Als een beetje dollen al niet zou kunnen zou het droevig gesteld zijn...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaloezie ? Mocht mijn vrouw dit lezen? Al gok ik van niet, ze kent me langer dan vandaag
Niet echt nee, nieuw traagterecord om op de wiki te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:05 schreef JortK het volgende:
Er zit geen vaart meer in die kutsoftware
Ander pleur je #990 ook gelijk in de wikiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt nee, nieuw traagterecord om op de wiki te komen.
had ik gezien maar nog een keer verduidelijken kan geen kwaadquote:
Dan laten we de koffie staan en seksen maar!quote:
Te lui.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ander pleur je #990 ook gelijk in de wiki![]()
Ja dat lijkt me goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan laten we de koffie staan en seksen maar!
Koffie
GMTA noemen we datquote:
"Zie ISBN-nummer en druk"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:12 schreef Fha het volgende:
Pff sommige mensen..
Ik verkoop studieboeken van vorig jaar via Bol. Krijg ik net een vraag van iemand: is dit het boek wat ik heb gebruikt voor schooljaar 08/09?
Hoe moet ik dat nou weten?!
dat was dus precies mijn reactiequote:
"Het schooljaar begint net dus je kunt het niet echt gebruikt hebben voor 08/09!"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:12 schreef Fha het volgende:
Pff sommige mensen..
Ik verkoop studieboeken van vorig jaar via Bol. Krijg ik net een vraag van iemand: is dit het boek wat ik heb gebruikt voor schooljaar 08/09?
Hoe moet ik dat nou weten?!
Zal wel een typo zijn geweest, of ze is echt domquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
"Het schooljaar begint net dus je kunt het niet echt gebruikt hebben voor 08/09!"
en dat is wat ik dachtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
"Het schooljaar begint net dus je kunt het niet echt gebruikt hebben voor 08/09!"
quote:
Tis dat ik met Fha getrouwd ben anders vroeg ik je nu ten huwelijkquote:
Ja heb je wel genoeg aan mij?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis dat ik met Fha getrouwd ben anders vroeg ik je nu ten huwelijk
En jij bent nog steeds de oudequote:
Ja hoor, geen andere vrouw voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hoe denk je over bigamie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis dat ik met Fha getrouwd ben anders vroeg ik je nu ten huwelijk
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, geen andere vrouw voor mijIk wou net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Heb IK geen problemen meequote:
Dan mag ik ook mee doen heh?quote:
Daar lagen de poezen al, toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb IK geen problemen mee
Weet niet hoe mn vrouwtje erover denkt
We hebben nl best een klein huis (dildo past nieteens op de vensterbank)
Oeh oeh ik ben voor ik ben voor!!!!quote:
Tuurlijk wel. Vóór het jaar 08/09 zijn al een heleboel studiejaren geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dndiek tis een deal!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh oeh ik ben voor ik ben voor!!!!![]()
![]()
en ja daar ligt de kat inderdaad
Ach, u bent de meneer die graag een klemtoon anders legtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vóór het jaar 08/09 zijn al een heleboel studiejaren geweest.
scherp!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vóór het jaar 08/09 zijn al een heleboel studiejaren geweest.
zo zei mn schoonpa laatst "De Venter" ipv Deventer en "En Schede" ipv Enschede..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach, u bent de meneer die graag een klemtoon anders legt
zit het erin?quote:
Nee bij hem moet er juist alles uit.quote:
Zat.quote:
Hoe kan de klemtoon nou anders liggen op een woord met slechts één lettergreep? Ik geef slechts aan dat het woord "voor" in deze context op een tweetal manieren geïnterpreteerd kan worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach, u bent de meneer die graag een klemtoon anders legt
quote:
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan de klemtoon nou anders liggen op een woord met slechts één lettergreep? Ik geef slechts aan dat het woord "voor" in deze context op een tweetal manieren geïnterpreteerd kan worden.
tot laterquote:
Uiteraard. Doch ik mag graag even een plagerijtje uithalenquote:
Dat mag dan ook wel weerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard. Doch ik mag graag even een plagerijtje uithalen.
De vrouw verwennen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat zal ik nu nog doen.
Die is nu all met wat anders bezig, als ik nu stoor krijg ik nog een zooitje accupunctuur.quote:
De als in alle vrouwen van de wereldquote:
Hij had het volgens mij ook niet tegen jouquote:
Dan moet je wel heel veel tijd hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De als in alle vrouwen van de wereld
En zin, ik zou het niet willen hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel tijd hebben
Ik heb nu weekend tot en met maandag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel tijd hebben
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zin, ik zou het niet willen hoor
nou.. snel zijn, dan haal je het miss nogquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu weekend tot en met maandag.
Nah. Ik ga morgen weer verpleegsters spottenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou.. snel zijn, dan haal je het miss nog
Lig zequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
Ik ga even liggenmisselijk van de koppijn
2 miljard vrouwen in die tijd? Ga je dat halen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu weekend tot en met maandag.
Lig zequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
![]()
Het is een uitdaging. Ik neem wel wat extra oesters.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 miljard vrouwen in die tijd? Ga je dat halen?
sterktequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
![]()
Klik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:56 schreef dndiek het volgende:
Zo, fobo weer eens ge-update!
Begin met afrika zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een uitdaging. Ik neem wel wat extra oesters.
Wat heeft god hier nu weer mee te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef Klonk het volgende:
god allemachtig, topic nummer hoeveel is dit nu voor vandaag
Das de vervanger van Donald Duckquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft god hier nu weer mee te maken
Ze gaan snel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef Klonk het volgende:
We begonnen vandaag bij 983.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef Klonk het volgende:
Subversionquote:
Scherp. Van mij mag hij, maar ik doelde op zijn eigen vrouw.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De als in alle vrouwen van de wereld
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:56 schreef dndiek het volgende:
Zo, fobo weer eens ge-update!
Teveel. Ik wil morgen de statistiekjes ook niet zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef Klonk het volgende:
Toch valt het bij mij qua count wel mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:04 schreef MPG het volgende:
Teveel. Ik wil morgen de statistiekjes ook niet zien.
Welke resolutiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:05 schreef cablegunmaster het volgende:
btw ik heb die HP beeldschermen in het echt gezien prut zijn ze!
ze zien er niet uit :p
uiteindelijk een B-merk BENQ gekozen omdat ie veel groter is 22incheen VOLWAARDIGE 22 inch
![]()
ipv nep 22inch mini.
[ afbeelding ]
dezeis gereserveerd komt hopelijk vrijdag binnen
Ik heb zo'n vermoeden dat een aantal KSC'ers aardig hoog gaat eindigenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch valt het bij mij qua count wel mee?
BenQ is wel goed qua merk, nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:05 schreef cablegunmaster het volgende:
uiteindelijk een B-merk BENQ gekozen omdat ie veel groter is 22incheen VOLWAARDIGE 22 inch
![]()
ipv nep 22inch mini.
[ afbeelding ]
Nu pasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:00 schreef dndiek het volgende:
2 verschillende reacties, nu word ik gek
Ich nicht. Ik heb steeds met tussenpauzes van 5 minuten gepostquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke resolutie![]()
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat een aantal KSC'ers aardig hoog gaat eindigen.....
Wat zocht ik ook al weerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu pas
Heb je al gevonden wat je zocht?
Zoek in V&Aquote:
1680 x 1050 en die HP schermpjes zijn waardeloos qua uiterlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke resolutie![]()
[..]
Kleurtje ben ik kwijtquote:
Alleen is daar niet achter te komenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:07 schreef MPG het volgende:
BENQ is helemaal geen slecht merk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:05 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
ipv nep 22inch mini.
[ afbeelding ]
Er zijn toch dagcijfersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is daar niet achter te komen
het blijft een B-merk maar ze blijven bekendheid scorenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
BENQ is helemaal geen slecht merk.
Ik sta er nooit inquote:
Oh, ik heb het niet gemistquote:
Oow dat, nog niet nee.... ben een beetje luiquote:
B-merk? Ik heb 0,0 problemen met ze. Ze maken of assembleren iig prima spul. Mijn 1620 brander brandt nog steeds braafjes. 99% kwaliteitsscore met de nero dvd test als ik lukraak een gebrand dvd eens test.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het blijft een B-merk maar ze blijven bekendheid scoren
Valt best mee bij mij hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:07 schreef MPG het volgende:
1680 x 1050 maar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1680 x 1050 en die HP schermpjes zijn waardeloos qua uiterlijkdieptriest in het echt
![]()
Wiezo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is daar niet achter te komen
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:14 schreef Igen het volgende:
Vandaag ga ik een weekje weg.
Dus helaas kan Stomme Eend tot volgend weekend geen statistieken plaatsen.
Ah. Dat verklaart een boel.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
1680 x 1050 maar?
Dat is toch veel te laag voor 22 inch![]()
![]()
Mijn 15,4" laptopscherm is 1680x1050, en dat vind ik wel ok, op een groter scherm wil ik ook meer resolutie.
[..]
Wiezo?
Oh jee, heel MEN over de rooie.quote:
Langer doorsparen dus. Mijn desktop PC heeft niet voor niets nog altijd een CRTquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb gekeken voor onder de 200 euro heb je niet gauw een hogere resolutie
hoe groot ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Langer doorsparen dus. Mijn desktop PC heeft niet voor niets nog altijd een CRT.
Ik heb ook nog steeds zo'n bak staanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Langer doorsparen dus. Mijn desktop PC heeft niet voor niets nog altijd een CRT.
Nogal. Een plaatje laden kost 10 sec.quote:
Slaap zequote:
17"quote:
Is dat wel verstandig?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef Slarioux het volgende:
Zo, ook weer es terug hier na een paar maanden
CRTquote:
Klonkquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef Klonk het volgende:
precies degene die ik zocht, jij weet vast wel een snelle link om KDE van Engels in NL te krijgen
Wat heeft ie gedaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Zo lekker......... even zoonlief medegedeeld dat hij de komende dagen de pc op
zijn buik kan schrijven als hij zich zo blijft gedragen. ....heerlijk toch kids jennen
Er ging iets mis met een download/upgrade voor zijn spel. Laatste moment een error.quote:
Oh dat ken ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er ging iets mis met een download/upgrade voor zijn spel. Laatste moment een error.
Ding had de hele dag gelopen. Het is nogal een temperamentvol mannetje dus hij begon flink
te @##% en zette tegen mij op die toon door.Tja, dan is snel afgelopen voor hem.
Je geniet er van hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
zijn buik kan schrijven als hij zich zo blijft gedragen. ....heerlijk toch kids jennen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat ken ik(met mij als je zoon dan)
En dan zelf het spel wel downloadenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Dan lag je nu dus ook in bed.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat ken ik(met mij als je zoon dan)
Och genieten.quote:
quote:
Neeheejquote:
Nee, het spel is gekocht, de upgrade is van die site ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zelf het spel wel downloaden
Overigens. Mocht het van www zijn: getright applicatie, dan kan het iig weer resumen
quote:
Nee niet eensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan lag je nu dus ook in bed.en moet je flink slijmen om je moeder weer op andere gedachtes te krijgen.
Wow.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee niet eensik heb altijd "gewonnen" van mn moeder
Oh het ging me niet om het legale. Er zijn ook updates te downloaden. Getright is een applicatie dat je download regelt, ipv IE of FF. Als je internetverbinding er opeens uitklapt , kan dat ding daarna nog doorgaan als het weer gefixxed is. Dus ook updates van legale sites. Kan handig zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, het spel is gekocht, de upgrade is van die site ook.Dus netjes legaal.
[..]
Vroegah...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook altijd zo'n hekel aan kids??
O dat weet ik niet, volgens mij wel, hij heeft het gisteren namelijk ook een keer gedaan,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh het ging me niet om het legale. Er zijn ook updates te downloaden. Getright is een applicatie dat je download regelt, ipv IE of FF. Als je internetverbinding er opeens uitklapt , kan dat ding daarna nog doorgaan als het weer gefixxed is. Dus ook updates van legale sites. Kan handig zijn
Uuhm.. kan me niet herinneren dat het niet zo was. Maar sowieso vanaf mn 6e/7e ofzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wow.Dat geluk heeft mijn zoon niet.
Hoe oud was je toen je daarmee begon.
Dan is het nu minder stiekemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:55 schreef MPG het volgende:
Truste Ph.
PS, is _A_ stiekem toch zwanger![]()
Op die leeftijd durfden ze dat bij mij al helemaal niet, een blik en ze wisten wanneer het genoeg was.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuhm.. kan me niet herinneren dat het niet zo was. Maar sowieso vanaf mn 6e/7e ofzo.
ghehe zo hoort het ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op die leeftijd durfden ze dat bij mij al helemaal niet, een blik en ze wisten wanneer het genoeg was.
Doe je mee?quote:
Weet ik nog nietquote:
Ik ben mijn gitaar aan het opwarmenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij doet het dan wel zachtjes he.
Fobo spemmert.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben mijn gitaar aan het opwarmen
dat is niet waar.quote:
Ja of nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:53 schreef dndiek het volgende:
Misschien moet ik maar eens gaan slapen
Als je het zeker weet kom je het vertellen? Of ga je nu.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:53 schreef dndiek het volgende:
10.000 keer is wel erg extreem.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou heb altijd het gevoel dat ik 10.000 x inpopulairder ben dan anderen
koetsiekoetsiekoequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou heb altijd het gevoel dat ik 10.000 x inpopulairder ben dan anderen
Goed plan wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:53 schreef dndiek het volgende:
Ik ga binnen 5 minutenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je het zeker weet kom je het vertellen? Of ga je nu.![]()
welterusten.
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga binnen 5 minutenwelterusten
WFz.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga binnen 5 minutenwelterusten
ghehequote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar ik ga nu slapen
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar ik ga nu slapen
Fijne dromen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar ik ga nu slapen
Weet je nu nog steeds niet wat het betekendquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
dat betekent: ik ben fappen?
fappen is voor singlesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
dat betekent: ik ben fappen?
Ik zal d'r een piece geven!quote:
Die vraagt eromquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
Pijnlijke tong dag na beffen :) Tips !!!!
Ik meestal net na de lunchquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, hoe laat moet je?
Snelle spijsverteringquote:
Rond 4 uur of zo, dus ik heb nog evenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
Pheno, hoe laat moet je?
Hebben ze fijn gepland voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rond 4 uur of zo, dus ik heb nog even
Ja, Mengele zou er trots op zijn geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze fijn gepland voor je
Ik lig hier dubbel!quote:
Ik kan nu meedoen met dat maagjesreclame van Sultana. Geef me een potlood, ik spies een goudvis!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je niet inmiddels dood van de honger dan Ph?
Mogguh frutsebeestjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
Het wordt misschien toch echt new orleans![]()
Frietjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef Pheno het volgende:
Vanavond maar wat lichts eten, niet meteen er vol tegenaan gaan, anders lig ik morgen weer met andere buikkrampDus geen stamppot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan nu meedoen met dat maagjesreclame van Sultana. Geef me een potlood, ik spies een goudvis!
Ik niet, ik heb er zelf positief geantwoord op de vraag of ik dit onderzoek wel weer wildequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh frutsebeestje![]()
@ Pheno: Ik heb medelijden met je.. echt ..![]()
quote:
Dat is een PHP featurequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
Eerst zeggen dat ik niet zo snel achter elkaar mag posten maar wel het bericht posten
Hoiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
Het wordt misschien toch echt new orleans![]()
Ik zal me script eens aanzetten om automatisch topics aan te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jort ga eens Danny in elkaar meppen in plaats van hier te komen janken
je hebt een levenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die is echt tof
Die kende ik nog heul niet
Krijg je geen keelpijn vanquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal me script eens aanzetten om automatisch topics aan te maken
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
In FB?
"Kutsoftware #1++"quote:
Ik zal je huig eens kietelen.quote:
Dat valt alles tegen hoorquote:
Volkert kwam toch zo weer vrijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
Godver wat heb ik een aantal teringcollega's hier zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand die wandelende advertentie voor vroegtijdig gedwongen euthenasie ook eens echt afmaken?
Die redt dat nooit alleen. Kan beter Osama een goede brief sturen oidquote:
Geef een naam en adres, ik geef je de prijsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
Godver wat heb ik een aantal teringcollega's hier zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand die wandelende advertentie voor vroegtijdig gedwongen euthenasie ook eens echt afmaken?
Die post ook nog steeds. Jankend. In FB. DUs dat magquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Net zoals Swets een tjd terug deed
God straft onmiddelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt alles tegen hoorIk loop me tegenwoordig wel mn benen uit mn reet met sociale verplichtingen. Nieuw huis bekijken hier, kraamvisite daar.. Bwech, heul geen zin in
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Net zoals Swets een tjd terug deed
Ik kan niet tegen kietelenquote:
Maar Big D is nu extra alert op negatief nieuws, want zijn abo systeem mag niet ondermijnd worden!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die post ook nog steeds. Jankend. In FB. DUs dat mag
Hoezo?quote:
*spammerdespam*quote:
Zolang je maar binnensmonds lachtquote:
Ik hoor daar een krat bier bij te krijgen, dit doet men voor de lol tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef een naam en adres, ik geef je de prijs
Ik weet het nietquote:
Valt ook goed geld mee te verdienen blijkbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor daar een krat bier bij te krijgen, dit doet men voor de lol toch
Doek altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je maar binnensmonds lacht
Klinkt goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja.
Sex, neuken, pr0n en tieten!
Scheelt weer een kaakafdruk tijdens het kietelenquote:
Ik mis de koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |