En ik moet eerst terug naar Wijchen, niet direct naar Nijmegen. Dat betekend dat ik ook nog 45 min moet fietsen ja... Maargoed ik kom, hoe dan ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:40 schreef LastRequest het volgende:
CP dat half 6 is echt geen excuus, ik ben pas half 6 uit! In Arnhem ja!
Maar ik ga met OVquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En ik moet eerst terug naar Wijchen, niet direct naar Nijmegen. Dat betekend dat ik ook nog 45 min moet fietsen ja... Maargoed ik kom, hoe dan ook
!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je stopt met draaikonten wel ja.
Lingerie shoppen dan hè. Als man mee lingerie shoppen is koningquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mikkie gaat wel met je shoppen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lingerie shoppen dan hè. Als man mee lingerie shoppen is koning. Zelfs als het niet voor je eigen vriendin is.
Ik stel me nu echt jou voor met zo'n mafiahoedje op en 2 dikke guns en dan zo rollend door de Rivaquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
Dan eet ik wel niet mee, ik heb een bloedvete lopen bij de Riva
Roddeeeeeeeeeeeels!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
Dan eet ik wel niet mee, ik heb een bloedvete lopen bij de Riva
Verassingen zijn leukerquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lingerie shoppen dan hè. Als man mee lingerie shoppen is koning. Zelfs als het niet voor je eigen vriendin is.
Soms ook wel ja. Maar toch, dat uitzoeken enzo...je eigen stem inbrengen en het tussentijds keuren, da's ook geen strafquote:
Hier ben ik het niet mee eens! Maar laten we de bagger maar aan de andere kant houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie een vrouw liever naakt dan in lingerie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |