Clothes don't matterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu misschien, maar als je 'r in haar kleren ziet zeg je waarschijnlijk dat ze een dikke reet heeft (terwijl ze een te dun middel heeft).
Die stuurde ik laatst naar een vriend hahaquote:
Megan Foxquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Die stuurde ik laatst naar een vriend haha
Heb je d'r adres?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Die stuurde ik laatst naar een vriend haha
Nee, nog nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:39 schreef JortK het volgende:
He laatste pagina!
Nee het was via via viaquote:
Nu welquote:
quote:
Ja ik zei het ook al maar hij leest er gewoon over heenquote:
ze willen alleen maar ge-fotoshopte modellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik zei het ook al maar hij leest er gewoon over heen
Hij wil mij niet maar jou welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze willen alleen maar ge-fotoshopte modellen
mannenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze willen alleen maar ge-fotoshopte modellen
klik maarquote:
quote:
Onze huwelijks-nacht foto's kunnen ze naar fluitenquote:
Pttss ja inderdaad zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onze huwelijks-nacht foto's kunnen ze naar fluiten
Gelukkig hebben we elkaar nogquote:
En om tassen te dragen en spinnen weg te halenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog
Mannen... het enige waarvoor je ze nodig hebt is het gras te maaien, dat kan een vibrator namelijk niet
En de batterij raakt niet opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog
Mannen... het enige waarvoor je ze nodig hebt is het gras te maaien, dat kan een vibrator namelijk niet
Op die coverquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen was ze 17
Maar ondertussen![]()
![]()
nou...quote:
Nuancering: mijn batterij raakt niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou...
Trouwens: je hebt reactie in je fobo
Hoe laat was je ook alweer hier?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nuancering: mijn batterij raakt niet op.
Schat ik wil wel even rustig eten hoor, dus gaan jullie dan naar de slaapkamer?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe laat was je ook alweer hier?
Tuulijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Schat ik wil wel even rustig eten hoor, dus gaan jullie dan naar de slaapkamer?
Jawel hoor. Jee, als een puberaal spelletje al niet meer zou kunnenquote:
Waar woonde je ook alweer? Limburg he? Ah, is die snelweg naar Nijmegen al af?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe laat was je ook alweer hier?
Dankquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuulijk
als je klaar bent met eten kom je maar meedoen
Wat heeft het een met het ander te makenquote:
sommige mensen denken dat je ALLES meentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jee, als een puberaal spelletje al niet meer zou kunnen
We hebben ook elkaars wachtwoorden ook
hey das mijn tekstquote:
quote:
geen ideequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer? Limburg he? Ah, is die snelweg naar Nijmegen al af?
Jaloezie ? Mocht mijn vrouw dit lezen? Al gok ik van niet, ze kent me langer dan vandaagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken.
hij mag zeker geen lol met vrouwen maken van zn vriendinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij mag zeker geen lol met vrouwen maken van zn vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |