Wat? Ik ga er toch echt geen rekening mee houden dat jij met zes vensters open zit om ze een voor een binnen een minuut in te voeren.quote:
?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ga eens die OP aanpassen jort
Ik draag helemaal geen pakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
Vuile werk.. man je draagt een pak.
Weet jij wel wat vuil werk is?
als je het over het vorige topic hebt: jewel hoorquote:
eigenlijk niet, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen pak.
of had je het niet tegen mij?
Zo? niet zo dan?quote:
Maar je reageerde precies na mijn post, dus dacht ik dat ik valselijk beschuldigd werd van het dragen van een pakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar dat geeft niet![]()
Als het over het vorige topic zou zijn gegaan had ik het vast daar wel gepostquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je het over het vorige topic hebt: jewel hoor
Sterktequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik zie jullie later wel weer. Niet teveel spammen he, gedraag je zoals ik me ook altijd gedraag.
tieten!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik zie jullie later wel weer. Niet teveel spammen he, gedraag je zoals ik me ook altijd gedraag.
Ik zou niet durven!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je reageerde precies na mijn post, dus dacht ik dat ik valselijk beschuldigd werd van het dragen van een pak.
POEP!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Val je vanzelf vanafquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
Broodje poep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
nee hoor, ik ben er ook nog.. alleen ben ik blijkbaar niet interessant genoegquote:
Al draagt een Jort een gouden pakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
Vuile werk.. man je draagt een pak.
zolang het dat maar doet, is het goedgekeurdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al draagt een Jort een gouden pak
het is en blijft een kop vol kak
Hey, het moest wel rijmen hoor
Echt welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben er ook nog.. alleen ben ik blijkbaar niet interessant genoeg
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al draagt een Jort een gouden pak
het is en blijft een kop vol kak
Hey, het moest wel rijmen hoor
Dat zeg je ook alleen vanwege mn kinky laarzenquote:
Ik begin afkickverschijnselen van je te krijgenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Klonk het volgende:
ik vind iedereen interesant, maar ben een beetje locoroco verslaafd aan het worden vrees ik...
Als je een lekker wijf bent dan ben je interessant genoegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
nee hoor, ik ben er ook nog.. alleen ben ik blijkbaar niet interessant genoeg
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Klonk het volgende:
ik vind iedereen interesant, maar ben een beetje locoroco verslaafd aan het worden vrees ik...
Daar kan ik niet op antwoorden, aangezien smaken verschillenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf bent dan ben je interessant genoeg
PSP spelquote:
Moet je ff in d'r fobo kijken!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf bent dan ben je interessant genoeg
Wanou?quote:
Ik vind het maar een lelijk wijfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanou?![]()
Ik hou niet van die onzin met subtiele hints en zo. Ik ben gewoon duidelijk. En dat zouden meer mensen moeten doen
Mag je vinden hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het maar een lelijk wijf
zoiets ?
als dat jouw mening is wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zoiets ?
jij hier, nou gaat de buurt wel heel snel achteruitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zoiets ?
Klonkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij hier, nou gaat de buurt wel heel snel achteruit
Ja hequote:
dat vraag je nou nooit aan mijquote:
maar Dribbel_ is gewoon speciaal, hij is mijn kutnewbiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vraag je nou nooit aan mij
Heb je serieus een mulitpla ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar Dribbel_ is gewoon speciaal, hij is mijn kutnewbie
Dribbel moet mij nog van de FP kennen alst goed is (en hij een goed geheugen heeft)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar Dribbel_ is gewoon speciaal, hij is mijn kutnewbie
weet ik veel, half FOK! weet het, en aangezien jij zoiets als de roddeltante van FOK! bent...quote:
HAAHAHAHHAHAHAHA JE HEBT EEN MULITPLAquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik veel, half FOK! weet het, en aangezien jij zoiets als de roddeltante van FOK! bent...
Ja, ik blijf niet bezig natuurlijk hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef Ladylike het volgende:![]()
jezus.., zit ik daar al vanaf 9 uur vanochtend op te wachten..
hij moet alleen niet zn hand uit het raampje steken, dan keert ie in één keer omquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAAHAHAHHAHAHAHA JE HEBT EEN MULITPLA
Word je dan ook uitgelachen op de weg eigenlijk ?
ow, is er ook nog een van jou onderweg dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik blijf niet bezig natuurlijk he
moet ik je teleurstellen, nee, tenminste niet publiekelijk, vinden ze mischien wat zielig ofzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAAHAHAHHAHAHAHA JE HEBT EEN MULITPLA
Word je dan ook uitgelachen op de weg eigenlijk ?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij moet alleen niet zn hand uit het raampje steken, dan keert ie in één keer om
Zwaai je wel naar andere mensen met ene multiplaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet ik je teleurstellen, nee, tenminste niet publiekelijk, vinden ze mischien wat zielig ofzo
slecht gejatquote:
Nee, dat hoop je nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef Ladylike het volgende:
ow, is er ook nog een van jou onderweg dan?
wel een met naaktfoto's van jou hoop ik
ja, we zwaaien naar elkaar jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Zwaai je wel naar andere mensen met ene multipla
Ow jah, maar is dat dan het enige dat ik van je ga krijgen lieve euhm.. kut.. euhm.. god wat ben ik slecht in enorme zoete koosnaampjes verzinnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat hoop je niet![]()
En je hebt gisteren al een PM gehad van meLieve poezelewoekie-poppedijne-beeb
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow jah, maar is dat dan het enige dat ik van je ga krijgen lieve euhm.. kut.. euhm.. god wat ben ik slecht in enorme zoete koosnaampjes verzinnenlieverd?
Krijg je niet spontaan allergische reacties al iemand zoiets tegen je zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, je wilt mail?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow, is er ook nog een van jou onderweg dan?
wel een met naaktfoto's van jou hoop ik
waar wacht je nog op? zwaaien danquote:
Ik heb niet eens een fietsquote:
Als je zo bezig blijft staat je nog een hoop te wachtenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
Ow jah, maar is dat dan het enige dat ik van je ga krijgen lieve euhm.. kut..
je weet mn mailadres toch nietquote:
zal ik mn PM box al legen dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zo bezig blijft staat je nog een hoop te wachten
Hoi LLquote:
Fhaquote:
Jij wil graag zo veel mogelijk van je boxjes gevuld zien begrijp ik?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik mn PM box al legen dan?
Ik vind het nog het lekkerst als alle prik er uit isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Ik normaal wel.. alleen lauw dus niet
dan mag jij bij mij de restjes komen drinken.. dat drink ik echt niet meerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het nog het lekkerst als alle prik er uit is
das een hele foute vraagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil graag zo veel mogelijk van je boxjes gevuld zien begrijp ik?
Ben benieuwd.quote:Beste mevrouw H, beste Esther,
Dank je voor je mailtje. Alle informatie die ik over kinderen krijg kan ik gebruiken om de sfeer in de klas beter te begrijpen en te verbeteren.
Pesten is helaas niet nieuw en blijkt zeer lastig uit te roeien. Wij zijn als school erg duidelijk over pesten en tolereren zoiets absoluut niet in de school. Kinderen weten dit en zijn ook bekend met de gevolgen (straf, bellen met ouders etc.) als zij gesnapt worden.
Toch bijven er kinderen zijn die het nodig vinden een ander te pesten. De manieren waarop Nina gepest is, zijn voorbeelden van zeer geraffineerd pestgedrag. Het is heel moeilijk om iemand daar op heterdaad mee te betrappen.
Ik weet dat Nina het in vorige schooljaren ook niet altijd makkelijk heeft gehad. Helaas is het in onze dorpscultuur zo dat je een makkelijk doelwit bent als je net een beetje anders bent dan de rest. Dit is triest maar helaas waar.
Je noemt in je mail de naam van 'Lulletje Rozenwater'. Ik heb zelf inmiddels ook al meerdere keren aanvaringen gehad met deze jongen en zelfs zijn moeder al een keer uitgenodigd voor een gesprek. Ik vind het jammer dat ik de informatie uit je mail niet eerder had, dan had ik dat graag meegenomen in een gesprek.
Ik zal zelf nog een keer een gesprek aangaan met 'Lulletje Rozenwater' waarin ik hem zal proberen te overtuigen van de pijn die hij een ander aandoet met pesten. Ook zal ik de rest van de klas in de gaten houden.
Ik ben in de klas niet gediend van pestgedrag en zal er ook mijn best voor doen dit te voorkomen.
Vriendelijke groeten,
meester Theo.
Foto's gaan prima per pmquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet mn mailadres toch niet
Van de meester dus welquote:
gatverdammequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het nog het lekkerst als alle prik er uit is
Goed zeg! Hij gooit in ieder geval niet meteen de deur dicht met een "tjah.. weinig aan te doen"quote:
Je weet het he, als Lulletje Rozenwater permanente schade moet oplopen regelen we dat. Desnoods mag hij een tijdje hier mee lezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Van de meester dus wel. Verder niet
.
Ik hou niet van prikquote:
nette mailquote:
alleen het lezen al zal hem permanente geestelijke schade toebrengenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet het he, als Lulletje Rozenwater permanente schade moet oplopen regelen we dat. Desnoods mag hij een tijdje hier mee lezen
nou.. kom op dan!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foto's gaan prima per pm
Esquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi LL
[..]
Fha![]()
.
Ach, nou ben ik toch bezig... Allemaal een.
Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet het he, als Lulletje Rozenwater permanente schade moet oplopen regelen we dat. Desnoods mag hij een tijdje hier mee lezen
ben een net meisjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is dan een heel goed antwoord![]()
![]()
Lid van de MamaSquad
Ik heb weer wat gemistquote:
gewoon een topic van makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou.. kom op dan!!
of ik weet meteen wie je kloon is die mij al de hele dag erotische afbeeldingen bij iedere PM stuurt
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben een net meisjeIk krijg al een beetje een beeld van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben een net meisjeLeugenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat kan ik um niet aandoenquote:
huh, maar jullie hadden toch twee poezen en een reuzendildoquote:
quote:
Dat zou je wel willen zeker?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
kloon is die mij al de hele dag erotische afbeeldingen bij iedere PM stuurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
*proest*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan ik um niet aandoen
zo'n erge bitch ben ik nou ook weer niet
Daaromquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen het lezen al zal hem permanente geestelijke schade toebrengen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen zeker?Das echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die idioten zitten hier ook...
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Ik zit op mijn werkquote:
Mijn kloon PMt niet.quote:of ik weet meteen wie je kloon is die mij al de hele dag erotische afbeeldingen bij iedere PM stuurt
Dat van dat bitch of van die PM'squote:
Wil je die van mij ook doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben netjes hoor, ruim mn rotzooi altijd op!
Teringquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das echt
die idioten zitten hier ook...
Ja hoorquote:
Lid van de MamaSquad
Van de bitchquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat van dat bitch of van die PM's
dat ik een bitch ben weet ik.. heb een armbandje met die tekst
Och, ben wel wat gewend als ik het hele weekend heb moeten werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TeringNa ja, je zal er maar kietel aan hebben he
Ze wordt gepest en de grootste pestkop had haar op Hyves gevondenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist![]()
Wat doen ze met Nina?
Voor!quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het topic-idee sprak met wel aan jaquote:
Zou mooi zijn als dat al gebeurt. Of als meester Theo meeleest...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das mijn kloon nietquote:
geeft heul niksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het topic-idee sprak met wel aan ja
miss ben ik toch een grotere bitch dan ik dacht
Onvoorwaardelijke liefde merk ik alquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat van dat bitch of van die PM's
dat ik een bitch ben weet ik.. heb een armbandje met die tekst
Dat gaat niet vanaf mn werk, *zucht*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Hey pier... waar blijven die pics?
Die moet ik hebbenquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde merk ik al
nog een uurtje en dan ben ik weer klaar met arbeiten
smoesjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanaf mn werk, *zucht*
We passen echt goed bij elkaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowieso
daarbij kan ik er zelf ook wat van haha
Inderdaad.quote:
Qua hoeveelheid haar klopt het wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad.
Papierversnipperaar in the flesh:
[ afbeelding ]
Gheijlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad.
Papierversnipperaar in the flesh:
[ afbeelding ]
ja maar die van jou ga ik hier niet posten, dan heb ik je niet meer voor mezelfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kon die van mij wel gewoon sturen vanaf me werk
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid haar klopt het wel ja![]()
Weet mevrouw Verbaan hiervan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar die van jou ga ik hier niet posten, dan heb ik je niet meer voor mezelf
geile sodemieter dat je bent
Zo van: Kom allemaal, rennen naar mijn foboquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
zo.. afbeelding staat in mn fobo
meer: bespaar je de moeite van de klik, ik zeg je wel wat er vernieuwd isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van: Kom allemaal, rennen naar mijn fobo![]()
Attention whore
Vast welquote:
dat dusquote:
en jij kan het weten, maar bedoel je dan beneden of boven haarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dan ga ik zo wel even kijken. Later.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meer: bespaar je de moeite van de klik, ik zeg je wel wat er vernieuwd is
Op zn hoofd. de rest kan ik niet weten namelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
en jij kan het weten, maar bedoel je dan beneden of boven haar
Dat laatste zou op zich kunnen, hij is niet zo oud als zijn naam misschien doet vermoedenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef OA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat al gebeurt. Of als meester Theo meeleest...
Hoe wist jij dat ik naar de kapper geweest benquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Vrouwelijke intuittiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik naar de kapper geweest ben
/care. Ze rotzooit zelf ook met Jan en alleman...quote:
Lekker boeiendquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Shit.. ik zie nu pas dat ik een waarschuwing heb gekregen van mn pokersite voor het chatten in het Nederlands...
weet wel wanneer ze bedoelen.. was aan een tafel met allemaal nederlanders en 1 brit.. die lul heeft dus geklaagd
nog eentje en ik mag niet meer chatten
wel koffie maar geen beurtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Op zn hoofd. de rest kan ik niet weten namelijk
nou ik vind het dus wel leuk om tijdens het poker te chattenquote:
de volgende keer dus braaf in het engelsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik vind het dus wel leuk om tijdens het poker te chatten
Ja, maar goed, daar zijn vast nog honderdtwaalf andere sites voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik vind het dus wel leuk om tijdens het poker te chatten
Dan heeft de rest idd maar pech..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
de volgende keer dus braaf in het engels![]()
koffie
Ze bestaan!!quote:
Vergeet de citroen-thee niet.quote:
Ah, daar komt de aap uit den mouw!quote:
Eerder de Drenth in Limburgquote:
En word jij ook gepest op school danquote:
Verstand op nul, blik op oneindigquote:
Heb ik een andere optie als nulquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Verstand op nul, blik op oneindig.
als je een stijve schijnen mannen niet meer na te kunnen denkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik een andere optie als nul
Waarom wil je een andere optiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik een andere optie als nul
als kind wel, maar dat ik kind was is in ieder geval qua leeftijd al een hele tijd geledenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
En word jij ook gepest op school dan.
Tuuk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
duimen we trouwens allemaal even voor Pheno
Daar heb jij dus nu last vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je een stijve schijnen mannen niet meer na te kunnen denken
op dit tempo is nummer 1000 vanaaf al aan de beurtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga # 1000 nog in zijn geheel missen zo hoor...
Maar toen was het niet omdat je import was neem ik aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
als kind wel, maar dat ik kind was is in ieder geval qua leeftijd al een hele tijd geleden
Maar daar moet ik weer bij nul beginnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar goed, daar zijn vast nog honderdtwaalf andere sites voor
Uiteraardquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
duimen we trouwens allemaal even voor Pheno
Feli!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:37 schreef Fha het volgende:
HaNormering voor een tentamen is gelijk getrokken met de opleiding in enschede dus nu heb ik twee tentamens als nog gehaald
En een tentamen van maandag heb ik ook gehaald
![]()
woohoo
nee, ik op school gezeten in mijn geboortedorpje/stadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar toen was het niet omdat je import was neem ik aan.
Nina spreekt Nederlands (ik wil iig thuis zo min mogelijk dialect horen) en ondanks het feit dat ze 'hier' (nou ja, stadje verderop, zoals zoveel kinderen hier) geboren is zal ze er nooit 'bij horen'. Want wij zijn import... En dan ook nog 's 'onaangepaste' import.
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:37 schreef Fha het volgende:
HaNormering voor een tentamen is gelijk getrokken met de opleiding in enschede dus nu heb ik twee tentamens als nog gehaald
En een tentamen van maandag heb ik ook gehaald
![]()
woohoo
WPzquote:
Jaaaquote:
Dankquote:
Dankquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben trots op je
en nu ga ik tanken en naar huis
dag iedereen
Heus niet, zolang die maar niet op zaterdag valtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga # 1000 nog in zijn geheel missen zo hoor...
Daar kunnen we natuurlijk voor zorgenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Heus niet, zolang die maar niet op zaterdag valt
Pff dan moeten we wel heel erg gaan spammen of heel erg gaan rekenenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar kunnen we natuurlijk voor zorgen
ik denk spammenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff dan moeten we wel heel erg gaan spammen of heel erg gaan rekenen
Waarom niet?quote:
O jawel.quote:
Tof!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:33 schreef Fha het volgende:
Ha! een vriend van mij gaat weer naar school dit jaarIk ben echt zooo trots
psych niet helemaal in orde dus lang niet in staat geweest om school te volgen. vandaar
Smakelijk!quote:
Smakelijkquote:
Doe maar een kop koffiequote:
Zekerquote:
quote:
het stinkt en ik krijg er maagkramp van. dat isquote:
Nee jij bent gewoonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
het stinkt en ik krijg er maagkramp van. dat isdus koffie
![]()
nou zeg!quote:
quote:
quote:
Hoe?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
nu moet je het weer goed maken hoor
Wil ik dit wel zien?quote:
Door heeeeeeeeeeel lief te doenquote:
Hoe doe ik dat?quote:
Ja uuh ik ga je niet alles voorkauwen hoor!quote:
Ja we komen er welquote:
Ja hoor, ze zingt alleen een vies liedje, verder niksquote:
Ik heb het gehoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze zingt alleen een vies liedje, verder niks.
Oowquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja uuh ik ga je niet alles voorkauwen hoor!wees creatief!
Wie gaat waar?quote:
Je kunt het!quote:
Ja zie je zo snelquote:
rumquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef dndiek het volgende:
Ik heb trouwens net een literfles rum gehaald, want ik had nog één of ander goedje liggen om piña colada te maken
Heb ik mooi een bezigheid voor zondag
als ik brak ben van de zaterdag
Vertelquote:
Ik was 12 en had nog nooit alcohol gedronken. Toen hadden we een feest. Er was nog een halve fles rum en ik werd uitgedaagd dat ik die heul niet op kon krijgen. Nou dat kon ik wel.quote:
Wa'nne gek, zoiets doe je toch niet op je 12equote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was 12 en had nog nooit alcohol gedronken. Toen hadden we een feest. Er was nog een halve fles rum en ik werd uitgedaagd dat ik die heul niet op kon krijgen. Nou dat kon ik wel.
Ben een week ziek geweestmaar.. die fles was wel leeg
echt nooit meer rum gedronken sindsdien
Nou ik welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wa'nne gek, zoiets doe je toch niet op je 12e![]()
En behalve dat, hoe is het?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb dringend tietenposts nodig. Dank.
Voor het onderzoek waterig, nu vooral luchtig.quote:
quote:
Is dat goed?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor het onderzoek waterig, nu vooral luchtig.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Jeusus. Dat is gewoon eng.quote:
quote:
Kwestie van 'bedenk goed of je écht wel wilt wat je gaat vragen'quote:
Ja, ze pompen lucht in je darmen, dat is ook meteen het pijnlijkst. Dat is er nu wel bijna uit. Damn, echt een orkest in mijn achterstequote:
Oef.. dat lijkt me niet heel fijn nee..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ze pompen lucht in je darmen, dat is ook meteen het pijnlijkst. Dat is er nu wel bijna uit. Damn, echt een orkest in mijn achterste
Dat is een ziek lachgas-geintje denk ik.quote:
mja ik ookquote:
haha goed puntquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Kwestie van 'bedenk goed of je écht wel wilt wat je gaat vragen'.
Wat is je nummer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Verveeeeeel
Ik ga morgen werken als telefoonaanneemsletgaan jullie met me bellen
Ik ben morgen toch vrij, dus ik bel wel een paar keer.quote:
Nummer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Verveeeeeel
Ik ga morgen werken als telefoonaanneemsletgaan jullie met me bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |