarma op men scherm. Dat is wel shockingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo spannend is 't nou ook allemaal niet.
Niet alleen maandag, en niet alleen bij Ovumquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die draaide ze bij Ovum novum maandag
Briljant nummer tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:45 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat lassonummer hoorde ik ook bij Ovum, die kende ik niet
LastRequest?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje op EG heeft een baby gekregen en die heeft dezelfde naam als ik
Echt apart!
quote:
Iets met swarma's NMGN in zijn naamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand een geniale TTingeving?
er zijn al hele KLB-topics overquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Iets met swarma's NMGN in zijn naam
Vind ik niet maar er is hier vast wel iemand die het niet met me eens isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef Faithy het volgende:
zitten bij Ovum eigenlijk dezelfde kansloze kakkers als bij Carolus?
Beetje laat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iets met swarma's NMGN in zijn naam
patatje metalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet die band die allemaal metalversies maakt van "normale nummers", ze stonden op de waalkade afgelopen zomerfeesten maar we waren te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |