maar als je je teenhaar bijhoudt mag 't dan welquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Kisten vind ik juist leukmaar hierbovenstaande dingen schrééuwen minderwaardigheidscomplex.
Wat ik ook gruwelijk vind zijn slippers bij mannen, want mannen hebben teenhaar. En teenhaar is![]()
Wat een wanstaltigheid, ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Manono het volgende:
Op de Converse, de van bommels en de spectators na vind ik dit inderdaad allemaal lelijke schoenen.
Wat ik ook nooit snap zijn mannen die overal bergschoenen of werkschoenen (Caterpillar ed) bij aantrekken. Die schoenen zijn om mee te werken en evt bij streetwear te dragen, niet voor onder je pak. Zelfde geldt voor sportjacks ed over een pak heen waar een jasje dan onder uit komt. Kijken die mannen niet in de spiegel voor ze gaan deurenlopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf doen die air max daar tussenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Manono het volgende:
Op de Converse, de van bommels en de spectators na vind ik dit inderdaad allemaal lelijke schoenen.
Wat ik ook nooit snap zijn mannen die overal bergschoenen of werkschoenen (Caterpillar ed) bij aantrekken. Die schoenen zijn om mee te werken en evt bij streetwear te dragen, niet voor onder je pak. Zelfde geldt voor sportjacks ed over een pak heen waar een jasje dan onder uit komt. Kijken die mannen niet in de spiegel voor ze gaan deurenlopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag was wat vrouwen foute schoenen vinden en die airmax vind ik niet cool, lomp silhouet, te dikke zolen, net of je een klompvoetje of plateauzolen hebt. Helemaal beetje wijverig eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
Wtf doen die air max daar tussenDie ene heeft lelijke kleuren idd, maar die andere? Hoogstens een beetje een wijven colorway.
Vind je die air max echt hetero?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wtf doen die air max daar tussenDie ene heeft lelijke kleuren idd, maar die andere? Hoogstens een beetje een wijven colorway.
Erhmmmm, WAT ?!?!quote:
In case of doubt Google Afbeeldingen is your friendquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:48 schreef veldmuis het volgende:
Pics want misschien draag ik die wel nu word ik onzeker ik weet niet wat een swoosh is
Nou he??quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:52 schreef popolon het volgende:
Erhmmmm, WAT ?!?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zeg toch dat het een wijven colorway is of niet danquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vind je die air max echt hetero?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:33 schreef JanusAnus het volgende:
Maar het model is natuurlijk gewoon vet.
Mannen die in dit topic postenquote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Repeat het volgende:
Elke instapper. En verder natuurlijk gare bergschoenen alsof je in Tirol loopt.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mannen die in dit topic posten
Gewoon het hele model is lelijk, ik vind het aso. Een jongen met airmax is een echte afknapperquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Zijn iets van 1000 modellen ondertussen, en de meesten zijn idd lelijk. Maar da's een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Gewoon het hele model is lelijk, ik vind het aso. Een jongen met airmax is een echte afknapperJe ziet er ook alleen maar van die tokkiefiguren in rond lopen.
watb lul jou nouquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb altijd een paar Air Max in m´n kast staan, bij voorkeur zwart of (zoals nu) bruin.
De enige echte straat schoen in Nederland. De rest is allemaal `kijk eens wat ik Willie Wartaal zag dragen op TMF´.
Verder ben ik gesteld op Floris v Bommels, en draag ik graag zwarte instappers (niet van die ouwe turkeninstappers) onder een pak of pantalon.
Wat ik (als man) voor een kerel echt triest vindt, zijn All Stars. Een kerel kan daar niet op lopen, tenzij die graag een lul in z´n reet wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |