Yashi gaat bellen om te reserveren, 2 banen om 21:30quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bowlen @ alround 4 september
Komers:
LR
LG
Yasha
Moblo
CP
Irishbastard!!!
Swarma
Piet
Houniet
nikszeggersmaardoorwatsmsjesuiteindelijktochkomers:
Mikkie
Misschieners:
Bram
Niet komers:
Californium zit in het prachtige Edinburgh!
owjaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
nee hm 7 in totaal dus een euro pp ongeveer
wtfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou aangezien Yashaaa niet opschiet heb ik maar gebeldGereserveerd nu baan 7 en 8, half 10
4 schat 4quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
hahahahahahahahahhahahahahahahahbeetje ongeduldig ? dalijk hebben we 2 banen
wtf jij hebt toch gebeldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb je nou gereserveerd Yashi?
Eten moet ik ff kijken wat men rooster is, lijkt me wel leuk
neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf jij hebt toch gebeld?
Wie is 't überhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:15 schreef Mikkie het volgende:
Miesjel kan trouwens uit de OP, die kan die dag niet.
Zolang je zelf niet voor de gek gehouden wordt is het zeker allemaal primaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nu ook niet meer bellen ook
goed idee iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tof als jij voor ons gaat koken
Ik dacht dat je me kendequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
LR, je bent wel echt grandioos maf als je hier in trapt
Mja je weet het niet hè, groepsdruk enzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me kende![]()
Maare nee sorry. Ik ga ook de dag erna op intro dus volgens mij ben ik dan gestresst![]()
Wel lief dat ik de sterkok ben hahaha, al klinken Mikkies kookkkunsten ook sterrig.
whehehe wat een aangebrande typjes vandaagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ga jij nou maar bellen, als je zo stoer zo'n grapje kan maken kan je ook stoer reserveren. @CP
Laatste opmerking hierover in dit topic sorry jongens: nee ik heb geen idee hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:42 schreef Mikkie het volgende:
Oh god, krijg je dat soort grappen? Okay, op dit moment besluit ik niet bij Ovum te gaan.
Callcenter werk. Dát is nou waarom ik HBO doequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ga jij nou maar bellen, als je zo stoer zo'n grapje kan maken kan je ook stoer reserveren. @CP
Ik ben benieuwd wie, intro is net voorbij en HBOintro telde toch niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
paar mensen hebben een feestweek
Spelbreker!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar zullen we voor de lol gewoon even int andere topic daar over lullen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie, intro is net voorbij en HBOintro telde toch niet?
quote:
quote:
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz doorquote:
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die rellen altijd aan mij linken, ik ben zo lief als een klein konijntje
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die rellen altijd aan mij linken, ik ben zo lief als een klein konijntje
kan jij ff zon wirless cable cutter gaan kopen dan doe ik t graag voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz door![]()
[..]
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder op
Nee, Yashi is even aan 't uitrazen na de kutgrap, dan gaat ze moed verzamelen en om kwart voor 5 gaat ze bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
en nu weer ot: is er gereserveerd?
nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
en nu weer ot: is er gereserveerd?
Of F& Fquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz door![]()
[..]
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder op
quote:
quote:
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!quote:
ja hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!
Ik wilde eigenlijk net alweer gaan bellen, maar uit principiel oogpunt moet ik het eigenlijk gewoon niet doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, Yashi is even aan 't uitrazen na de kutgrap, dan gaat ze moed verzamelen en om kwart voor 5 gaat ze bellen.
Haha Mik ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!
Jij en principesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net alweer gaan bellen, maar uit principiel oogpunt moet ik het eigenlijk gewoon niet doen.
Ja, dus? Lekker makkelijk slachtoffer danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha Mik ik dacht precies hetzelfde!
Maar ik dacht hij voelt zich al zo gepest.
krijg je me die hbo ers hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Lekker makkelijk slachtoffer dan.
over 20 min mag jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:als er ooit nog banen gereserveerd worden..
En de worp daarna analyserenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
ja zou misschien wel handig zijn ja
zijn wij sneller klaar dat wel, wo ers gaan gelijk berekenen enzo wat de makkelijkste hoek is
Damn, mijn posts worden wel gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |