Waarom? Schoeisel is toch een deel van 't totaal plaatje. Schoenen zeggen vaak veel over de persoon die ze draagtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Sowieso mensen die daar hun oordeel al vanaf laten hangen heb je liever niet om je heen toch ?
Dus die hele vraag is al niet boeiend
Ik wilde hetzelfde gaan posten maar bedacht me opeens dat ik van meiden met Crocs en van meiden met van die kabouterpuntschoenen(jeweets, die 2 jaar geleden 'in' waren) ook totaal niets moet hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Sowieso mensen die daar hun oordeel al vanaf laten hangen heb je liever niet om je heen toch ?
Kleding en dus ook schoenen bepalen voor mij een groot deel van de eerste indruk van iemand ja. Ik zal eerder op iemand afstappen die naar mijn smaak leuk/goed gekleed is dan iemand die er naar mijn smaak niet uit zietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
ik heb een soort variant ervan! en die zijn heul wel mooi!quote:
Die ja. Ik had er ook net een afbeelding van gezocht om te posten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Van die bootschoenen
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen
Lelijke dingen
En sommige mannen doen dan een hippe driekwartsbroek bij aan en witte sokjes er onderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ja. Ik had er ook net een afbeelding van gezocht om te posten.
Dan let je er denk ik niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef gold-rush het volgende:
Die bootschoenen zie je welleens maar dan met driekwarts broek en witte sokken erij?
Waar kom jij vandaan?
Ik zie dat echt nooit.
Of mischien let ik er dan niet zo op.
Oh jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:42 schreef quirina het volgende:
Wiite sokken in sandalen.
Omgquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:45 schreef Deliah het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Sokken in sandalen.
Sandalen zonder sokken.
Witte sokken.
Och ik kan me er ook niet echt druk om maken, mits hij niet met sandalen en witte sokken in mijn bed komt liggen tenminste.quote:
Ja echt wel, *inert bomenknuffelaar*. jij loopt vast op bergschoenen met inderdaad grijze wollen wandel sokken. En dan van die kaki gekleurde korte broeken aanquote:
Je vergeet de grote hoed met het extreem lange kintouwtje aan de voorkant.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:00 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ja echt wel, *inert bomenknuffelaar*. jij loopt vast op bergschoenen met inderdaad grijze wollen wandel sokken. En dan van die kaki gekleurde korte broeken aan
Oke, dat kan dan nog netquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:59 schreef fathank het volgende:
Het enige schoeisel waarin witte sokken zijn toegestaan zijn die foute adidas camping badslippers
Ja, hakken zijn ind... Wacht. Wat?! Welke man draagt er hoge hakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:14 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden onder de term 'Jesus nikes'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bootschoenen
En hakken bij mannen zijn echt vreselijk. Brrrrr
[ afbeelding ]
Princequote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef Ome_G het volgende:
[..]
Ja, hakken zijn ind... Wacht. Wat?! Welke man draagt er hoge hakken
Die van jou vind ik nog niet eens zo vreselijk, maar ik vind dat soort schoenen gewoon niet zo leuk. Smaken verschillen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie spectator....
[ afbeelding ]
Deze moet je dan ook onder een pak gaan dragen, en dan zien ze er nog best wel ok uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
echt afschuwelijk, zeker als ze dan nog in het lichtbruin zijn.....
Mwaaah echt fout wil ik ze niet noemen, maar ga voor de grap eens in een openbare gelegenheid allstars tellen... verschrikkelijk.quote:
maar als je je teenhaar bijhoudt mag 't dan welquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Kisten vind ik juist leukmaar hierbovenstaande dingen schrééuwen minderwaardigheidscomplex.
Wat ik ook gruwelijk vind zijn slippers bij mannen, want mannen hebben teenhaar. En teenhaar is![]()
Wat een wanstaltigheid, ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Manono het volgende:
Op de Converse, de van bommels en de spectators na vind ik dit inderdaad allemaal lelijke schoenen.
Wat ik ook nooit snap zijn mannen die overal bergschoenen of werkschoenen (Caterpillar ed) bij aantrekken. Die schoenen zijn om mee te werken en evt bij streetwear te dragen, niet voor onder je pak. Zelfde geldt voor sportjacks ed over een pak heen waar een jasje dan onder uit komt. Kijken die mannen niet in de spiegel voor ze gaan deurenlopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf doen die air max daar tussenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Manono het volgende:
Op de Converse, de van bommels en de spectators na vind ik dit inderdaad allemaal lelijke schoenen.
Wat ik ook nooit snap zijn mannen die overal bergschoenen of werkschoenen (Caterpillar ed) bij aantrekken. Die schoenen zijn om mee te werken en evt bij streetwear te dragen, niet voor onder je pak. Zelfde geldt voor sportjacks ed over een pak heen waar een jasje dan onder uit komt. Kijken die mannen niet in de spiegel voor ze gaan deurenlopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag was wat vrouwen foute schoenen vinden en die airmax vind ik niet cool, lomp silhouet, te dikke zolen, net of je een klompvoetje of plateauzolen hebt. Helemaal beetje wijverig eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
Wtf doen die air max daar tussenDie ene heeft lelijke kleuren idd, maar die andere? Hoogstens een beetje een wijven colorway.
Vind je die air max echt hetero?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wtf doen die air max daar tussenDie ene heeft lelijke kleuren idd, maar die andere? Hoogstens een beetje een wijven colorway.
Erhmmmm, WAT ?!?!quote:
In case of doubt Google Afbeeldingen is your friendquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:48 schreef veldmuis het volgende:
Pics want misschien draag ik die wel nu word ik onzeker ik weet niet wat een swoosh is
Nou he??quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:52 schreef popolon het volgende:
Erhmmmm, WAT ?!?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zeg toch dat het een wijven colorway is of niet danquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vind je die air max echt hetero?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:33 schreef JanusAnus het volgende:
Maar het model is natuurlijk gewoon vet.
Mannen die in dit topic postenquote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Repeat het volgende:
Elke instapper. En verder natuurlijk gare bergschoenen alsof je in Tirol loopt.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mannen die in dit topic posten
Gewoon het hele model is lelijk, ik vind het aso. Een jongen met airmax is een echte afknapperquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Zijn iets van 1000 modellen ondertussen, en de meesten zijn idd lelijk. Maar da's een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Gewoon het hele model is lelijk, ik vind het aso. Een jongen met airmax is een echte afknapperJe ziet er ook alleen maar van die tokkiefiguren in rond lopen.
watb lul jou nouquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb altijd een paar Air Max in m´n kast staan, bij voorkeur zwart of (zoals nu) bruin.
De enige echte straat schoen in Nederland. De rest is allemaal `kijk eens wat ik Willie Wartaal zag dragen op TMF´.
Verder ben ik gesteld op Floris v Bommels, en draag ik graag zwarte instappers (niet van die ouwe turkeninstappers) onder een pak of pantalon.
Wat ik (als man) voor een kerel echt triest vindt, zijn All Stars. Een kerel kan daar niet op lopen, tenzij die graag een lul in z´n reet wil.
Dus datquote:Op vrijdag 12 september 2008 03:17 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Who cares.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zijn iets van 1000 modellen ondertussen, en de meesten zijn idd lelijk. Maar da's een kwestie van smaak.
Tokkie figuren.... tsja. Je lijkt me zelf ook niet het meest verheven type eerlijk gezegd
Edit: geneeskunde... Volkomen sociaal gestoord dus.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:12 schreef Manono het volgende:
[..]
Reebok en Adidas zijn de straatschoenen, Asics rent, Nike is alleen voor die marketing volgen!
Come on... Air Max zijn sinds de jaren 80 de straatschoen. Wellicht niet voor de doelgroep van Vak Zuid e.d. maar daar heeft niemand het ook over.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:12 schreef Manono het volgende:
[..]
watb lul jou nou
Reebok en Adidas zijn de straatschoenen, Asics rent, Nike is alleen voor die marketing volgen!
Nou ja, ik dacht we doen effe een vooroordeeltje terug. Voor de leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nouja, ík loop er iig niet als een aso bij.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de meeste jongens die ik tegenkom en zulke schoenen aanhebben zijn van een bepaald type volk zegmaar
Jij voelt je blijkbaar aangesproken omdat je meteen de verdediging ingaat.. En mij uitmaken als 'niet het meest verheven type' en 'volkomen sociaal gestoord' zegt natuurlijk alweer genoeg.
En Geneeskunde volkomen sociaal gestoord!? Right.
Omdat er veel allstars in de omloop zijn zijn ze niet per definitie fout of lelijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mwaaah echt fout wil ik ze niet noemen, maar ga voor de grap eens in een openbare gelegenheid allstars tellen... verschrikkelijk.
Niet fout, wel lelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat er veel allstars in de omloop zijn zijn ze niet per definitie fout of lelijk
Tsjaquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet fout, wel lelijk.
Beetje voor van die Mika tiepetjes.
All Stars sinds 1908, eat that! Of eigenlijk sinds de jaren 50' (James Dean).quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Come on... Air Max zijn sinds de jaren 80 de straatschoen. Wellicht niet voor de doelgroep van Vak Zuid e.d. maar daar heeft niemand het ook over.
Ik heb het puur over het feit dat Air Max de schoenen waren waar je op gezien werd. Reebok kwam 10 jaar later aankakken, en dat duurde ook een jaartje a anderhalf.
HAHA, 'straatschoenen'. Losers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:12 schreef Manono het volgende:
[..]
watb lul jou nou
Ze hadden in die 50 jaar wel wat fatsoenlijks mogen verzinnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:50 schreef Gimmick het volgende:
[..]
All Stars sinds 1908, eat that! Of eigenlijk sinds de jaren 50' (James Dean).
De schoen zelf komt uit 1917, maar was eerst een sportschoen. Pas in de jaren '50 werd hij ook casual gedragen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze hadden in die 50 jaar wel wat fatsoenlijks mogen verzinnen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
a: wat is er mis met AllStars
b: wat is er mis met kisten of gewoon stevige berg/loop/werk schoenen / DrMartens?
die heb ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:20 schreef cemeteryslut het volgende:
HEEEEEEL heel heel erg leuk:
[ afbeelding ]
echt... mannen op havaianas (of andere teenslippers) aaahhh ik smelt.
Ik vind het zeker wel fout. Hoe zou het er uitzien als iedereen dezelfde middelmatige jas aan zou hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat er veel allstars in de omloop zijn zijn ze niet per definitie fout of lelijk
Ieder z'n ding. Ik vind All Stars reetneukschoenen voor jongens met een boomhut.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef Logician het volgende:
Air max e.d schoenen die zijn pas lelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik vind All Stars reetneukschoenen voor jongens met een boomhut.
Jezusquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:29 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze in donkerbruin leer en dat ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net als crocs?
De comfortabelste schoenen die ik ooit gehad heb waren sneakers van Tod's met zo'n zachte zool Geweldig waren die. Maar ja, een maand lopen en er was 300 euro weg ofzo. Toch beetje zonde. Maar zelfs Edward Green kan niet aan dat comfort tippenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ze zitten zoooooooo lekker.
Een maandje?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
De comfortabelste schoenen die ik ooit gehad heb waren sneakers van Tod's met zo'n zachte zool Geweldig waren die. Maar ja, een maand lopen en er was 300 euro weg ofzo. Toch beetje zonde. Maar zelfs Edward Green kan niet aan dat comfort tippen
Die kwaliteit?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een maandje?
Mag je toch zeker niet verwachten van die kwaliteit. Ben je teruggegaan?
Nou, ik vind dat je voor 300 euro best mag verwachten dat je er een tijdje op loopt. Iig langer dan een maandquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:43 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die kwaliteit?!Gebrek daaraan! Tod's zijn kwalitatief helemaal niet top ofzo hoor.
Ik heb ze meteen besteld.quote:Op zondag 14 september 2008 01:45 schreef Dibble het volgende:
die onderste zijn juist stoerrrrrrr, coke dealer schoenen
quote:Op zondag 14 september 2008 10:31 schreef SeLang het volgende:
Boeie wat wijven ergens van vinden
quote:Op zondag 14 september 2008 10:31 schreef SeLang het volgende:
Boeie wat wijven ergens van vinden
Totdat je geen chickies kan fixen omdat je een kakka kleding stylo heb net zoals de helft van alle boys in nederlandquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 14:01 schreef irencus het volgende:
[..]
Totdat je geen chickies kan fixen omdat je een kakka kleding stylo heb net zoals de helft van alle boys in nederland
Wat is er mis met die Lacostes (naast dat je ze tegenwoordig te veel ziet)?quote:
Ze zijn lelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is er mis met die Lacostes (naast dat je ze tegenwoordig te veel ziet)?
Dat ze kankerlelijk zijn en er goedkoop uitzien, heldere.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is er mis met die Lacostes (naast dat je ze tegenwoordig te veel ziet)?
En alle vrouwen zijn hetzelfde en hebben dus precies dezelfde meningquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zijn lelijkEn het topic gaat dus over wat vrouwen vinden als je titel niet gelezen hebt.
Net zoals je moeder dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat ze kankerlelijk zijn en er goedkoop uitzien, heldere.
Het is een vraag. Vrouwen geven antwoord. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En alle vrouwen zijn hetzelfde en hebben dus precies dezelfde mening
Hoe kun je in godsnaam onderbouwen dat een ongelooflijk lelijk schoen daadwerkelijk lelijk is? Ze zien er simpel en plastic uit, elke kamper loopt er mee, ze zijn bij AktieSport te koop en ga zo maar door. Is het je nu duidelijk?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Net zoals je moeder dus.
Moeilijk he? Je mening normaal onderbouwen...
Ze zien er plastic uit, dat is een goede onderbouwing, bravo!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam onderbouwen dat een ongelooflijk lelijk schoen daadwerkelijk lelijk is? Ze zien er simpel en plastic uit, elke kamper loopt er mee, ze zijn bij AktieSport te koop en ga zo maar door. Is het je nu duidelijk?
Jij dacht dat ik daadwerkelijk een oordeel velde over jouw moeder? Ik ken haar geen eens.quote:Jouw opmerking daarentegen slaat natuurlijk volledig nergens op. Jij kent m'n moeder niet, maar toch denk je er wel even een oordeel over te kunnen vellen. Ik weet hoe Lacoste schoenen er uit zien, dus vel ik een oordeel. Wie is hier dan de simpele ziel? Juist. U.
Dat jij een domme kutpuber bent?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een vraag. Vrouwen geven antwoord. Wat is het probleem?
JA! Natuurlijk is dat belangrijk, nerd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ze zien er plastic uit, dat is een goede onderbouwing, bravo!
Dat elke kamper ze draagt en dat ze bij Aktiesport te koop zijn, betekent meteen dat het lelijke schoenen zijn? Zeg dan gewoon dat jij je imago heel belangrijk vindt en niet geassocieerd wil worden met kampers en Aktiesport. Lulleau.
[..]
Jij dacht dat ik daadwerkelijk een oordeel velde over jouw moeder? Ik ken haar geen eens.
Jij kunt daarentegen wel met een onderbouwde mening komen mbt de Lacoste schoenen aangezien je daar een plaatje van hebt.
Prutser
Zo he! Dat doet pijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat jij een domme kutpuber bent?
\quote:Op zondag 14 september 2008 10:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je voor 300 euro best mag verwachten dat je er een tijdje op loopt. Iig langer dan een maand
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo he! Dat doet pijn![]()
Waarom raak je zo gefrustreerd als blijkt dat mensen die mooie lacoste schoenen van jou toch niet zo mooi vinden? Je moet zelf weten wat je draagt, maar ga niet lopen rellen als mensen er een andere mening op na houden. Lees de titel nog een keer en denk na voordat je reageert.
Als je straks geen puber meer bent of adolescent die deels is blijven hangen in zijn puberteit, dan zul je net zoals ik daar dikke vette schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
JA! Natuurlijk is dat belangrijk, nerd.!!11!
Jij bent hippie/alto?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Fout:
Teenslippers maakt niet uit welk merk maar vooral birkenstock
Alle schoenen met klittenband
Alle instappers
Alles met een puntneus
De meeste gezondheids schoenen (ecco enz)
Alles met een gesp of ander goud prullaria
Bergschoenen
Bootschoenen
Nike air max
Goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens liep mijn eigen partner toen ik hem leerde kennen op oerlijke ecco's.
hokjesdenken.quote:
Nee hoor, vroeger toen ik nog jong wasquote:
Dat was wel een Major Kick, daar moet je goede kicksen voor hebben...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Nieuwsgierigheids kick
Ben wel benieuwd, wat twee jaar later, nou echt als foute schoenen gezien worden.
Sorry mods als het niet toegestaan was om dit topic te kicken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat was wel een Major Kick, daar moet je goede kicksen voor hebben...
Heb je misschien een voorbeeld van spekzolen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Grunge. het volgende:
Schoenen met spekzolen zijn nooit goed. Sandalen als je sokken draagt. Opzichtige merkschoenen, en dan heb ik het niet eens over een sportmerk maar wel over schoenen met logootjes her en der zoals van Louis Vuitton. En Crocks.
Idd, wie wil er nou gemakkelijke schoenen dragenquote:
Ik vind ze wel (weer) kunnen. Net als de bordeelsluiper. Volgens mij zijn die over een paar jaar gewoon weer #hip#quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Serinde het volgende:
Zwarte air max![]()
Nog vaak te zien, 's zomers in het dorp waar m'n moeder woont, dit type:
[ afbeelding ]
Ieuw...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Vroeger hadden mannen tenminste nog SCHOENEN
[ afbeelding ]
Mocht ik zo een man tegenkomen, dan verbouw ik hem.quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind ze wel (weer) kunnen. Net als de bordeelsluiper. Volgens mij zijn die over een paar jaar gewoon weer #hip#
Gelukkig is die hype over...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij echt af wat mensen denken als ze zulke gedrochten kopen.
Kan je dan ook echt niet serieus nemen
Is nog niet voorbijquote:
Schoenen met spekzolen niet goed? Hangt van de dikte en kleur af imo... Een logge schoen met daaronder een bruingele dikke spekzool vind ik zelf ook niet geweldig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Grunge. het volgende:
Schoenen met spekzolen zijn nooit goed. Sandalen als je sokken draagt. Opzichtige merkschoenen, en dan heb ik het niet eens over een sportmerk maar wel over schoenen met logootjes her en der zoals van Louis Vuitton. En Crocks.
Ik schoot echt in de lach bij die laatstequote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef moussy het volgende:
Die achterllijke ronde schommelschoenen
[ afbeelding ]
het toppunt:
[ afbeelding ]
Daar wil ik nog niet eens dood naast gevonden worden
Ja ze bestaanquote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef Wiehoe het volgende:
Eigenlijk heb ik nog nooit mannen met crocks gezien. Ja kleine jongetjes van max 12 jaar oud.
Bestaan ze wel echt?
klopt, maar toch zie je het nog TE vaak.quote:
Ik kan er geen goed plaatje van vinden. Heel gek, want je ziet ze echt in elke Schoenenreus/Van Haren/Scapino waar je komt. Een beige zool. Rubber, of zo. Het verpest een schoen totaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je misschien een voorbeeld van spekzolen?
Bedoel je die die lelijke dikke lagen die wel wat weg hebben van de zolen van Uggs?quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan er geen goed plaatje van vinden. Heel gek, want je ziet ze echt in elke Schoenenreus/Van Haren/Scapino waar je komt. Een beige zool. Rubber, of zo. Het verpest een schoen totaal.
Gumsoles?quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan er geen goed plaatje van vinden. Heel gek, want je ziet ze echt in elke Schoenenreus/Van Haren/Scapino waar je komt. Een beige zool. Rubber, of zo. Het verpest een schoen totaal.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat soort schoenen onlangs nog heb gezien, hier in de omgeving blijkbaar niet hip?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gumsoles?
Zoals deze;
[ afbeelding ]
Wordt ook vrijwel alleen gedragen door echte sneakerfans (is ook een sneakertopic in LIF).quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat soort schoenen onlangs nog heb gezien, hier in de omgeving blijkbaar niet hip?!
Hah, ik vind dat juist wel leuk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Serinde het volgende:
Bedoel je deze hippe schoenen?
[ afbeelding ]
Op de vorige pagina heb ik een link naar een voorbeeld. Alleen wat ik daar ook zeg, hangt van de dikte en de kleur af of een spekzool 'lelijk' is of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gumsoles?
Zoals deze;
[ afbeelding ]
Lol. Zijn dat speciale dingen voor klimmen ofzo?quote:
Niet iedereen heeft pagina instellingen hetzelfde. Ik laad de hele zooi in 1 pagina bv. Er moet een betere verwijsmethode zijn dan naar pagina's te verwijzenquote:
Dan ben ik wel benieuwd wat mannen boven de 25 jaar moeten dragen volgens jouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef monkyyy het volgende:
sportschoenen, bergschoenen, iedereen die ouder is dan 25 en nog all stars draagt.
Indeed.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat heeft dit fora -op enkele uitzondering na- toch een vreselijke burgertrut smaak.
Vans bootschoenen zijn baas. Niet te netjes en je kan er nog goed mee skaten ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef MissFrankenstein het volgende:
Mannen op allstars of Dc's![]()
De rest is eigenlijk allemaal fout.
Ohnee, bootschoenen vind ik niet fout, mits het bij de betreffende kerel past, niet in combinatie met witte sokken uiteraard, doe maar mooie tattoo's daarvoor in de plaats.
SCHOMMELSCHOENENquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef moussy het volgende:
Die achterllijke ronde schommelschoenen
[ afbeelding ]
het toppunt:
[ afbeelding ]
Daar wil ik nog niet eens dood naast gevonden worden
wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef monkyyy het volgende:
sportschoenen, bergschoenen, iedereen die ouder is dan 25 en nog all stars draagt.
En woont in een cave? wat een onzin zegquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef albymangels het volgende:
een beetje kerel houdt zich niet met schoenen bezig, en heeft 1 paar
quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef albymangels het volgende:
een beetje kerel houdt zich niet met schoenen bezig, en heeft 1 paar
Kortom, alles wat comfortabel is..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef monkyyy het volgende:
Oh dus jij beweert dat iedereen die buiten de randstad woont een minder goede kledingsmaak heeft. Waarop baseer jij dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:01 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Volgens de generale kutsmaak hier mag ik van vrouwen alleen semi-hippe straatschoensneakertjes aanIk ga toch niet rennen op straat, of naar een hiphopconcert.
Gelukkig woon ik in Amsterdam, waar de kledingssmaak net even wat verder is ontwikkeld dan alles buiten de randstad.
Dit is internet, ik hoef niks ergens op te baseren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:26 schreef iRemco het volgende:
[..]
Oh dus jij beweert dat iedereen die buiten de randstad woont een minder goede kledingsmaak heeft. Waarop baseer jij dat?
Rot dan op met je opmerkingenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Dit is internet, ik hoef niks ergens op te baseren.
En de keerzijde is dat ze in de Randstad ook net iets vaker doorschieten in het modieus zijn. Dit hieronder zie je nl. steeds vaker in de Randstad:quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:01 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Gelukkig woon ik in Amsterdam, waar de kledingssmaak net even wat verder is ontwikkeld dan alles buiten de randstad.
Doe 's even snel je geslacht veranderen in je profiel! Er staat een mannetje voor je naamquote:
Die zijn vet.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Moffol het volgende:
[..]
Indeed.
Als je zegt dat je op schoenen loopt die bijvoorbeeld op Red Wings lijken zullen ze het al zien als bergschoenen voor ict'ers.
Dit, in de winter, vind ik er gewoon goed uitzien:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |