Yashi gaat bellen om te reserveren, 2 banen om 21:30quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bowlen @ alround 4 september
Komers:
LR
LG
Yasha
Moblo
CP
Irishbastard!!!
Swarma
Piet
Houniet
nikszeggersmaardoorwatsmsjesuiteindelijktochkomers:
Mikkie
Misschieners:
Bram
Niet komers:
Californium zit in het prachtige Edinburgh!
owjaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
nee hm 7 in totaal dus een euro pp ongeveer
wtfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou aangezien Yashaaa niet opschiet heb ik maar gebeldGereserveerd nu baan 7 en 8, half 10
4 schat 4quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
hahahahahahahahahhahahahahahahahbeetje ongeduldig ? dalijk hebben we 2 banen
wtf jij hebt toch gebeldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb je nou gereserveerd Yashi?
Eten moet ik ff kijken wat men rooster is, lijkt me wel leuk
neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf jij hebt toch gebeld?
Wie is 't überhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:15 schreef Mikkie het volgende:
Miesjel kan trouwens uit de OP, die kan die dag niet.
Zolang je zelf niet voor de gek gehouden wordt is het zeker allemaal primaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga nu ook niet meer bellen ook
goed idee iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tof als jij voor ons gaat koken
Ik dacht dat je me kendequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
LR, je bent wel echt grandioos maf als je hier in trapt
Mja je weet het niet hè, groepsdruk enzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me kende![]()
Maare nee sorry. Ik ga ook de dag erna op intro dus volgens mij ben ik dan gestresst![]()
Wel lief dat ik de sterkok ben hahaha, al klinken Mikkies kookkkunsten ook sterrig.
whehehe wat een aangebrande typjes vandaagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ga jij nou maar bellen, als je zo stoer zo'n grapje kan maken kan je ook stoer reserveren. @CP
Laatste opmerking hierover in dit topic sorry jongens: nee ik heb geen idee hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:42 schreef Mikkie het volgende:
Oh god, krijg je dat soort grappen? Okay, op dit moment besluit ik niet bij Ovum te gaan.
Callcenter werk. Dát is nou waarom ik HBO doequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ga jij nou maar bellen, als je zo stoer zo'n grapje kan maken kan je ook stoer reserveren. @CP
Ik ben benieuwd wie, intro is net voorbij en HBOintro telde toch niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
paar mensen hebben een feestweek
Spelbreker!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar zullen we voor de lol gewoon even int andere topic daar over lullen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie, intro is net voorbij en HBOintro telde toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |