Dat is wel waar ja! Het is sowieso een eindje fietsen van het bowling centrum.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:51 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik wel eens langsgefietst ja. Lijkt me geen handige locatie, aangezien misschien niet iedereen met de fiets komt.
Das sowieso de enige reden waarom ik kom! Yashaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
misschien nodigd yasha je wel uit om te blijven slapen
Kerel, vanuit jouw huis is alles een eind fietsenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
En voor mij is 't weer een eind fietsen. Als 't weer maar beter is dan de eerste keer bowlen, mijn god
.
Ik vind er gewoon geen hol meer aan, maar dat komt omdat ik er te vaak ben geweest. Bovendien is 14 euro voor een menu niet echt heel goedkoop. Neem er twee drankjes bij en je bent alweer bijna twee tientjes kwijt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Wat is er nou mis met Riva?
Ik vond het echt superlekker en niet duur.
Maar jij gaat niet eens mee etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:51 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik wel eens langsgefietst ja. Lijkt me geen handige locatie, aangezien misschien niet iedereen met de fiets komt.
Ik heb een luchtbed en een slaapzak!! alleen geen pompquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
misschien nodigd yasha je wel uit om te blijven slapen
Ze heeft 't toch over "niet iedereen" en dus niet alleen over zichzelfquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar jij gaat niet eens mee eten!!
Ik vroeg waarom wij het vorige keer daar niet leuk vonden aan mijn vriendinnen, en dat was de bediening en dat het eten niet echt top was, maar daar kan ik me niet echt meer veel van herinneren..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Wat is er nou mis met Riva?
Ik vond het echt superlekker en niet duur.
pietje kan zelf heel goed pompen denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb een luchtbed en een slaapzak!! alleen geen pompvoor Piet dan he
![]()
verkeerde quotequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pietje kan zelf heel goed pompen denk ikmiss wil die je t wel laten zien
Ik zal je eens uitnodigen als mijn moeder kookt! Dan piep je wel anders knapperd!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef Houniet het volgende:
Boeiend, lekker eten of vies eten. Ik eet bijna alles als ik honger heb. Geld maakt mij niet zoveel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |