Waarom? Schoeisel is toch een deel van 't totaal plaatje. Schoenen zeggen vaak veel over de persoon die ze draagtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Sowieso mensen die daar hun oordeel al vanaf laten hangen heb je liever niet om je heen toch ?
Dus die hele vraag is al niet boeiend
Ik wilde hetzelfde gaan posten maar bedacht me opeens dat ik van meiden met Crocs en van meiden met van die kabouterpuntschoenen(jeweets, die 2 jaar geleden 'in' waren) ook totaal niets moet hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Sowieso mensen die daar hun oordeel al vanaf laten hangen heb je liever niet om je heen toch ?
Kleding en dus ook schoenen bepalen voor mij een groot deel van de eerste indruk van iemand ja. Ik zal eerder op iemand afstappen die naar mijn smaak leuk/goed gekleed is dan iemand die er naar mijn smaak niet uit zietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:15 schreef TheStonedOne het volgende:
ik heb een soort variant ervan! en die zijn heul wel mooi!quote:
Die ja. Ik had er ook net een afbeelding van gezocht om te posten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Van die bootschoenen
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen
Lelijke dingen
En sommige mannen doen dan een hippe driekwartsbroek bij aan en witte sokjes er onderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ja. Ik had er ook net een afbeelding van gezocht om te posten.
Dan let je er denk ik niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef gold-rush het volgende:
Die bootschoenen zie je welleens maar dan met driekwarts broek en witte sokken erij?
Waar kom jij vandaan?
Ik zie dat echt nooit.
Of mischien let ik er dan niet zo op.
Oh jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:42 schreef quirina het volgende:
Wiite sokken in sandalen.
Omgquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:45 schreef Deliah het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Sokken in sandalen.
Sandalen zonder sokken.
Witte sokken.
Och ik kan me er ook niet echt druk om maken, mits hij niet met sandalen en witte sokken in mijn bed komt liggen tenminste.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |