Yashi gaat bellen om te reserveren, 2 banen om 21:30quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bowlen @ alround 4 september
Komers:
LR
LG
Yasha
Moblo
CP
Irishbastard!!!
Swarma
Piet
Houniet
nikszeggersmaardoorwatsmsjesuiteindelijktochkomers:
Mikkie
Misschieners:
Bram
Niet komers:
Californium zit in het prachtige Edinburgh!
owjaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
nee hm 7 in totaal dus een euro pp ongeveer
wtfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou aangezien Yashaaa niet opschiet heb ik maar gebeldGereserveerd nu baan 7 en 8, half 10
4 schat 4quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
hahahahahahahahahhahahahahahahahbeetje ongeduldig ? dalijk hebben we 2 banen
wtf jij hebt toch gebeldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb je nou gereserveerd Yashi?
Eten moet ik ff kijken wat men rooster is, lijkt me wel leuk
neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf jij hebt toch gebeld?
Wie is 't überhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:15 schreef Mikkie het volgende:
Miesjel kan trouwens uit de OP, die kan die dag niet.
Zolang je zelf niet voor de gek gehouden wordt is het zeker allemaal primaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nu ook niet meer bellen ook
goed idee iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tof als jij voor ons gaat koken
Ik dacht dat je me kendequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
LR, je bent wel echt grandioos maf als je hier in trapt
Mja je weet het niet hè, groepsdruk enzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me kende![]()
Maare nee sorry. Ik ga ook de dag erna op intro dus volgens mij ben ik dan gestresst![]()
Wel lief dat ik de sterkok ben hahaha, al klinken Mikkies kookkkunsten ook sterrig.
whehehe wat een aangebrande typjes vandaagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ga jij nou maar bellen, als je zo stoer zo'n grapje kan maken kan je ook stoer reserveren. @CP
Laatste opmerking hierover in dit topic sorry jongens: nee ik heb geen idee hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:42 schreef Mikkie het volgende:
Oh god, krijg je dat soort grappen? Okay, op dit moment besluit ik niet bij Ovum te gaan.
Callcenter werk. Dát is nou waarom ik HBO doequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ga jij nou maar bellen, als je zo stoer zo'n grapje kan maken kan je ook stoer reserveren. @CP
Ik ben benieuwd wie, intro is net voorbij en HBOintro telde toch niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
paar mensen hebben een feestweek
Spelbreker!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar zullen we voor de lol gewoon even int andere topic daar over lullen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie, intro is net voorbij en HBOintro telde toch niet?
quote:
quote:
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz doorquote:
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die rellen altijd aan mij linken, ik ben zo lief als een klein konijntje
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die rellen altijd aan mij linken, ik ben zo lief als een klein konijntje
kan jij ff zon wirless cable cutter gaan kopen dan doe ik t graag voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz door![]()
[..]
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder op
Nee, Yashi is even aan 't uitrazen na de kutgrap, dan gaat ze moed verzamelen en om kwart voor 5 gaat ze bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
en nu weer ot: is er gereserveerd?
nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
en nu weer ot: is er gereserveerd?
Of F& Fquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz door![]()
[..]
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder op
quote:
quote:
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!quote:
ja hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!
Ik wilde eigenlijk net alweer gaan bellen, maar uit principiel oogpunt moet ik het eigenlijk gewoon niet doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, Yashi is even aan 't uitrazen na de kutgrap, dan gaat ze moed verzamelen en om kwart voor 5 gaat ze bellen.
Haha Mik ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!
Jij en principesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net alweer gaan bellen, maar uit principiel oogpunt moet ik het eigenlijk gewoon niet doen.
Ja, dus? Lekker makkelijk slachtoffer danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha Mik ik dacht precies hetzelfde!
Maar ik dacht hij voelt zich al zo gepest.
krijg je me die hbo ers hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Lekker makkelijk slachtoffer dan.
over 20 min mag jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:als er ooit nog banen gereserveerd worden..
En de worp daarna analyserenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
ja zou misschien wel handig zijn ja
zijn wij sneller klaar dat wel, wo ers gaan gelijk berekenen enzo wat de makkelijkste hoek is
Damn, mijn posts worden wel gelezen.quote:
Bedoel je mij en swarma?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En de worp daarna analyseren![]()
Ik vind het een strak plan, sta ik tenminste naast aardige meisjes
Lieverd om die post is zelfs uitgebreid gelachen in hét msngesprek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, mijn posts worden wel gelezen.
Dacht dat LG ook hbo deedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bedoel je mij en swarma?
Of zit er hier nog een meisjesHBO'er?
Doe maar niet zo populair hoor. Wacht maar, als je ze echt nodig hebt laten ze je zo hard vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Lieverd om die post is zelfs uitgebreid gelachen in hét msngesprek!
ech niequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
als je ze echt nodig hebt laten ze je zo hard vallen
ging vast neit over jouw pietquote:
quote:
Waarom moet ik nou weer chickies voor je hosselen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Prima, ik tel 9 manAnders neemt LR nog maar wat vriendinnen mee
Tis verkapt bierdrinkouwehoermoment, die ballen zijn er symbolischquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer chickies voor je hosselen?
En wij bowlen meestal met 4 man per baan.. dat gaat ons dan nog te sloomMet hoeveel gaan jullie dan aan een baan staan?
Het wachten op iedereen omdat er weer iemand aan de beurt is die 't niet in de gate heeft duurt 't langstquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:25 schreef LastRequest het volgende:
En wij bowlen meestal met 4 man per baan.. dat gaat ons dan nog te sloomMet hoeveel gaan jullie dan aan een baan staan?
Vanwege de hoge mate van identiteitsbescherming ben ik tegenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre dit keer gaan we wel echte namen doorgevenen niet weer Yashii, pietjepuk, motooorbloempje enzo
Dat mens kon gewoon niet lezen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar die zijn tenminste nog goed gespeld:o
Das nietquote:
Die plannen zijn in aanbouwquote:Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, aangezien het om half 10 is, ga ik van tevoren sowieso etenZijn er plannen om dit centraal te doen dan?
Qua eten haken of de hele meet?quote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wil wel mee eten.. onder voorbehoud van de info die ik nog moet krijgen voor de introweek. Als het te druk wordt haak ik denk ik. Ik ben trouwens wel laat klaar donderdag.. even checken.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:52 schreef Brammie1 het volgende:
ik kom niet mee eten
Zie op mijn rooster dat ik pas om 6 uur thuis benquote:Op maandag 1 september 2008 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik schrok al LR
Dus
eters:
Swarma
Yashi
Irishbastard
Misschieners
LR
Niet eters
Mikkie
CP
Ik met een beetje pech nog een half uur laterquote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zie op mijn rooster dat ik pas om 6 uur thuis ben
Bowlen is half tien dacht ik. Kom je erbij staan, biertje doen (als dat mag/kan/wil, anders een colaatjequote:Op maandag 1 september 2008 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
ok hoe zit dat nu met dat eten? en hoe laat is dat bowlen?
Zet mij maar bij de misschieners! Bowlen zelf ga ik niet doen!
Je denkt toch niet dat ik al jullie gespam ga zitten nalezen ofniet?quote:Op maandag 1 september 2008 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben al die mannen sperma in hun ogen of wat
Ik geef het op.. LR wij gaan samen wel ergens eten
Ik zit tot half 7 op school, ga dan niet eerst naar huis toequote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zie op mijn rooster dat ik pas om 6 uur thuis ben
Ik weiger dat voor iedereen te beslissenquote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Houniet het volgende:
We gingen rond een uur of 7 eten zei je hierboven he, maar waar..?
Dan beslissen we toch samenquote:Op maandag 1 september 2008 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weiger dat voor iedereen te beslissen
Wat vindt men hier lekker? En dan heb ik het nu over etenquote:
Is ookquote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef LastRequest het volgende:
Pannenkoeken eten in een restaurant vind ik zo'n raar iets, kijk ik weet dat je de meeste restaurantgerechten thuis goedkoper kunt maken.. maar pannenkoeken kosten dan echt ¤10,- ofzo terwijl je die voor minder dan een euro kunt maken
Camelot ben ik nog nooit geweest, lijkt me iig prima.
We gaan dus daar heenquote:Op maandag 1 september 2008 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind een meisje dat daar werkt erg lekker
Riva? Dan kan je net zo goed bij de Refter gaan etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
ok riva 19 uur welterusten houniet ik ga zelf ook trouwenstot morgen
Dat is wel waar ja! Het is sowieso een eindje fietsen van het bowling centrum.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:51 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik wel eens langsgefietst ja. Lijkt me geen handige locatie, aangezien misschien niet iedereen met de fiets komt.
Das sowieso de enige reden waarom ik kom! Yashaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
misschien nodigd yasha je wel uit om te blijven slapen
Kerel, vanuit jouw huis is alles een eind fietsenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
En voor mij is 't weer een eind fietsen. Als 't weer maar beter is dan de eerste keer bowlen, mijn god
.
Ik vind er gewoon geen hol meer aan, maar dat komt omdat ik er te vaak ben geweest. Bovendien is 14 euro voor een menu niet echt heel goedkoop. Neem er twee drankjes bij en je bent alweer bijna twee tientjes kwijt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Wat is er nou mis met Riva?
Ik vond het echt superlekker en niet duur.
Maar jij gaat niet eens mee etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:51 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik wel eens langsgefietst ja. Lijkt me geen handige locatie, aangezien misschien niet iedereen met de fiets komt.
Ik heb een luchtbed en een slaapzak!! alleen geen pompquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
misschien nodigd yasha je wel uit om te blijven slapen
Ze heeft 't toch over "niet iedereen" en dus niet alleen over zichzelfquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar jij gaat niet eens mee eten!!
Ik vroeg waarom wij het vorige keer daar niet leuk vonden aan mijn vriendinnen, en dat was de bediening en dat het eten niet echt top was, maar daar kan ik me niet echt meer veel van herinneren..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Wat is er nou mis met Riva?
Ik vond het echt superlekker en niet duur.
pietje kan zelf heel goed pompen denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb een luchtbed en een slaapzak!! alleen geen pompvoor Piet dan he
![]()
verkeerde quotequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pietje kan zelf heel goed pompen denk ikmiss wil die je t wel laten zien
Ik zal je eens uitnodigen als mijn moeder kookt! Dan piep je wel anders knapperd!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef Houniet het volgende:
Boeiend, lekker eten of vies eten. Ik eet bijna alles als ik honger heb. Geld maakt mij niet zoveel uit.
Welke informatie heb jij die wij nog missen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal je eens uitnodigen als mijn moeder kookt! Dan piep je wel anders knapperd!
In het kader van het gezond eten-project van o.a. Yashi, LR en ik kan dat natuurlijk niet hèquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
Dus eerst gaan we bowlen dan naar de BK?
Weet ik toch schat, zit je een beetje in het ootje te nemenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
We waren tegelijk, dat zag ik toch niet
Mja dat wel. Twee uur parkeergeld is zo'n vier euro. Is wel te overzien. Ik heb laatst ongepland een middag in de stad gehangen (planning was een uurtje), moest twaalf euro parkeergeld dokkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das wel een beetje zondequa parkeergeld
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Mijn moeder zit in Kopenhagen![]()
En gisteren in Edinburgh.
Ik wil ook shoppen met mams![]()
kraskras
Mikkie gaat wel met je shoppenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Mijn moeder zit in Kopenhagen![]()
En gisteren in Edinburgh.
Ik wil ook shoppen met mams![]()
kraskras
Wat een lijstquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shitquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
Tssk, hoe kunnen jullie mij nou vergeten![]()
Ik stem overigens voor Riva, goed eten, betaalbaar, en zoals swarma al zei: Lekkere serveersters
Als ze maar niet weer bier over me heen gooien
Ik komquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je stopt met draaikonten wel ja.
En ik moet eerst terug naar Wijchen, niet direct naar Nijmegen. Dat betekend dat ik ook nog 45 min moet fietsen ja... Maargoed ik kom, hoe dan ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:40 schreef LastRequest het volgende:
CP dat half 6 is echt geen excuus, ik ben pas half 6 uit! In Arnhem ja!
Maar ik ga met OVquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En ik moet eerst terug naar Wijchen, niet direct naar Nijmegen. Dat betekend dat ik ook nog 45 min moet fietsen ja... Maargoed ik kom, hoe dan ook
!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je stopt met draaikonten wel ja.
Lingerie shoppen dan hè. Als man mee lingerie shoppen is koningquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mikkie gaat wel met je shoppen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lingerie shoppen dan hè. Als man mee lingerie shoppen is koning. Zelfs als het niet voor je eigen vriendin is.
Ik stel me nu echt jou voor met zo'n mafiahoedje op en 2 dikke guns en dan zo rollend door de Rivaquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
Dan eet ik wel niet mee, ik heb een bloedvete lopen bij de Riva
Roddeeeeeeeeeeeels!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
Dan eet ik wel niet mee, ik heb een bloedvete lopen bij de Riva
Verassingen zijn leukerquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lingerie shoppen dan hè. Als man mee lingerie shoppen is koning. Zelfs als het niet voor je eigen vriendin is.
Soms ook wel ja. Maar toch, dat uitzoeken enzo...je eigen stem inbrengen en het tussentijds keuren, da's ook geen strafquote:
Hier ben ik het niet mee eens! Maar laten we de bagger maar aan de andere kant houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie een vrouw liever naakt dan in lingerie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |