Wat? Ik ga er toch echt geen rekening mee houden dat jij met zes vensters open zit om ze een voor een binnen een minuut in te voeren.quote:
?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ga eens die OP aanpassen jort
Ik draag helemaal geen pakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
Vuile werk.. man je draagt een pak.
Weet jij wel wat vuil werk is?
als je het over het vorige topic hebt: jewel hoorquote:
eigenlijk niet, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag helemaal geen pak.
of had je het niet tegen mij?
Zo? niet zo dan?quote:
Maar je reageerde precies na mijn post, dus dacht ik dat ik valselijk beschuldigd werd van het dragen van een pakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar dat geeft niet![]()
Als het over het vorige topic zou zijn gegaan had ik het vast daar wel gepostquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je het over het vorige topic hebt: jewel hoor
Sterktequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik zie jullie later wel weer. Niet teveel spammen he, gedraag je zoals ik me ook altijd gedraag.
tieten!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Ik zie jullie later wel weer. Niet teveel spammen he, gedraag je zoals ik me ook altijd gedraag.
Ik zou niet durven!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je reageerde precies na mijn post, dus dacht ik dat ik valselijk beschuldigd werd van het dragen van een pak.
POEP!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Val je vanzelf vanafquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef Klonk het volgende:
Broodje poep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
nee hoor, ik ben er ook nog.. alleen ben ik blijkbaar niet interessant genoegquote:
Al draagt een Jort een gouden pakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
Vuile werk.. man je draagt een pak.
zolang het dat maar doet, is het goedgekeurdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al draagt een Jort een gouden pak
het is en blijft een kop vol kak
Hey, het moest wel rijmen hoor
Echt welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben er ook nog.. alleen ben ik blijkbaar niet interessant genoeg
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al draagt een Jort een gouden pak
het is en blijft een kop vol kak
Hey, het moest wel rijmen hoor
Dat zeg je ook alleen vanwege mn kinky laarzenquote:
Ik begin afkickverschijnselen van je te krijgenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Klonk het volgende:
ik vind iedereen interesant, maar ben een beetje locoroco verslaafd aan het worden vrees ik...
Als je een lekker wijf bent dan ben je interessant genoegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
nee hoor, ik ben er ook nog.. alleen ben ik blijkbaar niet interessant genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |