Bedoel je mij en swarma?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En de worp daarna analyseren![]()
Ik vind het een strak plan, sta ik tenminste naast aardige meisjes
Lieverd om die post is zelfs uitgebreid gelachen in hét msngesprek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, mijn posts worden wel gelezen.
Dacht dat LG ook hbo deedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bedoel je mij en swarma?
Of zit er hier nog een meisjesHBO'er?
Doe maar niet zo populair hoor. Wacht maar, als je ze echt nodig hebt laten ze je zo hard vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Lieverd om die post is zelfs uitgebreid gelachen in hét msngesprek!
ech niequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
als je ze echt nodig hebt laten ze je zo hard vallen
ging vast neit over jouw pietquote:
quote:
Waarom moet ik nou weer chickies voor je hosselen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Prima, ik tel 9 manAnders neemt LR nog maar wat vriendinnen mee
Tis verkapt bierdrinkouwehoermoment, die ballen zijn er symbolischquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer chickies voor je hosselen?
En wij bowlen meestal met 4 man per baan.. dat gaat ons dan nog te sloomMet hoeveel gaan jullie dan aan een baan staan?
Het wachten op iedereen omdat er weer iemand aan de beurt is die 't niet in de gate heeft duurt 't langstquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:25 schreef LastRequest het volgende:
En wij bowlen meestal met 4 man per baan.. dat gaat ons dan nog te sloomMet hoeveel gaan jullie dan aan een baan staan?
Vanwege de hoge mate van identiteitsbescherming ben ik tegenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre dit keer gaan we wel echte namen doorgevenen niet weer Yashii, pietjepuk, motooorbloempje enzo
Dat mens kon gewoon niet lezen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar die zijn tenminste nog goed gespeld:o
Das nietquote:
Die plannen zijn in aanbouwquote:Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, aangezien het om half 10 is, ga ik van tevoren sowieso etenZijn er plannen om dit centraal te doen dan?
Qua eten haken of de hele meet?quote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik wil wel mee eten.. onder voorbehoud van de info die ik nog moet krijgen voor de introweek. Als het te druk wordt haak ik denk ik. Ik ben trouwens wel laat klaar donderdag.. even checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |