Waarom? Schoeisel is toch een deel van 't totaal plaatje. Schoenen zeggen vaak veel over de persoon die ze draagtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Sowieso mensen die daar hun oordeel al vanaf laten hangen heb je liever niet om je heen toch ?
Dus die hele vraag is al niet boeiend
Ik wilde hetzelfde gaan posten maar bedacht me opeens dat ik van meiden met Crocs en van meiden met van die kabouterpuntschoenen(jeweets, die 2 jaar geleden 'in' waren) ook totaal niets moet hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Sowieso mensen die daar hun oordeel al vanaf laten hangen heb je liever niet om je heen toch ?
Kleding en dus ook schoenen bepalen voor mij een groot deel van de eerste indruk van iemand ja. Ik zal eerder op iemand afstappen die naar mijn smaak leuk/goed gekleed is dan iemand die er naar mijn smaak niet uit zietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
ik heb een soort variant ervan! en die zijn heul wel mooi!quote:
Die ja. Ik had er ook net een afbeelding van gezocht om te posten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Van die bootschoenen
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen
Lelijke dingen
En sommige mannen doen dan een hippe driekwartsbroek bij aan en witte sokjes er onderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ja. Ik had er ook net een afbeelding van gezocht om te posten.
Dan let je er denk ik niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef gold-rush het volgende:
Die bootschoenen zie je welleens maar dan met driekwarts broek en witte sokken erij?
Waar kom jij vandaan?
Ik zie dat echt nooit.
Of mischien let ik er dan niet zo op.
Oh jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:42 schreef quirina het volgende:
Wiite sokken in sandalen.
Omgquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:45 schreef Deliah het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Sokken in sandalen.
Sandalen zonder sokken.
Witte sokken.
Och ik kan me er ook niet echt druk om maken, mits hij niet met sandalen en witte sokken in mijn bed komt liggen tenminste.quote:
Ja echt wel, *inert bomenknuffelaar*. jij loopt vast op bergschoenen met inderdaad grijze wollen wandel sokken. En dan van die kaki gekleurde korte broeken aanquote:
Je vergeet de grote hoed met het extreem lange kintouwtje aan de voorkant.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:00 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ja echt wel, *inert bomenknuffelaar*. jij loopt vast op bergschoenen met inderdaad grijze wollen wandel sokken. En dan van die kaki gekleurde korte broeken aan
Oke, dat kan dan nog netquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:59 schreef fathank het volgende:
Het enige schoeisel waarin witte sokken zijn toegestaan zijn die foute adidas camping badslippers
Ja, hakken zijn ind... Wacht. Wat?! Welke man draagt er hoge hakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:14 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden onder de term 'Jesus nikes'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bootschoenen
En hakken bij mannen zijn echt vreselijk. Brrrrr
[ afbeelding ]
Princequote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef Ome_G het volgende:
[..]
Ja, hakken zijn ind... Wacht. Wat?! Welke man draagt er hoge hakken
Die van jou vind ik nog niet eens zo vreselijk, maar ik vind dat soort schoenen gewoon niet zo leuk. Smaken verschillen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie spectator....
[ afbeelding ]
Deze moet je dan ook onder een pak gaan dragen, en dan zien ze er nog best wel ok uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
echt afschuwelijk, zeker als ze dan nog in het lichtbruin zijn.....
Mwaaah echt fout wil ik ze niet noemen, maar ga voor de grap eens in een openbare gelegenheid allstars tellen... verschrikkelijk.quote:
maar als je je teenhaar bijhoudt mag 't dan welquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Kisten vind ik juist leukmaar hierbovenstaande dingen schrééuwen minderwaardigheidscomplex.
Wat ik ook gruwelijk vind zijn slippers bij mannen, want mannen hebben teenhaar. En teenhaar is![]()
Wat een wanstaltigheid, ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Manono het volgende:
Op de Converse, de van bommels en de spectators na vind ik dit inderdaad allemaal lelijke schoenen.
Wat ik ook nooit snap zijn mannen die overal bergschoenen of werkschoenen (Caterpillar ed) bij aantrekken. Die schoenen zijn om mee te werken en evt bij streetwear te dragen, niet voor onder je pak. Zelfde geldt voor sportjacks ed over een pak heen waar een jasje dan onder uit komt. Kijken die mannen niet in de spiegel voor ze gaan deurenlopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf doen die air max daar tussenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Manono het volgende:
Op de Converse, de van bommels en de spectators na vind ik dit inderdaad allemaal lelijke schoenen.
Wat ik ook nooit snap zijn mannen die overal bergschoenen of werkschoenen (Caterpillar ed) bij aantrekken. Die schoenen zijn om mee te werken en evt bij streetwear te dragen, niet voor onder je pak. Zelfde geldt voor sportjacks ed over een pak heen waar een jasje dan onder uit komt. Kijken die mannen niet in de spiegel voor ze gaan deurenlopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag was wat vrouwen foute schoenen vinden en die airmax vind ik niet cool, lomp silhouet, te dikke zolen, net of je een klompvoetje of plateauzolen hebt. Helemaal beetje wijverig eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
Wtf doen die air max daar tussenDie ene heeft lelijke kleuren idd, maar die andere? Hoogstens een beetje een wijven colorway.
Vind je die air max echt hetero?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wtf doen die air max daar tussenDie ene heeft lelijke kleuren idd, maar die andere? Hoogstens een beetje een wijven colorway.
Erhmmmm, WAT ?!?!quote:
In case of doubt Google Afbeeldingen is your friendquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:48 schreef veldmuis het volgende:
Pics want misschien draag ik die wel nu word ik onzeker ik weet niet wat een swoosh is
Nou he??quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:52 schreef popolon het volgende:
Erhmmmm, WAT ?!?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zeg toch dat het een wijven colorway is of niet danquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vind je die air max echt hetero?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:33 schreef JanusAnus het volgende:
Maar het model is natuurlijk gewoon vet.
Mannen die in dit topic postenquote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Repeat het volgende:
Elke instapper. En verder natuurlijk gare bergschoenen alsof je in Tirol loopt.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mannen die in dit topic posten
Gewoon het hele model is lelijk, ik vind het aso. Een jongen met airmax is een echte afknapperquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Zijn iets van 1000 modellen ondertussen, en de meesten zijn idd lelijk. Maar da's een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Gewoon het hele model is lelijk, ik vind het aso. Een jongen met airmax is een echte afknapperJe ziet er ook alleen maar van die tokkiefiguren in rond lopen.
watb lul jou nouquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb altijd een paar Air Max in m´n kast staan, bij voorkeur zwart of (zoals nu) bruin.
De enige echte straat schoen in Nederland. De rest is allemaal `kijk eens wat ik Willie Wartaal zag dragen op TMF´.
Verder ben ik gesteld op Floris v Bommels, en draag ik graag zwarte instappers (niet van die ouwe turkeninstappers) onder een pak of pantalon.
Wat ik (als man) voor een kerel echt triest vindt, zijn All Stars. Een kerel kan daar niet op lopen, tenzij die graag een lul in z´n reet wil.
Dus datquote:Op vrijdag 12 september 2008 03:17 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Who cares.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zijn iets van 1000 modellen ondertussen, en de meesten zijn idd lelijk. Maar da's een kwestie van smaak.
Tokkie figuren.... tsja. Je lijkt me zelf ook niet het meest verheven type eerlijk gezegd
Edit: geneeskunde... Volkomen sociaal gestoord dus.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:12 schreef Manono het volgende:
[..]
Reebok en Adidas zijn de straatschoenen, Asics rent, Nike is alleen voor die marketing volgen!
Come on... Air Max zijn sinds de jaren 80 de straatschoen. Wellicht niet voor de doelgroep van Vak Zuid e.d. maar daar heeft niemand het ook over.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:12 schreef Manono het volgende:
[..]
watb lul jou nou
Reebok en Adidas zijn de straatschoenen, Asics rent, Nike is alleen voor die marketing volgen!
Nou ja, ik dacht we doen effe een vooroordeeltje terug. Voor de leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nouja, ík loop er iig niet als een aso bij.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de meeste jongens die ik tegenkom en zulke schoenen aanhebben zijn van een bepaald type volk zegmaar
Jij voelt je blijkbaar aangesproken omdat je meteen de verdediging ingaat.. En mij uitmaken als 'niet het meest verheven type' en 'volkomen sociaal gestoord' zegt natuurlijk alweer genoeg.
En Geneeskunde volkomen sociaal gestoord!? Right.
Omdat er veel allstars in de omloop zijn zijn ze niet per definitie fout of lelijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Mwaaah echt fout wil ik ze niet noemen, maar ga voor de grap eens in een openbare gelegenheid allstars tellen... verschrikkelijk.
Niet fout, wel lelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat er veel allstars in de omloop zijn zijn ze niet per definitie fout of lelijk
Tsjaquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet fout, wel lelijk.
Beetje voor van die Mika tiepetjes.
All Stars sinds 1908, eat that! Of eigenlijk sinds de jaren 50' (James Dean).quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Come on... Air Max zijn sinds de jaren 80 de straatschoen. Wellicht niet voor de doelgroep van Vak Zuid e.d. maar daar heeft niemand het ook over.
Ik heb het puur over het feit dat Air Max de schoenen waren waar je op gezien werd. Reebok kwam 10 jaar later aankakken, en dat duurde ook een jaartje a anderhalf.
HAHA, 'straatschoenen'. Losers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:12 schreef Manono het volgende:
[..]
watb lul jou nou
Ze hadden in die 50 jaar wel wat fatsoenlijks mogen verzinnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:50 schreef Gimmick het volgende:
[..]
All Stars sinds 1908, eat that! Of eigenlijk sinds de jaren 50' (James Dean).
De schoen zelf komt uit 1917, maar was eerst een sportschoen. Pas in de jaren '50 werd hij ook casual gedragen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze hadden in die 50 jaar wel wat fatsoenlijks mogen verzinnen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
a: wat is er mis met AllStars
b: wat is er mis met kisten of gewoon stevige berg/loop/werk schoenen / DrMartens?
die heb ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:20 schreef cemeteryslut het volgende:
HEEEEEEL heel heel erg leuk:
[ afbeelding ]
echt... mannen op havaianas (of andere teenslippers) aaahhh ik smelt.
Ik vind het zeker wel fout. Hoe zou het er uitzien als iedereen dezelfde middelmatige jas aan zou hebben?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat er veel allstars in de omloop zijn zijn ze niet per definitie fout of lelijk
Ieder z'n ding. Ik vind All Stars reetneukschoenen voor jongens met een boomhut.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef Logician het volgende:
Air max e.d schoenen die zijn pas lelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik vind All Stars reetneukschoenen voor jongens met een boomhut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |