quote:
quote:
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz doorquote:
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die rellen altijd aan mij linken, ik ben zo lief als een klein konijntje
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die rellen altijd aan mij linken, ik ben zo lief als een klein konijntje
kan jij ff zon wirless cable cutter gaan kopen dan doe ik t graag voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz door![]()
[..]
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder op
Nee, Yashi is even aan 't uitrazen na de kutgrap, dan gaat ze moed verzamelen en om kwart voor 5 gaat ze bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
en nu weer ot: is er gereserveerd?
nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
en nu weer ot: is er gereserveerd?
Of F& Fquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fuck man swarma, knip die ethernet kabel plz door![]()
[..]
Volgens mij zit je op het verkeerde subforum, ONZ is verder op
quote:
quote:
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!quote:
ja hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!
Ik wilde eigenlijk net alweer gaan bellen, maar uit principiel oogpunt moet ik het eigenlijk gewoon niet doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, Yashi is even aan 't uitrazen na de kutgrap, dan gaat ze moed verzamelen en om kwart voor 5 gaat ze bellen.
Haha Mik ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat goed van je swarma, al drie posts zonder spelfout!
Jij en principesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net alweer gaan bellen, maar uit principiel oogpunt moet ik het eigenlijk gewoon niet doen.
Ja, dus? Lekker makkelijk slachtoffer danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha Mik ik dacht precies hetzelfde!
Maar ik dacht hij voelt zich al zo gepest.
krijg je me die hbo ers hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Lekker makkelijk slachtoffer dan.
over 20 min mag jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:als er ooit nog banen gereserveerd worden..
En de worp daarna analyserenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
ja zou misschien wel handig zijn ja
zijn wij sneller klaar dat wel, wo ers gaan gelijk berekenen enzo wat de makkelijkste hoek is
Damn, mijn posts worden wel gelezen.quote:
Bedoel je mij en swarma?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En de worp daarna analyseren![]()
Ik vind het een strak plan, sta ik tenminste naast aardige meisjes
Lieverd om die post is zelfs uitgebreid gelachen in hét msngesprek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, mijn posts worden wel gelezen.
Dacht dat LG ook hbo deedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bedoel je mij en swarma?
Of zit er hier nog een meisjesHBO'er?
Doe maar niet zo populair hoor. Wacht maar, als je ze echt nodig hebt laten ze je zo hard vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Lieverd om die post is zelfs uitgebreid gelachen in hét msngesprek!
ech niequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
als je ze echt nodig hebt laten ze je zo hard vallen
ging vast neit over jouw pietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |